האם lucomserver נשמע מוכר?

תמי123

New member
האם lucomserver נשמע מוכר?

מאז שהחלפתי את המחשב, אני לא כלכך מרוצה מביצועיו. ובכל אופן אתמול אחרי שהאיט את הקצב ועיצבן, לחצתי על ctrl+alt+del וראיתי שמופיע מספר פעמים (לפחות 7) המילה lucomserver - מה זה אומר?? האם זה קשור למסנג'ר או לאיזה סרוור מוכר אחר? אולי webshot???
 

שלומי

New member
אני מנחש שיש לך אנטי וירוס נורטון!

זה השרת שהתוכנה מושכת ממנו עידכונים. איזה מחשב זה? איזו מערכת הפעלה? מי התקין אותה? מי קינפג(הגדיר הגדרות מערכת) את מערכת ההפעלה? כמה ראם(תכלס - זיכרון) יש בו, מעבד?, לוח אם? אם טכנאי התקין, האם ביצע המהרה - אוברקלוקינג למעבד? (רק טכנאי או מביני עניין עושים את זה כי מי שמנסה לגרום למחשב לעבוד יותר מהר ולא יודע איך עושים המהרה, גומר את המחשב שלו מהר מאוד!) נא לפרט בכמה שיותר פרטים, אפילו הקטנים ביותר. צלמי לי את תיקיית פרוגרם פיילז. צלמי לי את תוכן חלון msconfig. צלמי לי את חלון היישומים הרצים ברקע.
 

תמי123

New member
פרטים

אכן נורטון אנטיוירוס 2003 מערכת הפעלה 98 התקין אותה הטכנאי בחנות (אתה זוכר זה שנתתי לך בקיץ את הטלפון שלו) הוא גם עשה את כל ההגדרות למחשב. בחלון של מאפייני המערכת כתוב - original configuration בביצועים כתוב: 248 ram - משאבי מערכת 59% - וזה נראה לי ממש לא בסדר. וגם כתוב למטה תצורת המערכת נקבעה להשגת ביצועים מיטביים. אוברקלוגינג? - זה אני לא יודעת היכן לחפש אני מצרפת את התמונות שצילמתי בהודעות הבאות: תודה תמי
 

שלומי

New member
אז ככה...

למה 98se ולא xp??? שנית ייתכן וקאזה מוריד מהירות גלישה! בנוסף, ראי את תמונת ה msconfig/ הורידי כל פעם סימון אחד בלבד ואתחלי את המחשב(בכל מקרה יקפוץ לך חלון המבקש זאת!).
 

תמי123

New member
אז..

98 ולא XP - כנראה בגלל שאני ביסודי אדם מסור וקשה לי מאוד עם ההחלפות של הגירסאות, עד שאני מתרגלת וסומכת על משהו, אני לא אוהבת את השינויים האלו. וגם הבנתי שהרבה מהמשחקים מפסיקים לעבוד וכו'. אז טוב לי בנתיים עם זה..... בקשר לקאזה,,, לא אמור להיות לנו במחשב. האם ראית אתזה איפה שהוא. אני לא התקנתי אולי הבן שלי, אבל אני די בטוחה שלא. כי הוא יודע שאני לא מרשה לו בגלל החשש מפני ההשפעות הרעות של השיתופיות וכו'. ואני מייד מבצעת את מה שאמרת לי בconfig ועוד - האם בסוף בקיץ נעזרת בבחור הזה ששלחתי אותך, איך התרשמת ממנו? ועוד ועוד - שלחתי לך מסר - בענין אחר
 

תמי123

New member
מה "התרומה" של firewall למצב?

האם יתכן שחלק מהבעיות נובעות מחסימות של ה firewall בסך הכל הוא נמצא על רמה מינימלית, ונראה לי שעושה את העבודה לא רע. יש התרעות וחסימות כל הזמן( כלומר בלי זה היו מסתובבים לי במחשב כל מיני ארחיפרחי) . אז נכון שלמשל בשביל הוטמייל ועוד אתר או שניים צריך לנטרל את זה אבל האם זה משפיע על המחשב בגדול בצורה כלכך בוטה?
 

שלומי

New member
הפיירוול מנטר את הפורטים המחשב

יש מעל 65,000 כאלה. הוא בודק אישור יציאה וכניסה של יישומים ותוכנות אל ומחוץ למחשב דרך הפורטים. למשל כניסת ויציאת דוא"ל או כניסת חומר לדפדפן, עדכון תוכנות, נסיונות חדירת התקפות של האקרים ועוד הרבה... כמה משאבי מערכת יש לך כעת לאחר שהורדת סימונים?
 

תמי123

New member
גם עכשיו יש 59%

מה שעובד בסרגל למטה - מצורפת תמונה . הקאזה לא מותקנת, כנראה זה שארית של ניסיון כלשהו, בכל אופן היא לא נמצאת ברשימת התוכנות בהגדרות אולי כדי להחזיר את המחשב לטכנאי??
 

שלומי

New member
ממש לא הגיוני הקטע הזה

שנשאר על 59%. אני רואה את ווינזיפ בtsr. להוריד את הסימון שלו שוב ולצלם שנית את כל התוכנות שעולות באיתחול.
 

תמי123

New member
עכשיו המצב הוא

שיש 71% פנויים אחרי שהורדתי את הווינזיפ אני מצרפת תמונה של התוכנות שעולות באיתחול וגם ראיתי שיש לו במשימות משימות שפועלות כל כמה דקות ואני לא יודעת מה זה... תודה
 

שלומי

New member
להפסיק משימות מתוזמנות בכלל!

את הנורטון דרך התוכנה עצמה ולא סתם להוריד סימון.
 

תמי123

New member
וחוץ מזה כל הזמן עולה לי המסנג'ר

בסרגל למטה, אמנם הוא כביכול סגור, אבל מדוע בכלל הוא נמצא שם, למרות שבהגדרות הוא לא אמור לעלות לבד. וכשאני מבקשת לצאת זה נותן הודעה שעוד תוכנות מתשתמשות בזה ולא תמיד ניתן לסגור. ???????
 
למעלה