גם לי יש שאלה בשבילך
הבה נעשה בוחן פתע... (אגב, פיזיקה למדת פעם?) בכל אופן, כאשר מבצעים תנועה סיבובית, הרשה לגלות לך, יש תאוצה זוויתית (אני לא ארחיב בנושא, אני יכולה להפנות אותך לספרים אם חשקה בכך נפשך). התאוצה הזאת קיימת בנוסף לתאוצה שיש כניגזרת של המהירות (עד כאן מבין, או שסינית?!) בכל מקרה (את החלק הזה אתה בטח יודע) על מנת לישמור על איזון בתנועה סיבובית יש להטות את הגוף לתוך פנים המעגל (דהיינו: אם הסיבוב עם כיוון השעון הגוף יהיה מוטה ימינה). כאשר רוכב מרגיש שהטיית הגוף אינה מספקת לשמירה על האיזון, ניתן להוריד רגל כדי שהאיזון יהיה מספיק טוב, ואני ל אמדברת על השכבות דוגמת תחרויות אופנועים כבדים (או משחקי מחשב...) אני מדברת על הורדת רגל לאיזון. הלו אנשים אל תוציאו את דבריי מהקשרם, אוקיי? ותרשה לי לומר לך עוד משהו - אני כבר מעל 5 שנים רוכבת על דו"ג, בכל כביש (מהיר / בינעירוני/ עמוס /לא עמוס והשד יודע מה), בכל מזג אוויר בכל מצב בכל יום (טוב חוץ משבתות וחגים) אז אולי את הקטע של ההתייעצות אני בכל זאת אחסוך מעצמי אתה לא מתנגד, נכון?! מיק