האם לדעתכם לק בצבע ירוק נראה אסתטי?

טניה9292

New member
האם לדעתכם לק בצבע ירוק נראה אסתטי?

לפני שבוע צבעתי ציפורניים ברגליים בצבע ירוק. אמא שלי נגעלה ונבהלה מכך בטענה ש "זה ממש לא אסתטי". מה דעתכם?
 

Ultra marine

New member
זה משהו סובייקטיבי

מה עוד שיש כ"כ הרבה גוונים של ירוק... דוג' http://3.bp.blogspot.com/_3QwOQ9Kkd...GGQ/TcDaYCoBRZM/s1600-h/jadeisthenewblack.jpg זה לק מהמם לדעתי. Jade Is The New Black של OPI ומה עם זה? http://2.bp.blogspot.com/_3QwOQ9KkdW8/S1hq8ARbFnI/AAAAAAAAGBg/vjWOpg9dfNE/s1600-h/hitechmilani.jpg Hi-Tech של Milani האם הבעיה שהוא ירוק הוא שהוא מנצנץ ועוד ב*צהוב* וירוק.. ומה עם זה? http://4.bp.blogspot.com/_3QwOQ9KkdW8/S1cjSiCEbhI/AAAAAAAAGAw/Ei0RpwH-z8I/s1600-h/snapdragon.jpg Snap Dragon של בריל. אולי בגלל שהוא בגימור פנינה הוא נחשב ליותר סולידי? אני לא אשים עלי שום לק בגימור כזה. אני אישית חושבת שזה עושה מראה זקן.. שוב, דעה שלי.. ואולי זה? http://3.bp.blogspot.com/_3QwOQ9KkdW8/SxmBvX7-aKI/AAAAAAAAFtE/uf1HXdx0e8w/s1600-h/refreshmint.jpg Re-Freshmint של צ'ינה גלייז אישית אני חושבת שזה אחלה צבע לצבוע בו בית חולים אבל על הציפורניים.. בטח לא על שלי.. מה שאני מנסה להגיד, באותה מידה אפשר להגיד על "לק עם נצנצים" או על לק כתום (כמו שיש עלי עכשיו), אה וכמובן - לק שחור.. שהוא "מגעיל" "לא נראה טוב" "לא סולידי" או כל מילה אחרת של חוסר הסכמה.. ובסופו של דבר זה עניין אישי של טעם אישי והופעה כללית.
 

תולי01

New member
מסכימה ../images/Emo45.gif

יש ירוקים מדהימים שאני אלך איתם בשמחה ויש ירוקים מזעזעים לדעתי, אבל אותו דבר אני יכולה להגיד גם על כתומים, צהובים ועוד צבעים....לאותו צבע יכולים להיות כל כך הרבה גוונים ומרקמים ומצטרפת לקודמתי - הכל תלוי בטעם האישי ובהופעה הכללית.
 

טניה9292

New member
יש לי הרגשה שלא הבנת את השאלה שלי

שאלתי האם ל-ד-ע-ת-כ-ם לק בצבע ירוק נראה אסתטי. וכאשר אמרתי "לדעתכם", היה ברור לי כי מדובר בעניין סובייקטיבי
אבל תודה על כך שהצלחת להפתיע אותי בכמות כה עצומה של גוונים!
 

Ultra marine

New member
לדעתי אין צבע שהוא בפני עצמו בעייתי

וכיוון שיש כ"כ הרבה מרקמים וגוונים אני לא חושבת שאפשר להגיד שהצבע הוא הבעיה. קרי, "צבע ירוק - לא אסתטי". אני חושבת שזה עניין של הופעה כללית ואיך זה משתלב בתוכה הרבה יותר מאשר הצבע עצמו.
 

צונית

New member
speaking of לקים ירוקים

ו jade is the new black - השתגעתי עליו בבלוג של סקראנג'י, היה נראה מן ירוק-טוריקיזי כזה מיוחד פתאום ראיתי אותו בעוד בלוג ונחרדתי! מה זה הצבע הזה?! זה הצבע של הפחי צפרדע הגדולים ששמים בהם נייר למחזור!
עכשיו אני כבר לא יודעת אם כל כך בא לי עליו....
מישהי יכולה להפנות אותי לעוד תמונות שלו?
 

Harlot

New member
אני דווקא אהבתי את הצבע שלו בתמונה הזאת יותר

ופחות אצל סקראנגי
 

צונית

New member
באופן כללי- כן

האמת, המילה אסתטי היא מילה בעייתית כי זה תלוי הגדרה. זה כבר לא ממש עניין של טעם אלא של מה זה אסתטי בעינייך. בעיניי אסתטי זה נקי, מסודר ומטופח. כך שכל לק, לא משנה באיזה צבע הוא, אם הוא מרוח יפה, לא מקולף, על ציפורניים יפות ומטופחות- יראה אסתטי בעיני. לק בצבע הכי יפה בעולם לא בהכרח יראה אסתטי על ציפורניים לא מטופחות, כשהוא מקולף ומרוח לא יפה. אז כמו שאמרתי- באופן כללי כן. באופן קצת פחות כללי- תלוי בגוון. יש גוונים של ירוק שהם בעייתיים, ובאמת גם אם מניחים אותם בשלמות על ציפורניים מושלמות, הם לא יראו אסתטיים במיוחד.
 

Harlot

New member
אם זה אסתטי או לא - אין לי מושג.

אני גם לא חושבת שאי פעם התחבטתי בשאלות כאלה. מה שכן - ירוק הוא הצבע שאני הכי אוהבת ללק, ואני אף פעם לא מפסיקה לאסוף עוד ועוד לקים ירוקים.
 

ענבל30

New member
לי היה מן מחסום פסיכולוגי...

פשוט כי זה לא היה מקובל, או נפוץ במיוחד - אז לראות לק ירוק על הציפורניים נראה לי "מוזר". בשנים האחרונות עשיתי סוויץ', ואני חושבת שכל עוד הצבע יפה ומתאים לי (לגוון העור, ללוק הכללי) - הוא סבבה כלק לציפורניים. ומצרפת את הירוק הקייצי שלי לפדיקור תואם סנדלים
 

צונית

New member
../images/Emo99.gif

וואי! איזה חזק! זה נגיד ירוק שאם הייתי רואה אותו בבקבוק באופן אוטומטי הייתי אומרת BIG NO NO אבל זה נראה משגעעע ככה! עם הסנדלים והכל, פשוט מקסים! אהבתי
 

Ultra marine

New member
../images/Emo45.gif

באופן אישי, על עצמי אני לא רואה את עצמי שמה לק כזה. אבל זאת דוגמה מצוינת איך צבע יכול להראות מדליק לגמרי (גם אם לא עלי) כשהוא על פניו "מזעזע" (=במשמעות shocking)
 

ענבל30

New member
תודה, שמחה שאהבתן ../images/Emo13.gif

חייבת לציין שגם הלוק המדליק הזה קיבל כמה מבטים מזועזעים מאנשים קצת יותר שמרניים מאיתנו
(והסנדלים האלו מדליקים עם המון צבעים של לק, ודווקא הבורדו שמאוד פופולרי לפדיקורים בארצנו לא הולך עם הירוק בהיר הזה... סגול, כתום, ורוד בזוקה, כחול - כל אלו משתלבים נהדר עם הסנדלים)
 
למעלה