האמת היא רווקה מזדקנת

מעניין מה המועצה לשלום הילד הציעה

לעשות בקשר לילד? בטח הציעה לאבא ללטף אותו ולהגיד לו "יופי, יופי חמוד". זכויות הילד עלאק. הפאץ' אין פונים אריין. זה מה שהוא צריך. עובדה - אצלי זה עזר! אני לא נושך ואפילו אם אני נושך אני לא משאיר סימנים.
 

magy

New member
ראית את התגובות למטה?

לא מעט אנשים צידדו בפעולה.... הם טוענים שגם הם ניסו וזה עזר מישהו אפילו שאל.....שאלה די מביכה....... צריך למצוא אותה.......
 

magy

New member
מצאתי.....

2. אז אם הילד מתעלל מינית בילדים אחרים,כדאי שהאב יאנוס אותו?? אמא המומה , הרצליה (21.11.05) 2. אז אם הילד מתעלל מינית בילדים אחרים,כדאי שהאב יאנוס אותו?? על פי ורדה רזיאל ז'קונט ילד שבעט במורה שלו, כדי שהאבא יבעט בילד? וילד שמתעלל מינית בילדים אחרים, כדאי שאביו יאנוס אותו... יש לורדה עוד הצעות ל"חינוך"? אחר כך מתפלאים למה אבות מטיחים ראשים של ילדים ושוברים להם את העצמות.... אמא המומה , הרצליה (21.11.05) להמלצה על תגובה זו לחצו כאן הוסיפו תגובה סגור
 
כל הגזמה היא רעה

לצד זה או לצד אחר. אדם נורמטיבי יודע לשמור על האיזון הנכון. האלימות בבתי הספר וברחוב נובעת מכך שמתעלמים מאלימות הילדים ולא נוקטים כמעט בשום אמצעי אכיפה כנגדם בגלל ההפקרות של המועצה לשלום הילד. יכול להיות שורדה היתה קיצונית בתגובתה אבל אני בטוח שאם את היית אם של ילד שננשך פעם אחר פעם בעוד הילד הנושך ממשיך לבוא לגן בתמיכת המערכת - היית מגיבה אחרת.
 

magy

New member
הייתי אמא של ילדים שננשכו בגן

אבל לא יעצתי להורים מה לעשות......עם ילדיהם זה היה תפקידה של הגננת.... אני רק סבלתי........ וגם הם....... כל יום הגיעו עם "שעונים" על הידיים...... לימדתי אותם גם לא להחזיר......ואני מצטערת........ חינוך גרוע..... אבא של אחד המכים אמר לילד שלי....."תחזיר לו (לבן שלו) שילמד לקח....." אבל ילדים אלימים קשה לחנך......זה טבע......ותכונה נרכשת שמגיעה מהסביבה......אבל קודם לכן ......מהבית.........
 
לי יש ילד בגן

וגם בגן שלו כמו בכל הגנים יש ילד נשכן. אבל ההורים פנו לגננת וזו פנתה להורים והעניין טופל. אין שום תכלית בללמד ילד "להחזיר" לא פותרים אלימות באלימות הרי זה שורש העניין לא?
 
ואיך ההורים טיפלו בילד? (הנשכן)

פעם לפני שנות דור כשהבן שלי התחנך בגן,היה להם ילד אלים בגן שהיה נוהג להכות את כל הילדים והגננת. במשך חודשים הצעתי לבן שלי להחזיר לו. יום אחד באתי לקחת את בני מהגן ואותו בריון התנפל עלי, הבן שלי חש להגן עלי והכניס לו אגרוף בעין (יעני לפי הספר).מאותו היום הבן שלי הפסיק לפחד ממנו.אני ואשתי הקפדנו לוודע שהוא לא יהפוך בעקבות התקרית לבריון בעצמו ( שלא יתאהב בתחושת הכוח). אותו בריון בעקבות התקרית ותקרית דומה נוספת עם ילד אחר נרגע, וברבות בימים הפך לעלם חמד.
 

הזוייה

New member
אני מתחברת

לאישיות המרובה שבי, יש לנו רומן אורבני. אישיות אחת צווחת- האחרת שקטה אתמול הייתי במסנג'ר, האיש הירוק הבלתי נסבל הזה, עם שניים במכה, שיחת ועידה. האישיות החצופה שלה כל הזמן חשבה שהם בטוח היו מעורטלים קלות. אל תשאל מה הם עוד עשו, משובב נפש, האישיות השניה שלי טוענת שמדובר על דגים, עשבי תיבול, לימון וסיסמוגרפים. כיביתי את האיש הירוק וחזרתי לאישיות הרגילה. איזון- זה סוד הקסם.
 
אני די מסכים עם אריסטו

שהמידה האמצעית, או התנהגות לפי "דרך האמצע" הם כללים נאותים לאדם הנבון או לאדם הטוב. איזון - זה סוד הקסם אבל יחד עם זאת זה גם מקור השיעמום.
 

הזוייה

New member
בגלל זה

האיזון הוא משהו שקשה להשיג. אריסטו קרא לאיזון –חוכמת הגוף- הנפש של החי והצומח, כי הוא ראה בתודעה כמשהו אבולוציוני שקיים בחי ובצומח. היופי הוא ליהנות מהמערבולות התמידיות שיש בנפש ומידי פעם לייצב אותן וליהנות מהאיזון.אחרת בהחלט היינו כמו מריונטות.
 

ענבר.

New member
בגלל זה,

בגלל שרוב האנשים לא מכירים את אריסטו, הם מאזנים בין רגוע לשקט.
 

הזוייה

New member
אני לא מכירה בו

הוא סתם נדחף בכל פעם שמזכירים צ'קרות, ויפסאנה, ואבולוציה. לא היה ביננו כלום בחיי!!
 

magy

New member
אין אייקון של

"קיאההההההה" בעעעעעעעעעעע בעעעעעעעעעעעעע בעעעעעעעעעעעעעעעע
 
למעלה