האפיקומן עדיין מתחבא ב-
אנשים

האפיקומן עדיין מתחבא ב-../images/Emo43.gif אנשים

איפה האפיקומן של תפוז
בעשרת הימים הקרובים, נחביא מדי יום אפיקומן בפורום אקראי. גלו באיזה פורום מתחבא האפיקומן, ענו על החידה הנמצאת בפורום ואולי תזכו במארז מוצרי ספא מפנק במיוחד מתנת Spring! את כל הפרטים בנוגע לתחרות תוכלו למצוא כאן: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=168&MessageId=128528415 והיום: יש לי 4X4 ומנוע מגרגר, אבל אני לא רכב שטח. חושבים שאתם יודעים באיזה פורום מדובר? חפשו את האפיקומן!
 

קפת

New member
יש לי עלי כותרת, ואני לא צינצנת

גילוי נאות: הם ניסו להחביא את האפיקומן* המפגר שלהם בפורום שלנו. שלחו לי מסר והציעו לכתוב "יש לה עלי כותרת ורודי, והיא נושכת". אמרתי להם שבטח כולם ילכו לחפש את השטות הזו ב"פורום צמחים טורפים", ושיעזבו אותנו בשקט. *אם עוד פעם מישהו ינסה לפתות אותי במשהו מפנק** אני שורפת לו את המועדון. או את הג'יפ. **ב"מוסד לא חילקו השנה תלושים. הקמצנים. במייל היה רשום לבוא לקחת מתנה מתוקה ומפנקת***. אז הלכתי, כמו סתומה, ונאלצתי להיסחב יוםר שלם עם חבילת שי עצומה בגודלה ומאוד מסורבלת ושכולה הכילה שוקודים של עלית. ***בתחת שלי
 

Kelevra

New member
פשוט לא הבנת

זה מן סלנג כזה. כשמישהו חדש מגיע למעשיהו ואומרים לו "אל תדאג, נפנק אותך", בדיוק לזה מתכוונים. כן, גם המילה "שוקולד" זה סוג של סלנג. כשר לפסח אבל מסריח. שיקחו את האפיקומן שלהם וידחפו אותו בשוקולד.
 
אני מצטמררת

ומהרהרת לי מאין אתה שואב את האסוציאציות שלך. או במקרה דנן assוציאציות. ושואב? שואב. למזלי אינני גרופי של שוקולד, ולכן לא קלקלת לי כלום. חסר לך שתספר לנו מה הם עושים שם במעשיהו עם רגל קרושה. לא אסלח לך בחיים.
 

Kelevra

New member
אחרי שנה במג"ב

אתה שומע את כל הסיפורים של ה"חבר'ה" על מה קורה אצלם במשפחה. חוויה אנתרופולוגית ממדרגה ראשונה. וגם די נאחס באופן כללי. רגל קרושה זה בכלא תרצה. את באמת מעדיפה לא לדעת. בואי נאמר שאיריס בר-און כמעט חזרה בתשובה, רק שהיא לא ידעה מה לשאול. לאתי אלון נשרפו מזה השורשים כבר במעצר.
 

א י ל ה

New member
ואם היא אינה יודעת לשאול?

האם את מתכוונת למעשה ריצ'רד גיר בגרבילים?
 

קפת

New member
את רואה?

מיד נמצאה איזו תמה שתשאל במקומה. כן, כמדומני שכבר דיברנו על ריצ'רד גיר והגרבילים. בדיוק.
 

א י ל ה

New member
אני תמה

רק כשאני לובשת שמלה אדומה ושתי צמות*. ככה אני אוהבת שאוהבים אותי בחג הפסח. זה נעים לי להתחכך ככה בכל החירות הזאת שמשתוללת בכל מקום כאילו אין כיבוש או משהו. אז בגלל זה. וריצ'רד והגרבילים, כמו אגדות האחים גרים, ראוי לחדש בו ולרעננו מדי פעם. או לפחות לא מזיק. נרגעת ממתקפת הקניידלאך שלך את? * אלה המשתלשלות מהראש, לא המצב הלא ברור הזה שבו אדם מונע מעצמו מזון, חלילה.
 

קפת

New member
אוי, רעיון מעולה

לכל ההורים שבכאן: החזיקו במחסן שתי צמות, בשמלה אדומה או בכותונת פסים*. אם הילדים יסרבו לאכול, הציגו בפניהן את האנורקטיות, למען יראו וייראו. אני נירגעתי ממתקפת הקליידלעך, אבל המסובים** לא נרגעו. עדיין מגיעים אלי טלפונים נרגשים, מאנשים ששיניתי את חייהם, שטילטלתי את עולמם הקולינרי. ואת, יא חנטרישית***, אני באמת מתנצלת שאני לא מחדשת לך. את רוצה נוסח חדש? תכתבי אותו בעצמך *זכר ליציאת אושוויץ, שנחגוג בשבוע הבא. **לשולחן הסדר, לא הצומת ***המילה הזו עוד קיימת בקאנון הסלנג, או כמו דן בן אמוץ, נשכחה בין קורי ההיסטוריה?
 
לא יודעת מי זה "דיברנו"

אני לא דיברתי ולא שמעתי ואין לי מושג על מה אתן מלהגות. אבל אין צורך להסביר לי, לא מתה על ריצ'ארד גיר, ובטח לא על ריצ'ארד בצירוף גרבילים, לא איתו, לא עליו ולא בתוכו.
 

א י ל ה

New member
לדעתי זה רק

אומר משהו על החיים שלך, או החוסר בהם, כל ההתנגדות הפנימית הזאת שאת מגלה לחבק את ריצ'ארד גיר והגרבילים שבתוכו. באמת. האיש הלך, התאמץ, פילס דרכים - מנטליות ופיזיות, רכש גרבילים ותחב אותם במעלה החלחולת, ואת, את ישר מתנגדת. לא מתה, לא אוהבת, לא ריצ'רד, לא גרבילים. כל כך הרבה לא. למה? מה קרה? למה להיות נגטיביים? אני למשל, חושבת, שלקראת שירת הסירנות המתקרבת אלינו עם חגיגות היציאה מאושוויץ ואירועי העוד-לא-זרקו-אותנו-לים, את יכולה להתאמן בעמידת דום. זה יכול להכניס לך קצת לחלוחית לחיים. למעשה, אני חושבת שאצטרף אלייך. גם לי לא יזיק קצת תבלון לחיים.
 

קפת

New member
אם את צריכה תבלון

אני מוכנה, יכולה, רוצה, מסוגלת, ומעוניינת לחדש לך: מדרס קארי. תערובת מופלאה. משדרגת כל ארוחה. להשיג במרכולים המובחרים.
 
למעלה