הבטחתי עדכונים והרי עיקר החדשות

monicala

New member
הבטחתי עדכונים והרי עיקר החדשות

ביום שני התפרסמה כתבה על העסק שלי במוסף "שלך"בידיעות אחרונות. עוד באותו יום התקשרו אלי כמעט מכל רשתות הרדיו והטלוויזיה, והיו כאלה שאפילו בקשו בלעדיות! (לא הסכמתי). התראיינתי בכמה מקומות, הגיעו לקוחות והתחלנו לעבוד. ועכשיו.... השלב הבא. מה עושים עם המומנטום? איך לא מפספסים אותו? מצד אחד לא יכולתי לייחל לפרסום יותר טוב, מצד שני אני צריכה לעשות בו שימוש נכון. עצות תתקבלנה בברכה.
 

י יעל י

New member
מוניקה - מאברוק!!!! כל הכבוד!

קודם כל הלקוחות הראשונים הגיעו, התחלתם לעבוד וזה דבר ענק. מעבר לזה אני מסכימה שאת חייבת לנצל את המומנטום. דבר שעולה לי בראש בתור התחלה זה שתצלמי את הכתבה הרבה פעמים ותכניסי אותה לפרוספקטים שלכם - זה עושה רושם טוב על לקוחות אם כתבו בעיתון. ומעבר לכך, זה הזמן להגברת מאמצי השיווק, חבל לפספס את הרגע המאוד ייחודי וקצר הזה לפני שיתפוגג. באמת כל הכבוד, יעל
 

י יעל י

New member
נ.ב. זה בדיוק נושא המפגש שלנו

ביום שני, "דרכים מקוריות לשיווק" - אני בטוחה שבמפגש נצליח למצוא כמה רעיונות טובים שיעזרו. ואל תשכחי להביא לנו לראות את הכתבה. (את מוציאה תמלילי הראיונות שלך ברדיו? לדעתי זה גם יכול לעזור). ביי, יעל
 
וואוו, איזה יופי!!!

זה נהדר ועכשיו כדאי לחשוב בשקט, אחרי הסערה, מה באמת יש לך בידיים כרגע? איזה היקף עבודה נוצר בעקבות הכתבה, משהו שאפשר להסתמך עליו שממנו יהיו בטוחהמשכים... או שלא? מה כוונתך מומנטום? מה באמת נוצר שלא היה קודם? אני סקרנית...
 

י יעל י

New member
המומנטום כאן זה החשיפה שהרעיון זכה

לה. עד עכשיו הוא היה בגדר רעיון שכל מי ששמע התלהב, אבל לא היה לו מימוש בפועל. ומעכשיו כדור השלג (ההצלחה) התחיל להתגלגל ואסור שהוא יתגלגל על מדרון שטוח, כי הוא לא יתפוס תאוצה. יעל
 
מוניקה - לנצל את המומנטום

מוניקה בהצלחה, עלי על הגל, נצלי את החשיפה, כן, תזמני נכון ורוצי עם המומנטום שנוצר בשיווק מואץ. קיבלת חשיפה ארצית, פרסום ארצי ממדרגה ראשונה שווה כסף רב, אסור לבזבז אותו, עכשיו הזמן, לרוץ איתו להפיץ אותו, זה הקרדיט שלך, אלו ההמלצות שלך, מפתח עכשווי לשיווק, סוד, קסם להצלחה. לדעתי, מידית, את צריכה להקים אתר אינטרנט שלך ובו כל ההמלצות הללו ומכתב אלקטרוני למייל של כל הגורמים הנוגעים בנושא שלך ומפנה לאתר ולקשר אתך. המייל הוא כמעט חינם ויכול לעשות עבודה מצוינת, עכשיו לתפוש את המומנטום. חבר שלי עם ספר סודות הבורסה עשה זאת כך בהצלחה רבה. האתר שלו: www.sodot.co.il אהבי את ההצלחה - ויש אתר כזה.
 

monicala

New member
תודה בני

תודה על העצות היוצאות מהלב, ואני מתכוונת לזה. אבל באותה מידה יכולת לכתוב לי לעשות פליק לק באוויר, לטוס לירח ולחזור, ולהמציא חיסון לאיידס. בתכל'ס - אני יכולה לחשוב על חלוקת פליירים, פנייה טלפונית לגננות, פרסום בעיתונות,לקוות שהלקוחות המרוצים יפיצו מפה לאוזן וזהו זה פחות או יותר. המילה הזו "שיווק" מעמידה אותי מול ואקום לא ברור. כמו שהיה לי מאוד ברור איך לבנות את העסק, כך מאוד לא ברור לי איך באמת לשווק אותו. האינטואיציה שלי אילמת לגמרי בעניין זה. חשבתי על פירסום ברדיו האזורי ואני עוד צריכה לברר כמה זה עולה. ושוב, תודה על העידוד החם. מוניקה
 

