בוחר מאוכזב
New member
הבטחת שינוי לעידוד מעמד הביניים?
במשפחתי הצביעו ארבעה עבור שינוי - לפי עמדות המפלגה עכשו זה מקרה חד פעמי ואחרון. כעובדי ציבור אנו צפויים: אולי להיות מפוטרים; להפסיד חלק גדול משכרנו; להפסיד תנאים סוציאליים: לשלם יותר מס ועוד. אף אחד לא הכריח את הממשלה לדורותיה לחתום על הסכמי שכר. הממשלה לא שונה מכל מעביד אחר. לא יתכן שתנצל סמכות להציע חוקים כדי לשנות את שוק יחסי העבודה במשק. מי שבחר לעבוד במשק הציבורי עשה זאת, בין היתר, גם על סמך המצב הנתון ביחסי העבודה שם. ואם המצב כ"כ גרוע אז מה עם הדוגמה: תתכבד הממשלה ותקטין את מספר משרדי הממשלה ומספר השרים (שרי שינוי - עכשו הזמן לדוגמה אישית!) - איחוד רשויות זה רעיון טוב גם לממשלה. יתכבדו הבכירים למיניהם ויוותרו כבר על חלק ניכר משכרם ותנאיהם. למשל, למה במשרד האוצר יש למנהלי האגפים מעמד של מנכ"לים?, למה אין תקופת צינון ארוכה לפקידי האוצר? שימו לב מניין מגיעים מנהלי הבנקים "הפרטיים" וחלק ממנהלי חברות הביטוח.
במשפחתי הצביעו ארבעה עבור שינוי - לפי עמדות המפלגה עכשו זה מקרה חד פעמי ואחרון. כעובדי ציבור אנו צפויים: אולי להיות מפוטרים; להפסיד חלק גדול משכרנו; להפסיד תנאים סוציאליים: לשלם יותר מס ועוד. אף אחד לא הכריח את הממשלה לדורותיה לחתום על הסכמי שכר. הממשלה לא שונה מכל מעביד אחר. לא יתכן שתנצל סמכות להציע חוקים כדי לשנות את שוק יחסי העבודה במשק. מי שבחר לעבוד במשק הציבורי עשה זאת, בין היתר, גם על סמך המצב הנתון ביחסי העבודה שם. ואם המצב כ"כ גרוע אז מה עם הדוגמה: תתכבד הממשלה ותקטין את מספר משרדי הממשלה ומספר השרים (שרי שינוי - עכשו הזמן לדוגמה אישית!) - איחוד רשויות זה רעיון טוב גם לממשלה. יתכבדו הבכירים למיניהם ויוותרו כבר על חלק ניכר משכרם ותנאיהם. למשל, למה במשרד האוצר יש למנהלי האגפים מעמד של מנכ"לים?, למה אין תקופת צינון ארוכה לפקידי האוצר? שימו לב מניין מגיעים מנהלי הבנקים "הפרטיים" וחלק ממנהלי חברות הביטוח.