אתה יכול כן או לא לקבל או להתייחס
אבל לא התייחסת למה שכתבתי, לגבי הטריוויאליות של צילום נתק ושל צילום נתק אצל יושבי בית קפה דרך חלון.
בשביל שצילום רחוב יעבוד, הוא צריך לתאר משהו נדיר, כי מהותו היא תפיסת הרגע המיוחד (קומפוזיציה, התרחשות, תאורה... משהו).
אם הרגע לא מיוחד - אין צילום.
 
במקרה אני ממש אוהב פלאפל ואני גם עובר במקום הזה הרבה, ותמיד יש שם אנשים שעושים בדיוק את אותו הדבר שצילמת (בד"כ עם לפטופ).
אפשר לצלם עשרות כאלו בנקודה הזו, תמונות של "נתק".
וזה תמיד לא מעניין, כי זה כל כך שכיח, שני אנשים בלי קשר בבית קפה. הסצינה הזו חוזרת על עצמה שם ובעוד אלפי בתי קפה שוב ושוב ושוב...
(והעמוד הזה תמיד תופס יותר מדי מהפינה).
 
וזה מה שאני חושב שאני עובר שם, וזה מה שאני חושב עכשיו.
זה נראה בהתחלה אטרקטיבי, כי האנשים שם מסודרים בשבילך בתצוגה, אבל לא...
בת'כלס זה לא מיוחד.
אני חושב שגם הסברתי במדוייק למה.
 
זה דומה לצילום אנשים בוהים במשהו ברחוב, ולקרוא לתמונה "מבט".
מה שמצולם זה אין-התרחשות, וזה קורה כל הזמן, ולא מספיק מעניין ו/או מיוחד.
 
זה כמו... להסתובב בעיר ולחפש שני אנשים על ספסל, שלא מתייחסים אחד לשני.
נו, מה מעניין בזה?!
זו "אין-התרחשות" נפוצה.
 
אין בזה אמירה על יחסים, כי בד"כ אנשים לא מתייחסים אחד לשני.