monicala

New member
ליעל ואביבה

תודה על הברכות, יעל,קניתי את הרעיון, אין כמוך. נוצר היקף עבודה ראשוני בפועל ועוד הרבה מתענינים. האם זה מבטיח המשכיות? כן- אם זה יהיה מוצלח ואנשים ימליצו הלאה, לא- כיוון שהשירות הוא נקודתי, ולא אמור להיות מתמשך. מה שנוצר שלא היה קודם הוא פירסום בקנה מידה ארצי. גם אם הייתי מכתתת רגלי ומפיצה פליירים יומם ולילה, לא הייתי זוכה לחשיפה בה זכיתי, וגם ללגיטימציה והמלצה לשירות. פירוט המומנטום: כתבה בידיעות, כתבה ב ynet (כמה שעות בבנר למעלה יחד עם החדשות החשובות של היום), ראיון באולפן בחדשות הבוקר של ערוץ 10, ראיון טלפוני לערוץ הילדים, אברי גלעד המליץ בגל"צ, בנוסף רצו לעשות על העסק שתי כתבות לחדשות הערב (לא הסכמתי כי זה כלל חשיפה של ילדים ולכל דבר יש גבול) זה מה שאני זוכרת כרגע. כיוון שבגלגולי הקודם כבר יצא לי להתראיין, אני לוקחת את זה בפרופורציות הנכונות ולא נכנסת לסחרור. אבל אני רוצה לנצל כמו שצריך את הרגע שלא יחזור.
 
אווייי, זה נשמע מה זה טוב!

אני מדושנת עונג... ברגעים כאלה אני קופצת מהשולחן בשמחה... אז אתן כבר עובדות? הקוטלות? נו, ספרי קצת...
 

siv30

New member
מוניקה זה נשמע נהדר, אני ממש שמחה

לדעתי השלב הקשה הוא השלב הראשוני, החשיפה. אח"כ יש סוג של אינרציה לעסק. אבל את מוכרחה לשמר את התנע ע"י כך שמידי תקופה (נניח פעם בחודש) תפרסמי (בבאנרים וכד'). זה יסייע לשמר את הממונטום ולהחזיר אותך לתודעה של המתעניינים. יש אנשים שאצלהם יש תהליך של שקיעת אינפורמציה. הם מתעניינים אבל ההתעניינות היא רגעית (אח"כ הם שוכחים וממשיכים לדרכם). צריך להזכיר להם ע"י פרסום חוזר. בהצלחה, נשמע באמת מבטיח.
 

monicala

New member
שאלת תם

היי סיון, יש לי שאלה מאוד ראשונית. איך מפרסמים בבאנרים? חוץ מזה אהבתי את ה"תנע". מוניקה
 

siv30

New member
את רוכשת שטח פרסום באתרים מובילים

ע"י פניה אליהם. לדוגמא גם בתפוז, יש באנרים (אם תסתכלי בחלק העליו של המסך). אתרי אינטרנט מתפרנסים ממכירת שטחי הפרסום האלה ושווה לנצל את ההזדמנות ואת החשיפה לאלפי גולשים. לכל אתר יש מחלקת מכירות (או לינק שמקשר אליהם, תסתכלי למטה במסך של כתיבת הודעה לדוגמא יש לינק שנקרא פרסום). בהצלחה.
 
פרסום באנר מחייב שיהיה לך קודם אתר

שלך, שאליו מפנה הבאנר ובו מקבלים פרטים על השרות וכתובת, טלפון עם קריאה לפעולה. כל שהאתר בו שמים את הבאנר רב תפוצה יותר, פרסום הבאנר עולה יותר. כדאי לשים את הבאנר בפורומים, או אתרים של הורים לילדים - שם קהל היעד הנכון לשרות הזה. אבל לפני הבאנר את צריכה להקים לך אתר,עם כל הפרסום שקיבלת בראיונות במדיה- אלו הן הוכחות, המלצות וצריך לנצל אותן עם האתר, להפניות ולקוחות. וכאן אני יכול לעזור לך במיידי. בינתיים קבלת רעיון מצוין ליזום דיון בפורומי הורים לילדים פורטלים, באתרים, ותוך כדי דיון להשחיל את קוטלות הכינים , ובמסרים או באימייל , במקום שיש להמשיך עם פרטים, וקריאה לפעולה, וגם בלוחות. איזי, לא להיבהל מהמילה שיווק - זה בדיוק מה שכבר עשית במדיה, ואת עושה עכשיו כל הזמן. פרסום זה אחד המרכיבים בשיווק, גם קידום מכירות, והמכירה עצמה. דרך אגב, בשבוע הבא ב17 וב 18 לחודש בגני התערוכה מתקיימת תערוכת השיווק והפרסום - אינטרמידיה. אפשר להדפיס הזמנה חינם באתר שלי. (בלי הזמנה , דמי כניסה 40 ש"ח)
 

