הדרך היחידה לא לשכוח היא
הדרך היחידה לא לשכוח היא ... לא לשכוח אפשר לעשות אין ספור "סימנים" מנורות התראות ונקודות בדיקה. בסופו של דבר, לנחות בלי גלגלים זאת חמורות ... אין מילה אחרת. אני אישית מאמין שאשים לב שהמטוס טס מהר מידי (אין מספיק גרר) כאשר הגלגים למעלה - שלא לדבר על כך שקשה מאד להוריד את המהירות למצב של הורדת מדפים מלאים, בלי "להעזר" בהורדת הגלגלים קודם לכן. וכמובן, מבט זריז על *כל* הפנל לפני נחיתה אמור לזהות שמדובר במטוס RG והמנורה הלא-ירוקה דולקת... (במבט על הפאנל כדאי לשים לב למדפים, מקזז, תאורה, מצערת, סל"ד, תערובת, מעבר לשעונים הרגילים - גובה/מהירות, סל"ד/סעפת, מנוע/שמן, דלק וכו´) העיקר שלטייס שלום, לאגו פחות, והמטוס לא פגע עם כנף ולא עוקם.