הבטחתי עדכונים והרי עיקר החדשות

SHAHAF UZI

New member
מוניקה-בוקר טוב לך,יש לי איזו תשובה

לא אכנס לפרטים,אני לא הנושא,אך הייתי בסרט הזה ממש,ב"זמנים מודרניים" של "ידיעות אחרונות".גם כן כתבה,בת שני עמודים. השאלה לגבי המשוב שתקבלי מהכתבה,תלוי באופי השירות,ואם אני לא טועה, אז השירות שאת מספקת הוא שירות מתמשך........... בהנחה והוא כזה,הרווחת חוג לקוחות,שיכול לשמש לך "פנסיה" לעתיד. על הלקוחות שהגיעו אלייך באמצעות הכתבה,תשמרי טוב,מהסיבה הפשוטה: מדובר בחוג לקוחות שקיבל אודותייך חיזוק חיובי ממקור מוסמך... ואת חייבת להצדיק את החיזוק הזה........ את מצויה בזכרון שלהם,כדבר חיובי,( הכתבה )ובאינסטינקט שלהם,הם מוכנים להמליץ עלייך בכל רגע נתון. הם קיבלו ביטחון וגושפנקא להמליץ עלייך,מהעיתון הגדול במדינה. את חרותה להם בזיכרון כדבר חזק וחיובי. בעוד שבועיים,שלושה תישכח הסערה,ואת תצטרכי לדאוג לכניסה אקטיבית של לקוחות חדשים. לדעתי זה לא אמור להיות מייסר ומייגע,ובטח לא עבורך. יש לך "קבלות" עכשיו. קחי את הרעיון שלך,מוניקה,ותפיצי אותו הלאה,ולדעתי לא חסרים לך מקומות להפצת השירות הטוב והמאד מיוחד הזה. יש לך גני ילדים,ותאלצי למצוא דרך כיצד להגיע אל הילדים באמצעות הגננת,מטפלת,וכו......יש לך מעונות,ויש לך בתי ספר..... יש לך ים של בתי ספר,גשי ותתחילי לשווק את השירות שלך. פני למנהלת,או למחנכת הכיתה,הן בטוח ישתפו איתך פעולה, וכמובן שכאן נכנס "הגורם האנושי".מכאן את מביאה ג ם את עצמך. עד כמה את הולכת "להביא את עצמך" לעבודה ?,זה הפתרון לשאלה שלך.... יש המון דרכים למכור את השירות שלך,....והם נמצאים סביבך..... זהו בינתיים,אני מאחל לך הצלחה מכל הלב,ויש לי תחושה טובה לגבייך. לילה טוב,ובהצלחה. מעוזי שחף.
 

SHAHAF UZI

New member
מוניקה-בוקר טוב לך,יש לי איזו תשובה

לא אכנס לפרטים,אני לא הנושא,אך הייתי בסרט הזה ממש,ב"זמנים מודרניים" של "ידיעות אחרונות".גם כן כתבה,בת שני עמודים. השאלה לגבי המשוב שתקבלי מהכתבה,תלוי באופי השירות,ואם אני לא טועה, אז השירות שאת מספקת הוא שירות מתמשך........... בהנחה והוא כזה,הרווחת חוג לקוחות,שיכול לשמש לך "פנסיה" לעתיד. על הלקוחות שהגיעו אלייך באמצעות הכתבה,תשמרי טוב,מהסיבה הפשוטה: מדובר בחוג לקוחות שקיבל אודותייך חיזוק חיובי ממקור מוסמך... ואת חייבת להצדיק את החיזוק הזה........ את מצויה בזכרון שלהם,כדבר חיובי,( הכתבה )ובאינסטינקט שלהם,הם מוכנים להמליץ עלייך בכל רגע נתון. הם קיבלו ביטחון וגושפנקא להמליץ עלייך,מהעיתון הגדול במדינה. את חרותה להם בזיכרון כדבר חזק וחיובי. בעוד שבועיים,שלושה תישכח הסערה,ואת תצטרכי לדאוג לכניסה אקטיבית של לקוחות חדשים. לדעתי זה לא אמור להיות מייסר ומייגע,ובטח לא עבורך. יש לך "קבלות" עכשיו. קחי את הרעיון שלך,מוניקה,ותפיצי אותו הלאה,ולדעתי לא חסרים לך מקומות להפצת השירות הטוב והמאד מיוחד הזה. יש לך גני ילדים,ותאלצי למצוא דרך כיצד להגיע אל הילדים באמצעות הגננת,מטפלת,וכו......יש לך מעונות,ויש לך בתי ספר..... יש לך ים של בתי ספר,גשי ותתחילי לשווק את השירות שלך. פני למנהלת,או למחנכת הכיתה,הן בטוח ישתפו איתך פעולה, וכמובן שכאן נכנס "הגורם האנושי".מכאן את מביאה ג ם את עצמך. עד כמה את הולכת "להביא את עצמך" לעבודה ?,זה הפתרון לשאלה שלך.... יש המון דרכים למכור את השירות שלך,....והם נמצאים סביבך..... זהו בינתיים,אני מאחל לך הצלחה מכל הלב,ויש לי תחושה טובה לגבייך. לילה טוב,ובהצלחה. מעוזי שחף.
 

siv30

New member
היי מוניקה עכשיו שאת כותבת

תכנסי לפורום הורים לילדים ותראי כמה הורים מתוסכלים מתמודדים עם הבעיה. אני חושבת שאולי את יכולה לפרסם את השירות שלך גם שם (משהו בסגנון פרטים נוספים במסרים). וגם לפרסם שם בלוח המודעות. כל הורה מתמודד עם היצור האכזרי הזה, נראה לי שיהיה לך שוק נהדר.
 

motyka

New member
הבנתי למה לא רצוי שיהיה לקוח חוזר

רעיון מקורי לשירות נדרש
 

relax

New member
קודם כל, המון מזל טוב!!! ולגבי באנר

אני לא בטוחה שצריך אתר כדי לפרסם באנר. מספיק שיזוז שם דברים, יראו במה מדובר ויהיה טלפון של העסק. אנשים כבר יגיעו. צריך פשוט לבנות אותו בחוכמה, שיתפוס את העין, ימשוך אנשים ויציג את מה שצריך.
 

monicala

New member
במקום מסר

היי רלקס קבלתי את המסר שלך, ואני לא מצליחה לענות כי המערכת משום מה מסרבת לזהות אותי. נדבר בפגישה, מוניקה
 
למעלה