בתאוריה אתה צודק
מצד שני, כל תנועה מתחילה ביחידים. אישית, כסטודנטית לק"שית, מעולם לא ניצלתי את הזכות לקבלת הארכת זמן במבחן. הגישה שלי היתה דומה לזו של מורן מהבחינה שהרגשתי, ואני עדיין מרגישה, שהארכת הזמן אינה רלבנטית. לא הארכת זמן דרושה לי, אלא הנגשה של הלימודים לפני המבחן. הארכת הזמן לא נותנת לי כלום. כ-ל-ו-ם. מי שלא יודע את החומר (כי לא שמע את המרצה או מכל סיבה אחרת) לא יידע אותו גם אחרי 15 דקות הארכה. הדבר היחיד שבקשת הארכת זמן עושה היא להעיר את תשומת הלב של כמה גורמים (הבוחנים ושאר המערכת) לכך שיש לק"ש בכיתה, אבל לא בדרך הנכונה - הם מקבלים הרגשה שהם את שלהם עשו ולא צריך יותר לחשוב על זה. אם תחשבו על זה שהארכת זמן היא דבר שרלבנטי בעיקר ללקויי למידה (מי שקורא לאט כי הוא דיסלקטי, או שיש לו בעיות אחרות המקשות על הבנת הנקרא), הארכת הזמן בעיקר תורמת לחיזוק הדיעה שלק"ש הוא בעל מחשבה איטית. אפשר לומר שבעיניי, הארכת הזמן היא אפילו דבר מזיק, וחותרת תחת האינטרסים שלנו כלק"ש - הן כיחידים והן כציבור.