הבטחתי עדכונים והרי עיקר החדשות
ביום שני התפרסמה כתבה על העסק שלי במוסף "שלך"בידיעות אחרונות. עוד באותו יום התקשרו אלי כמעט מכל רשתות הרדיו והטלוויזיה, והיו כאלה שאפילו בקשו בלעדיות! (לא הסכמתי). התראיינתי בכמה מקומות, הגיעו לקוחות והתחלנו לעבוד. ועכשיו.... השלב הבא. מה עושים עם המומנטום? איך לא מפספסים אותו? מצד אחד לא יכולתי לייחל לפרסום יותר טוב, מצד שני אני צריכה לעשות בו שימוש נכון. עצות תתקבלנה בברכה.
ביום שני התפרסמה כתבה על העסק שלי במוסף "שלך"בידיעות אחרונות. עוד באותו יום התקשרו אלי כמעט מכל רשתות הרדיו והטלוויזיה, והיו כאלה שאפילו בקשו בלעדיות! (לא הסכמתי). התראיינתי בכמה מקומות, הגיעו לקוחות והתחלנו לעבוד. ועכשיו.... השלב הבא. מה עושים עם המומנטום? איך לא מפספסים אותו? מצד אחד לא יכולתי לייחל לפרסום יותר טוב, מצד שני אני צריכה לעשות בו שימוש נכון. עצות תתקבלנה בברכה.