הבדלי אחריות - אנדרואיד עדכוני גרסה

tykoosh

New member
הבדלי אחריות - אנדרואיד עדכוני גרסה

שלום לכולם
אני מעוניין לקנת סמארטפון חדש LG G4
טלפון כזה עם אחריות של היצרן לשנתיים מחירו 2549
ללא אחריות של היצרן המחיר נא בין 2100- לבין 2300 ש"ח.
מה דעתכם ? כן יש אחריות שנותנים לי אמנם לא של היצרן אבל חברה אחרת .הבעיה היא שאמרו לי לגבי עדכוני הגרסה שייתכן ותיהיה בעיה וכו' . היש אמת לגבי זה?
 

jen711

New member
אני קניתי את הדגם הזה

וכמה שניסו לשכנע אותי הבנתי שההבדל במחיר נותן רק:
1. עברית בתפריטים שלא תיעלם בשדרוג גרסה
2. תיקון עם חלקים מקוריים
3. בערכה היקרה יותר יש סוללה נוספת ומטען חיצוני לסוללה
 
איזו בעיה יכול להיות כבר?

שהטלפון שלך לא מקבל התראה על גירסאות חדשות שיצאו? אז תוריד לבד.
 

עומר TT

New member
ומה תעזור לו אחריות בצרפת? וזה 2100 לפני משלוח ומיסים

מה גם שמראש האחריות היא לחומרה ולא לתוכנה, ככה שזה שהוא עדכן לבד לא היה משנה כלום גם אם הבעיה הזאת היתה אמיתית, והיא לא.
 

sweetums

New member
זה 2100 אחרי ניכוי מס+מע"מ ישראלי ומשלוח
אתה יכול לראות את זה בעגלה. במחיר הזה מקבלים מכשיר שנקנה ממשווק מורשה של LG באריזה חתומה ללא קציר מטענים והתעסקות מיותרת.
2. אי אפשר להשוות את השרות של אמזון לעומת נתוני השירות בארץ.
&nbsp
לא משנה אם הוא עדכן לבד או לא,מה שקובע זו תעודת האחריות. כול אחד מוזמן לבדוק אותה לפני הקנייה כדי לא להיות מופתע.
 

jen711

New member
נו באמת, העדכוני תוכנה לא מפרים אחריות

עידכוני תוכנה זה תמיד ע"י המשתמש וזה לא קשור לאחריות.
אם המשתמש פורץ את המכשיר, זה יכול לפגוע באחריות, אבל לא עדכוני תוכנה רגילים.
 

עומר TT

New member
אין שום בעיה בעדכוני גרסה

מבחינת היצרן שהוא זה שמוציא את העדכונים שני הטלפונים הם שלו, ההבדל הוא אם את השירות בארץ נותן לך היבואן הרשמי או יבואן מקביל. ליבואן אין שום קשר לשאלה אם הטלפון מתעדכן או לא (בזמנו היבואנית של סמסונג ניסתה להפחיד ככה לקוחות לא לקנות אצל אחרים, יש אנשים שעוד זוכרים את זה). הבעיה שהיתה עם העברית בגרסאות המוקדמות של אנדרואיד נפתרה כבר בגרסה 4.
 

prizman

New member
שאלה טובה.

אני מתלבט בשאלה דומה אבל ההבדל הוא בין חוסר אחריות בכלל לבין אחריות יצרן כך שהשוני בין המקרים מהותי.
אם יש לך אחריות בכל מקרה אז מהבחינה הזו אתה יכול להיות רגוע עד כמה שניתן להיות רגוע עם אחריות לסלולריים בישראל.
בקשר לגרסה, אתה אמור לקבל מכשיר עם גרסה 5.1 או 5.1.1. לא בטוח בכלל שהמכשיר הזה גם מהיבואן
יקבל את גרסה 6. זה תלוי ביצרן
ותמיד העדכונים נפסקים בשלב כלשהו.
לגבי העברית, כפי שנכתב לך זה דבר שניתן להתגבר עליו בקלות אם תיעלם.
במקרה שלך הייתי בוחר באפשרות הזולה.
 

רינת00777

New member
לי יש את ה-G3

בדיוק שנה. לפני חודש, אחרי שעדכנתי גרסה, התחיל לעשות בעיות (היה נכבה ונדלק כל הזמן בריפיט, משהו מוזר)... אמרו לי מאיפה שקניתי לשלוח ליצרן, אמנם לקח כמעט שבועיים אבל החזירו לי טלפון מתוקן בלי לשלם שקל.
 

urilei

New member
אם הבנתי נכון

יש פער של 450 ש"ח שהם כ-20% מהמחיר הכולל שההבדל היחיד ביניהם זה זהות היבואן?
בעיקרון אני לא נגד לשלם יותר כדי לקבל שירות טוב, אך במקרה הזה ממש לא ניתן להבטיח שתקבל משהו תמורת כספך. יבואנים באופן כללי (ושל סמארטפונים בפרט) נוטים לצפצף על הלקוחות ועל החוק. אין שום טעם לדעתי לשלם סכום נוסף (אפילו קטן בהרבה) כדי להעדיף יבואן כזה ולא אחר.
אם אני יודע טוב, היבואן היקר (הרשמי) הוא רונלייט. במקרה הזה הייתי אפילו מגדיל ואומר שעדיף לקנות מיבואן מקביל, כי אני לא קיבלתי מהם שירות בכלל שהייתי צריך, אבל זה באמת היה ממש מזמן.
 
למעלה