טוב יעל...אני לוקח
אם המהירות המכשירית 120 במקום 150 דבר ראשון חושבים מה המהירות האמיתית! אולי צינור הפיטו עקום? אם נראה שגם המהירות "בחוץ" איטית אז יש כמה אפשרויות - החלקה אדירה, רוח חזקה, מנוע דפוק, גרר נוסף... אתה כמובן צודק טכנית - מהירות מכשירית לא קשורה לרוח, אבל מהירות בכלל (וטייס מבדיל בין 120 ל 150 בגובה נמוך) קשורה גם קשורה, וכאשר משהו מוזר, קודם כל בודקים הכל, אחר כך מנסים לקשר לוגית. כמובן, טיסה בהחלקה חריפה בגלל נסיון לטוס "קדימה" כאשר יש רוח "מהצד" גורמת בדיוק לתופעת מהירות מכשירית נמוכה עקב רוח ...
אם המהירות המכשירית 120 במקום 150 דבר ראשון חושבים מה המהירות האמיתית! אולי צינור הפיטו עקום? אם נראה שגם המהירות "בחוץ" איטית אז יש כמה אפשרויות - החלקה אדירה, רוח חזקה, מנוע דפוק, גרר נוסף... אתה כמובן צודק טכנית - מהירות מכשירית לא קשורה לרוח, אבל מהירות בכלל (וטייס מבדיל בין 120 ל 150 בגובה נמוך) קשורה גם קשורה, וכאשר משהו מוזר, קודם כל בודקים הכל, אחר כך מנסים לקשר לוגית. כמובן, טיסה בהחלקה חריפה בגלל נסיון לטוס "קדימה" כאשר יש רוח "מהצד" גורמת בדיוק לתופעת מהירות מכשירית נמוכה עקב רוח ...