motyka

New member
פרסום באנרים אפשר גם בחינם

אם את בונה אתר תדמיתי קטן, באפס הוצאות. את יכולה להרשם לשירותי החלפת באנרים, ואז, בתמורה לפרסום שמופיע אצלך - יופיע פרסום שלך באתר אחר. ובכל מקרה - כדאי להקים אתר. לא עולה כסף (לפחות לא בהתחלה), מהווה כרטיס ביקור, ומקום לשלוח אליו מתעניינים. ואגב, היום, כתובת אתר בכרטיס ביקור או בעפיפית משדרת עדכניות.
 

monicala

New member
היי מוטי

האם אפס הוצאות זה באמת "אפס"? אני בונה עכשיו אתר, אבל בקצת יותר מ"אפס". האם באמת אפשר בחינם? אנא, האר את עיני הטרוטות. תודה, מוניקה
 

motyka

New member
בנית אתר בחינם

אתר מורכב מ: תכנים, אותם את כותבת לבד. עיצוב הדף וקצת גרפיקה, שאת עושה לבד, או נעזרת במישהו מהפורום או שמקבלת מהורה גרפיקאי תמורת פליית כינים מראש של ילד. כתיבת הדף עצמו - ב word - זה יוצא לא כל כך יפה , אבל עדיין סביר. ואז שמירה כדף אינטרנט. או באחת התוכנות הפשוטות - פרונטפייג או דריםוויבר (בהנחה שאת יכולה לקבל אחת מהן). ואז זה דורש טיפה לימוד - אבל עושים לבד. או שלומדים ממש בניית אתרים - לא ראלי, ולא נחוץ. והדבר האחרון הוא אחסון ודומיין. אפשר חינם בתמורה לפרסומות - לא כל כך יפה, אבל במתנה ואפשר תמורת כ 40 שקל לחודש, בלי פרסומות, ועם תמיכה. (לא בדיוק חינם, אבל גם לא בדיוק הוצאה). אשמח לענות על שאלות יותר מפורטות.
 

motyka

New member
מזל טוב ושפע ברכות

קשה לי לענות עניינית כי אני לא זוכר מה התחום בו את עוסקת. כך שאפילו עיצות לגבי וויסות מועדי אספקה, או החזר כספי קטן (או זיכוי) למי שיביא עבודה נוספת/לקוח נוסף לא בטוח שיתאימו. בכל מקרה - בהצלחה
 
נשמע מרגש כל כך../images/Emo24.gif

אני חדשה ולא כל כך מכירה, אבל כל מה שתיארת למעלה נשמע כל כך נהדר שאני מאחלת לך שימשיך ככה. המון המון בהצלחה בהמשך ותמשיכי לעדכן ולהתייעץ
 

SHAHAF UZI

New member
מזל טוב מוניקה,מותר לשאול מה את

מציעה ? אני לא זוכר מה התחום שבו את מתעסקת. מכל מקום,המון מזל טוב. נשוחח בהמשך בנוגע לשאלתך לפורום,בהצלחה. עוזי.
 

monicala

New member
ולא במקרה

אתה לא סובל משכחה, באמת לא פירטתי מה אני עושה. ובכן - הקמתי שירות בשם "קוטלות הכינים" שמציע טיפול נגד כינים בבית הלקוח. אני חשבתי שהוא יהיה מיועד לילדים, ומתברר שגם מבוגרים זקוקים לו. יש לי עובדות שעורכות את הטיפולים, ואין עוד שירות כזה בארץ. זה התחיל כבדיחה משפחתית בנוסח "צ'מעו איזה רעיון עלה לי לראש", (בעקבות הערה של הילד שלי) והתגלגל די מהר לעסק אמיתי. לפני יומיים זה התפרסם לראשונה, וקבלתי המון תגובות + חשיפה תקשורתית + לקוחות. עד עכשיו לא היה לי מה להפסיד,כי חוץ מרעיון ,פליירים ועובדות בהיכון לא היה כלום, ואני חוששת שמא לא אנצל את ההזדמנות שנפלה לידי כמו שצריך. עד עכשיו הכל פעל פחות או יותר לפי התוכנית שלי (שהרעיון ידליק עוד אנשים) והתוכנית לשלב הבא - גיוס לקוחות באופן אקטיבי, כלומר מייסר ומייגע, לא ממש מוכנה. זהו פחות או יותר. מוניקה
 
למעלה