האמת היא רווקה מזדקנת

ענבר.

New member
האמת היא רווקה מזדקנת

אין לה הרבה חברים. ידיד פה ידיד שם. אין עליה הרבה קופצים, ועל נישואין אין בכלל מה לדבר, אנשים נרתעים מפניה, היא לעולם תישאר רווקה בודדה. האמת היא רווקה מזדקנת ומכוערת. לרוב, היא נוהגת לכסות את פניה ברעלה כהה, מין התחשבות כזו יש לה באחרים, לכסות על מנת שלא לפגוע, שלא לצער, שלא להדמיע. האמת היא רווקה זקנה חסרת כושר דיבור. כשהיא שומעת את צמד המילים - "למען האמת" - היא מצטמררת ורוצה לזעוק - "די עם קלישאות, די למסחר אותי", אבל היא שותקת, אילמת, נאמנה לחסכים שהצטברו אצלה במערכת הדיבור. האמת, היא רווקה זקנה, יושבת לה בצל ומחכה שיבוא איזה נסיך פולני ויוציא אותה, את האמת, לאור.
 

ענבר.

New member
זה בא לי

בזמן שעשיתי ספירת מלאי של חברים, לקראת סוף שנה...
 

ענבר.

New member
רצוי, כדאי ולפעמים חובה

לדבר עד כדי הקאה על נושאים כאובים שבבסיסם מככבים מי שחשבנו ש....
 
כשאני רוצה חבר טוב, חכם ומתחשב

אני מעורר את החלק הסכיזופרני שבי. עם האדם הזה אני יכול לשוחח על הכל והוא לידי בכל עת שאחפוץ. הוא קשוב ויודע לשאול את השאלות הנכונות. הוא הגיוני, מכיר אותי ואת שגיונותי עוד לפני שפתחתי את הפה. אני שואל והוא עונה, הוא שואל ואני עונה. השיחה קולחת ואף אחד לא מתפרץ לדברי השני. ויש לו תשובות - ללקק את האצבעות.
 

ענבר.

New member
אם היית חבר טוב, חכם ומתחשב

הייתי נותם גם לי את ה"זכות" לדבר עם החלק הסכיזופרני שבך. יש לי כמה צמתים, בשלב הזה של חיי, שאני לא בטוחה באיזה מהם כדאי לי לרדת. גם אני, לפעמים, מנסה ליצור דיאלוג עם החלק הסכיזופרני שבי, לא תמיד זה מצליח. לפעמים אני מקבלת תגובות בנוסח: "תגידי, את מטורפת? מה את מבלבלת לי את השפיות הזמנית שלי?, לכי צלצלי לורדה...
 

magy

New member
צלצלי לחמת גדר

גם החיידקים שם בסכיזופרניה מוחלטת..... בעלי האתר לא מספרים לאף אחד מה הולך שם.. מפנים אנשים בטענה שיש בעיה במשאבות..... http://news.walla.co.il/?w=//812071 אחותי ואחרים, היתה שם בתאריך הנקוב.... לא הכניסו אותם וגם פינו את כל המתרחצים...... עד לרגע זה, אף אחד לא ידע מה הסיבה.....
 

ענבר.

New member
ועד לפרסום הכתבה, לא ידעת

שחמת גדר היא חממה לחולירות? מה חשבת, שהריח שמקדם את פניך שם הוא באמת ריח גופרית? טעות ! זה הריח של הצרכים שעמישאל משאיר בבריכות.
הייתי בכמה אתרים של מחרצאות מרפא בעולם, באף מקום, אבל ממש באף מקום, לא ראיתי תופעה כזו כמו בחמת גדר. מגיעים לשם עם הסלים ישר מהשוק, עם הפרימוס וערכות הקפה/תה/ג'חנון, מפצחים גרעינים מתוך חשיבה שקליפות זה טוב ובריא למיזוג עם המינרלים שבמקום, יורקים מסטיקים לכל עבר, בקיצור, פותחים שם שולחן כמיטב המסורת הלבנטינית. ועוד לא דיברנו על הרעש. גועל נפש מרוכז במיטבו.
 

magy

New member
אין עוד חמת גדר......

הייתי בגעש ובחמי יואב זה לא אותו דבר...... אוקצור, במקום שיש הרבה גופות במים........ הריח אינו של גופרית...... הבנתי
 
ענבר, זו שיטה שפיתחתי:

תדמייני שקיימת מישהי בתוכך שמייצגת את ההגיון. אותה מישהי מנותקת לגמרי מהרגש ולכן תשובותיה מדודות, קרות ומחושבות. למרות זאת, ההגיון שלה הוא בעצם ההגיון שלך שאינו מוטרד מהפעות סביבתיות. תתנתקי מהכל ותתחילי לשוחח עם הדמות הזאת. תוך זמן קצר תראי שהשיחה איתה מסבה לך נחת רבה והרבה דברים שנראו לך בעייתיים באים על פתרונם.
 

ענבר.

New member
קורנס, התעלבתי בגללך

מה זה זה תדמייני? אני לא צריכה לדמיין, אני יודעת שההגיון כמו גם חוסר ההגיון הם דיירי קבע אצלי, עקב בצד אגודל. יש משהו מאוד "ריכוזי" באמירה - אני החבר הכי טוב של עצמי, אז נכון, שבסופו של יום אנחנו והבעיות שלנו הולכים לישון לבד, ללא חברים, אבל לפעמים יש את הצורך הזה של להקיא דברים החוצה, על אוזן אחרת, בשביל הבאלנאס, בשביל לראות שאולי, שמא, פן, קול ההגיון שלנו אכן דיבר בהגיון. דברים שרואים משם לא רואים מכאן.
 

ענבר.

New member
לא בטוחה בקשר לעצה

המעניין הוא, שכולם "שונאים" אותה, אבל לא מפספסים אף יום את התוכנית שלה. פועל יוצא מכך, מגיע לנו תשובה שכזו.
 
למעלה