הבדיקות שלי- בלוטת התריס לא בסדר

טוש3

New member
הבדיקות שלי- בלוטת התריס לא בסדר../images/Emo7.gif

קיבלתי את תוצאות הבדיקות והן לא בסדר, אין לי כוח כבר מהשלב הזה להתחיל עם הצרות האלה- והבעיה אצלי שמאוד קשה לאזן אותי, אני מפחדת נורא, כי הבנתי שזה מסכן את העובר. אמאל'ה. מחר אני אצל הרופא נראה מה יהיה.
 
../images/Emo24.gif

מחזיקה אצבעות
בשבילך שהעובר בסדר ושיצליחו לאזן אותך המהרה
 
אוי אני מצטערת לשמוע

השאלה אם זה חורג בהרבה כי לפי מה שהבנתי מהאנדוקרינולוג שלי בהריון ה- T3 עולה וזה נחשב לנורמלי ואח"כ זה אמור להתאזן יש לזה אפילו הסבר הרופא טוען שעד שבוע 12 בערך לעובר אין בלוטת התריס ולכן הוא כביכול משתמש בזו של האמא וזה עלול ליצור יתר פעילות שאח"כ בחודשים הבאים מתאזנת אל תתיאשי אני מקווה בשבילך שהרופא מחר ירגיע אותך ולמרות החריגה זה יחשב לבסדר גם אם חלילה לא אני בטוחה שימצאו לזה פתרון נסי להתעודד, מחר תהיי חכמה יותר לאחר המפגש עם הרופא מחזיקה לך אצבעות
 

יעלה31

New member
בלוטת התריס

הי! לי גם יש בעיה דומה, ובזמנו הרופאה הסבירה לי שקיים סיכון בשליש הראשון לעובר אך אחוזי הסיכון מאוד מאוד נמוכים (לא זוכרת כבר מה הם). אצלי בשליש הראשון היו בדיקות דם פעם בשבועיים בערך על מנת לאזן את הבלוטה וזה עזר. אם את רוצה יותר אינפורמציה בנושא - קיים בתפוז פורום אנדוקרינולוגיה, אני מקווה שזה ירגיע קצת עד מחר. יעלה.
 

טוש3

New member
תודה בנות על העידוד והמידע. הייתי

אצל הרופא והוא שלח אותי דחוף לאנדוקרינולוג. אני יודעת שזו בעיה שקיימת לעתים בהריון- העניין הוא שאצלי זה קיים לא רק בהריון כלומר זה כנראה לא משהו שאמור להיות כחלק מההריון אלא בעיה שבהריון, אחרי לידה וכשאני לוקחת גלולות מחריפה. אהיה יותר חכמה ביום חמישי לאחר הביקור אצל האנדו' בינתיים בנוסף לכל הצרות יש חשד שיש לי צניחת רחם, אז ביום חמישי אהיה גם אצל הגניקולוג שיבדוק אם אכן זה קיים ומה עושים. זה משהו שממש לא מוכר לי ואין לי מושג מה ההשלכות של זה.
 
אני מניחה

שעם הרפואה המתקדמת של היום, ימצא פתרון לרוב הדברים למרות שלא קל נסי לא לחשוב על זה כל הזמן גם לי יש די הרבה בעיות ואני מנסה כמה שפחות לחשוב עליהן ויותר נותנת לרופאים "לשבור את הראש" עם הפתרונות
לשם כך הם קיימים מקווה בשבילך לטוב ביותר
 

טוש3

New member
זהו שלצערי אני לא לגמרי סומכת עליהם

הם כבר עשו אצלי לא מעט פאשלות בכל מיני הזדמנויות בחיי, אחרי הכל הם רק בני אדם- ויש ביניהם (לא כולם!) שלא ממש מבינים את זה, יש כאלה שמאוד לא קשובים לחולה להרגשתו ולהכרותו עם גופו וקצת או מאוד אדישים לפעמים, כך שלמדתי לסמוך בעיקר על תחושותיי והכרותי עם גופי, כמובן שיש רופאים שאני סומכת עליהם יותר, רק שעברתי מקום מגורים לאחרונה וכל המעקבים העכשווים מתקיימים אצל רופאים שאני לא ממש מכירה. נקווה לטוב.
 
