SHAHAF UZI
New member
מוניקה-בוקר טוב לך,יש לי איזו תשובה
לא אכנס לפרטים,אני לא הנושא,אך הייתי בסרט הזה ממש,ב"זמנים מודרניים" של "ידיעות אחרונות".גם כן כתבה,בת שני עמודים. השאלה לגבי המשוב שתקבלי מהכתבה,תלוי באופי השירות,ואם אני לא טועה, אז השירות שאת מספקת הוא שירות מתמשך........... בהנחה והוא כזה,הרווחת חוג לקוחות,שיכול לשמש לך "פנסיה" לעתיד. על הלקוחות שהגיעו אלייך באמצעות הכתבה,תשמרי טוב,מהסיבה הפשוטה: מדובר בחוג לקוחות שקיבל אודותייך חיזוק חיובי ממקור מוסמך... ואת חייבת להצדיק את החיזוק הזה........ את מצויה בזכרון שלהם,כדבר חיובי,( הכתבה )ובאינסטינקט שלהם,הם מוכנים להמליץ עלייך בכל רגע נתון. הם קיבלו ביטחון וגושפנקא להמליץ עלייך,מהעיתון הגדול במדינה. את חרותה להם בזיכרון כדבר חזק וחיובי. בעוד שבועיים,שלושה תישכח הסערה,ואת תצטרכי לדאוג לכניסה אקטיבית של לקוחות חדשים. לדעתי זה לא אמור להיות מייסר ומייגע,ובטח לא עבורך. יש לך "קבלות" עכשיו. קחי את הרעיון שלך,מוניקה,ותפיצי אותו הלאה,ולדעתי לא חסרים לך מקומות להפצת השירות הטוב והמאד מיוחד הזה. יש לך גני ילדים,ותאלצי למצוא דרך כיצד להגיע אל הילדים באמצעות הגננת,מטפלת,וכו......יש לך מעונות,ויש לך בתי ספר..... יש לך ים של בתי ספר,גשי ותתחילי לשווק את השירות שלך. פני למנהלת,או למחנכת הכיתה,הן בטוח ישתפו איתך פעולה, וכמובן שכאן נכנס "הגורם האנושי".מכאן את מביאה ג ם את עצמך. עד כמה את הולכת "להביא את עצמך" לעבודה ?,זה הפתרון לשאלה שלך.... יש המון דרכים למכור את השירות שלך,....והם נמצאים סביבך..... זהו בינתיים,אני מאחל לך הצלחה מכל הלב,ויש לי תחושה טובה לגבייך. לילה טוב,ובהצלחה. מעוזי שחף.
לא אכנס לפרטים,אני לא הנושא,אך הייתי בסרט הזה ממש,ב"זמנים מודרניים" של "ידיעות אחרונות".גם כן כתבה,בת שני עמודים. השאלה לגבי המשוב שתקבלי מהכתבה,תלוי באופי השירות,ואם אני לא טועה, אז השירות שאת מספקת הוא שירות מתמשך........... בהנחה והוא כזה,הרווחת חוג לקוחות,שיכול לשמש לך "פנסיה" לעתיד. על הלקוחות שהגיעו אלייך באמצעות הכתבה,תשמרי טוב,מהסיבה הפשוטה: מדובר בחוג לקוחות שקיבל אודותייך חיזוק חיובי ממקור מוסמך... ואת חייבת להצדיק את החיזוק הזה........ את מצויה בזכרון שלהם,כדבר חיובי,( הכתבה )ובאינסטינקט שלהם,הם מוכנים להמליץ עלייך בכל רגע נתון. הם קיבלו ביטחון וגושפנקא להמליץ עלייך,מהעיתון הגדול במדינה. את חרותה להם בזיכרון כדבר חזק וחיובי. בעוד שבועיים,שלושה תישכח הסערה,ואת תצטרכי לדאוג לכניסה אקטיבית של לקוחות חדשים. לדעתי זה לא אמור להיות מייסר ומייגע,ובטח לא עבורך. יש לך "קבלות" עכשיו. קחי את הרעיון שלך,מוניקה,ותפיצי אותו הלאה,ולדעתי לא חסרים לך מקומות להפצת השירות הטוב והמאד מיוחד הזה. יש לך גני ילדים,ותאלצי למצוא דרך כיצד להגיע אל הילדים באמצעות הגננת,מטפלת,וכו......יש לך מעונות,ויש לך בתי ספר..... יש לך ים של בתי ספר,גשי ותתחילי לשווק את השירות שלך. פני למנהלת,או למחנכת הכיתה,הן בטוח ישתפו איתך פעולה, וכמובן שכאן נכנס "הגורם האנושי".מכאן את מביאה ג ם את עצמך. עד כמה את הולכת "להביא את עצמך" לעבודה ?,זה הפתרון לשאלה שלך.... יש המון דרכים למכור את השירות שלך,....והם נמצאים סביבך..... זהו בינתיים,אני מאחל לך הצלחה מכל הלב,ויש לי תחושה טובה לגבייך. לילה טוב,ובהצלחה. מעוזי שחף.