תשובה לרבי...
אני שולח רגל קדימה סטייל סופרמוטו בפניות טכניות, כלומר עד 50-60 קמ"ש ואז אם יש החלקה קטנה והרחבת רדיוס הפניה (פס שמן/מים קטן, פס צבוע, סתם אספלט חלק) אבל הרגל יכולה בהחלט לעזור קצת ולתמוך ע"י בעיטת הקטנוע כלפי מעלה. נכון שלא תמיד זה עובד ונכון שזה יכול לפגוע ברגל בנפילה, אבל מבנה הקטנוע שלי (ראנר 180) בכל מקרה יגרום לפגיעה ברגל בצורה כזו או אחרת. בפניות מהירות (100+) אין על מה לדבר, הרגל והברכיים מכונסות בתוך הכלי ומחבקות את השדרה המרכזית.