האם כדאי לי להתחיל שימוש ברקוטן?!?!

Guy SDK

New member
האם כדאי לי להתחיל שימוש ברקוטן?!?!

שלום שמי גיא ואני בן 20, למעלה מ-7 שנים שאני סובל מאקנה קל בעור הפנים והגב. לפני כחודש וחצי הלכתי לרופא עור שהציע לי שתי אופציות לטיפול בעור רקוטן ומינוציקלין. סירבתי בתוקף להשתמש ברקוטן והתחלתי את הטיפול במינוציקלין. כיום המצב של הפנים שלי לא השתנה בהרבה מקודם ואני עדיין סובל מפצעים קלים בעור הפנים,במשך תקופת הבגרות ועד היום הקפדתי לאוכל בריא. התרחקתי ממזון עשיר בשומן(מטוגן, שוקלדים,קינוחים, חריף),כל הדברים הטעימים. והרבתי לאכול ירקות ופירות כדי לשמור על עור בריא. בשנה האחרונה התחלתי להשתמש במשחות רפואיות , סבונים ,מקלחות ארוכות ואפילו טיפולים אצל קוסמטיקאית כדי לשמור על עור נקי. אך במשך כל הזמן והטיפולים האלו הפצעים לא נעלמו. בתוקפה האחרונה אני מוצא את עצמי ממש מוטרד מנושא הפצעים יותר מאי פעם, אני שואל את עצמי אם זה הגיוני שאני כבר בן 20 ,בוגר, ואני היחיד מחברי שעדיין סובל מפצעים. כבר מגיל 16 שאני שומע לעצת המשפחה שלי שאומרת כל שנה, שעוד שנה שנתיים זה יעבור . ואני מתחיל לחשוש כי הפצעים לא יעברו ובינתיים אני רק אוסף עוד צלקות על העור. לאחרונה אני מתלבט אם כדאי לי להתחיל טיפול ברקוטן, הבנתי מהרופא שלי כי לאחר הטיפול ברקוטן כמות הפצעים בעור היא אפסית וכי יכולים להופיע פצעים פה ושם. המצב של העור שלי הוא לא עד כדי כך נורא ולא מפריע לי לנהל חיים שגרתיים אך האסתטיקה שלי היא דבר מאוד חשוב לי. אני גם רוצה להתחיל להנות קצת מהחיים ולא לחשב כמה פצעים יצאו לי אם אוכל דבר מסוים או לא אמרח משחה בלילה! האם כדאי לי להתחיל שימוש ברקוטן?!?! (אני מודע לתופעות לוואי של התרופה ולכך שעל כל בן אדם הטיפול משפיע אחרת) אני רק רוצה לשמוע קצת תגובות של אנשים שעברו טיפול בתרופה הזאת ומי שיש לו בעיה דומה לשלי. בתודה גיא.
 

NatashaInChains

New member
כן למה לא?

מינוציקלין לא עוזר בשיט ואתה סתם מבזבז עכשיו תזמן והכסף שלך על הכדורים האלה. אם אתה רוצה להפטר מאקנה לתמיד תיקח רקוטן ותשכח מה זה אקנה.. בהצלחה:)
 
חד משמעית כן!

התרופה הזאת שינתה לי את החיים. חצי שנה של סבל מול כמה שנים של פנים חלקות לגמרי. אמנם לאחרונה חזרו לי כמה פצעים פה ושם אבל אין מה להשוות! לא לחשוב פעמיים ולקחת רואקוטן. התופעות לוואי הן זמניות ובאמת נסבלות. החמרה בהתחלה, יובש בשפתיים ובגוף, אבל זה באמת נסבל ושווה. גם אני ניסיתי כל משחה, כל טיפול קוסמטי ומינוציקלין, הכל חרטא, רק רואקוטן מחסל את הבעיה מהשורש!
 
טיפול קוסמטי איכותי יפתיע -אלטרנטבה לתרופות

תכשירים מיוחדים לטיפול באקנה יעילים ותחליף מעולה לתרופות וכל זאת ללא תופעות לוואי
 
למעלה