האצטדיון הלאומי המכוער בעולם...

fireman

New member
אבל 800 מ' ש"ח להשקיע באיצטדיון יש?

שיעשו את מה שעושים בב"ש. מממנים את עלויות הקמת האיצטדיון החדש באמצעות מכירת הקרקעות עליו בנוי האיצטדיון הישן. למה בר"ג זה לא יכול להתבצע כך?
 

דןמור

New member
הם לא יכולים למכור את השטח

יש הבדל גדול בין אצטדיון עירוני לאצטדיון לאומי. בבאר שבע גם השטח וגם האצטדיון היה שטח לעירייה - כאן מדובר על שטח ששייך לעיריית רמת גן (אשר מוחכר להתאחדות לתק' מוגבלת) ואצטדיון ששייך להתאחדות לכדורגל. אני מניח שהערייה החכירה את האזור רק למטרות ספורט - ובוודאי שההתאחדות לא יכולה למכור את השטח למטרות בניית מגורים או משרדים. כך, רווח מהאזור למטרות אחרות שאינן ספורט (אם תשתנה התב"ע) אין סיכוי בעולם שעיריית רמת גן תסכים שהרווחים יעברו להתאחדות לכדורגל - כך שמזה לא יבנה אצטדיון.
 
כי הם יכולים להוציא מהמקום ים כסף...

אם הם משפצים את המקום מוסיפים לו מרכז מסחרי הם ירויחו מהשכירות ועדיין הקרקע שלהם והקרקע הזאת רק תלך ותתיקר לכן אף אחד לארודף אחריהם.
 

דןמור

New member
כן, מול דיזיין סנטר, אבל...

אני בספק כמה משתמשים בה כדי להגיע לאצטדיון. אני מכיר המון אנשים שמגיעים למשחקים האלו (כולל אותי למרות שמאיפה שאני מגיע אין ממש רכבת), ובחיים לא שמעתי על מישהו שהגיע לתחנה שם. בהחלט יכול שאנשים מכפר סבא או ראש העין ישתמשו בה, אך אני בספק לגבי אנשים מאזור תל אביב הקרוב או מאזורים מרוחקים יותר (חיפה, אשדוד, ירושלים וכו')
 

amit1270

New member
כבר היו רכבות מיוחדות למשחקים

גם מהדרום וגם מהצפון, וזה הצליח לא רע. כשהמסילה תוכפל אני מאמין שיהיה אפשר להפעיל יותר רכבות כאלה.
 

קובי לו

New member
כמו שעמית ענה לך, אנשים מגיעים גם מגיעים

למשחקי כדורגל, הן במפעל גביע המדינה והן במפעלים הבינ"ל (מוקדמות אליפות אירופה, מוקדמות המונדיאל) ברכבת. במו עיניי ראיתי מאות אנשים שעשו זאת. בכל שלושת המפעלים הללו. הרכבת אף הוציאה רכבות מיוחדות מהצפון ומהדרום למשחק נגד אנגליה. וברכבות הללו הגיעו מעל 150 איש למשחק. במשחק חצי גמר גביע המדינה הגיעו מאות נוסעים מאשקלון והאזור ברכבת מיוחדת למשחק. לפני שלוש שנים במשחק מכבי חיפה נגד מכבי ת"א (גמר או חצי גמר גביע) הגיעו גם כן מאות נוסעים (במו עיניי חזיתי בהם) ברכבת מיוחדת.
 
למעלה