לא הבלוגים, אלה ה-Web 2.0
בעידן בו המידע ברשת ניתרם מהציבור הרחב, אכן אין סיבה שמישהו אחד מוסמך יספק את המידע. ממש כמו שויקיפדיה הרגה את האנציקלופדיה. ואכן ממש כמו שיש הרבה פחות צורך בגימל יפיתים שיבקרו לנו מוצרים - זה לא קשור לרשות להגנת הצרכן, את זו צריך עכשיו כדי לנסות להגן עלינו מפני המפרסמים המתחזים לקונים תמימים ברשת. אז אם כל אתר של חנות ספרים מאפשר לכל אחד להביע את דעתו, ואם נתונים מהסוג "אנשים כמוך קנו את הספר הזה" (כשכמוך מוגדר לפי מי שקנה ספרים שקנית בעבר) או "ביחד עם הספר הזה אנשים קונים גם את הספר ההוא", באמת שכל אחד מקבל את פרופיל הביקורת שלו, ומקבל חתך דעות רחב במקום למצוא לעצמו את מבקר הספרות שהוא מעריך. לכן, ולא רק בגלל הבלוגים, מת המבקר.