אני מבינה אותך לגבי זה

ואין טוב יותר מלהסתמך על התחושות שלך כי הגוף הוא שלך ואת יודעת הכי טוב שמעתי על רופא שהוא שילוב של גם אנדוקרינולוג וגם רופא נשים אני כנראה אברר פרטים עליו ואקבע תור אם את חושבת שסוג כזה של רופא יכול לעזור גם לך תגידי לי וברגע שאברר את הפרטים אמסור גם לך אם הבנתי נכון אז הוא מקבל ברמת אביב ובאיזור חייפה
 

טוש3

New member
בהחלט אשמח לשמוע פרטים עליו

חיפה יכול להתאים לי. תודה
 

anatina

New member
צניחת רחם- תשאלי את הרופא

אם כדאי לך ללכת ליוגה להריון לעשות תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן. נראה לי שזה יהיה יעיל (אם מותר לך).
 

anatina

New member
בלוטת התריס- זה לא כל כך נורא

חוסר תפקוד של בלוטת התריס יכול להיות מאוזן בקלות באמצעות הורמונים שניתנים בכדורים, ומחקים את ההורמונים שהבלוטה מייצרת. העובר בד"כ לא בסיכון כל עוד הבעיה מאובחנת ומטופלת- הבעיה היא הרבה יותר חמורה כשלא יודעים על הבעיה בבלוטה.
 

טוש3

New member
תודה, זה בהחלט מרגיע, אצלי הבעיה

היא לא חוסר פעילות אלא יתר פעילות וקשה מאוד לאזן אותי, כלומר ברגע שאני מתחילה טיפול הבלוטה משתגעת- פעם היפו ופעם היפר, לעתים לוקח כמה חודשים טובים לאזן אותי ומה עד אז? בכל אופן נקווה לטוב.
 

טוש3

New member
עדכון מביקור אצל הגניקולוג ואצל

האנדוקרינולוגית- הגניקולוג לא מצא צניחת רחם- מה שמאוד עודד אותי, אך שלח אותי לאורולוג, לבירור הבעיה (יש לי עצירת שתן, כאשר השלפוחית מלאה)- דרך אגב מישהי מכירה את התופעה? זה נהיה ממש סיוט, אם אני חוזרת מהעבודה (נסיעה של 50 דקות) למרות שתמיד אני מרוקנת את השלפוחית לפני אני מגיעה מפוצצת ואז.... הפיפי לא יוצא ולוקח לי המון זמן להוציאו, בפעם האחרונה שזה קרה לקח לי שעה בטיפות טיפות- ורק בשכיבה- זה היה סיוט. לגבי הבלוטה- הבדיקות לא תקינות, אבל לא מדאיגות מבחינת פגיעה בעובר- כיוון שאצלי יש יתר תריסיות והפחד לפגיעה בעובר הוא בחוסר פעילות, אסור לי לקחת טיפול (PTU), כיוון שזה יכול לגרום לתת תריסיות שכאמור היא יותר מסוכנת בשלב זה. אז רק נכנסתי למעקב של הריון בסיכון (כהרגלי בכוח) ושל אנדו' אחת לחודש עם בדיקות דם כדי לראות שהבלוטה לא משתוללת- ומאוד נרגעתי. קיבלתי החלטה- ההריון הזה הוא אולי האחרון שלי ואני הולכת להנות ממנו- לא משנה מה יהיו התוצאות של הבדיקות, אז לקחתי נשימה עמוקה, ואני מתחילה להירגע ופשוט להנות, בעיני זו תקופה מאוד יפה, וחבל לפספס את היופי שלה בגלל כל הדאגות האלה.
 

טוש3

New member
אה ועוד משהו טוב- הקפיצו אותי בשבוע

כלומר העובר גדול יותר בשבוע ממה שחשבנו- במקום שבוע 10 +6 אני 11 +5, איזה כייף לי- וראיתי עוברון ממש עם תנועות מדב=הימות- ממש מרגש.
 

טחג

New member
כל הכבוד על ההחלטה להרגע ולהנות

ותהנו ממהקפצה
קפיץ קפוץ.
 
למעלה