"הגאון" הפיננסי לא רק שלא חזה שהשטר 200 ש"ח יבוטל, הוא גם חשב לפני כ-4 חודשים שיהיה שטר גדול יותר של 500 ש"ח 🤣

פולגאר

Well-known member

 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל

עזוב, הוא לא הקלמר הכי מחודד בתחום העיפרונות של החוכמה.
רק עכשיו לאחרונה הוא "ניבא" שבמהלך השנתיים הקרובות יהיה פיגוע בישראל
אבל הוא לא יודע בדיוק היכן
לכן הוא פיזר את האפשרויות כדלהלן:

1. רמלה.

2.ירושלים.

3. לוד.

4. תל-אביב.

5. ראשון לציון.

6. רמת-גן.

7. הרצליה.

8. חיפה.

מעניין שהוא שכח את פתח תקווה.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
עזוב, הוא לא הקלמר הכי מחודד בתחום העיפרונות של החוכמה.
תראו מי שמדבר |פנים|
רק עכשיו לאחרונה הוא "ניבא" שבמהלך השנתיים הקרובות יהיה פיגוע בישראל
אבל הוא לא יודע בדיוק היכן
אבל אני כן יודע ואומר שזה יהיה פיגוע מסוג מאוד ספציפי. את זה אתה לא אומר.
לכן הוא פיזר את האפשרויות כדלהלן:

1. רמלה.

2.ירושלים.

3. לוד.

4. תל-אביב.

5. ראשון לציון.

6. רמת-גן.

7. הרצליה.

8. חיפה.
לא כל המקומות מקבלים את אותה סבירות. אפשר ככל שיורדים לחתוך את הסבירות בחצי. את זה אתה לא אומר.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל

לעניות דעתי זאת תוצאה של שיעמום אינסופי..
תוך המתנה קשה וארוכה לכך שההורים בשלב מסויים איכשהו יתפגרו.. כדי לרשת אותם.

אלון אולרצ'יק כתב על התופעה הזאת שיר:
ילד מזדקן
ילד מתקלקל
לומד את הפרנציפ
רק אחרי שהוא נופל.

מדבר לא טוב
ילד תעזוב
זה מה שאומרים לו
כשהוא נופל ברחוב.

היום התעוררת בשתיים בצהריים,
ראית מה השעה איזה חושך בעיניים.
מה לעשות כשאבא מתעצבן
אתה כבר השנה אמור להתחתן...
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member

"הגאון" הפיננסי לא רק שלא חזה שהשטר 200 ש"ח יבוטל, הוא גם חשב לפני כ-4 חודשים שיהיה שטר גדול יותר של 500 ש"ח 🤣


לא מבטלים את שטר ה-200. אתה בן-אדם לא חכם, אז כדרכם של אנשים לא חכמים, אתה מתקשה קושי משמעותי בהבנת המציאות, החיים והעולם הסובב.

אפילו תוכנית הלימודים החילונית שגויה, אז איזה סיכוי כבר יש למי שבמקום ללמוד את הדברים החשובים, הרסו את חייו ומעולם לא נתנו לו סיכוי בעולם, כשלימדו אותו שטויות לא רלוונטיות כמו תנ"ך וגמרא? מה הפלא שיצאת כמו מה שיצאת?

כפי מה שכתבתי לך בדיוק היום לפני חצי שנה, ב-14 באפריל האחרון, החינוך שקיבלת, והחינוך שממשיכים לקבל החרדים והדתיים, הוא פשע נגדכם, כאנשים שנגזר עליהם להיות אנשים ברמה נמוכה, ופשע נגד המדינה, כמדינה שאחר-כך צריכה להתמודד עם מיליוני אנשים ברמה נמוכה.

אחר כך מה הפלא שאתם מסכנים שאין להם לא שכל, לא אנגלית, לא כסף ולא בנות ואז אתם מקנאים ושורף לכם על אלו שיש להם?

1713104142378.png
1713105511263.png
1713103927551.png

אפשר ללמוד הרבה על אנשים, ועל האוכלוסיות שהם מגיעים מהן, לפי הקנאה שלהם. כל מה שראיתי אותך מקנא בי בגללו, אלו דברים שאין לך עצמך, כמו גם לאוכלוסייה שאתה מגיע ממנה, וזאת בעקבות החינוך שקיבלתם.

ילדים, ובמיוחד החינוך שלהם, צריכים להיות שייכים למדינה, ולא לקבוצה כזאת או אחרת. הילדות היא התקופה הקריטית, וזה הזמן ללמוד ולצבור ערך לקראת חיים יצרניים בבגרות.

הבעיה היא שאצלכם לומדים הרבה שטויות, ואצלנו לומדים מה שצריך. זה למה לכם אין שכל ואנגלית וכסף ובנות ולנו יש.

מאחל מכל הלב לך ולאנשים שלך שהמדינה בסופו של דבר תתאפס על עצמה, תאחד את הזרמים השונים בחינוך, ותכפה את החינוך הממלכתי-החילוני, על שלושת הזרמים האחרים בחינוך-הערבי, הממלכתי-דתי והחרדי, כפי מה שהיא צריכה לעשות וכפי מה שהיא הייתה צריכה לעשות מזמן, כדי שגם אתם תלמדו מה שצריך, תכילו בתוככם ערך רב, תגיעו למשהו בחיים, ואז לא תהיו מסכנים שאין להם וכואב להם שלאחרים יש. והכי חשוב, וכאמור, סוף-סוף לא תהיו טיפשים כל-כך.

ואם אתם עדיין רוצים להתעסק בממבו-ג'מבו החרדי שלכם? אין בעיה. עשו זאת בחייכם הפרטיים אל מחוץ לשעות בית-הספר, ובבגרותכם ולאחר הגעתכם לגיל 18, אבל את החינוך, עליכם למסור לידיה של המדינה. הדתיים, החרדים והערבים. כולכם צריכים לעשות את זה. זה הסיכוי היחיד שלכם כיום ובעתיד לחיים נורמאליים, נכונים, מהוגנים ושפויים, כמו גם הסיכוי היחיד של ישראל להישאר מדינת עולם ראשון ולא להפוך למדינת עולם שני, כמו מדינות מזרח אירופה, ואנחנו גם כך כבר המדינה הגרועה ביותר בעולם הראשון, אז אין הרבה זמן וצריך להתחיל לעבוד.

הקטע הכי עצוב, הוא שלמרות כל הדברים הטובים והחשובים האלו, שכבר אמרתי לך אותם בעבר, לפני חצי שנה בדיוק, עדיין לא למדת כלום על כמה אתה טיפש, כמה עשקו אותך, כמה שאתה צריך להתחיל הכול מחדש, להתחיל ללמוד דברים חשובים וכן הלאה וכן הלאה, והנה נשארת טיפש באותה רמה.

__צילום מסך_14-10-2024_181514_www.tapuz.co.il.jpeg

לעניינינו. לא מבטלים את שטר ה-200, מעולם לא עמדו לבטל אותו, זאת הייתה הצעה טיפשית של אנשים טיפשים שאינם אחראים או אמונים על הנושא הזה בכל מקרה, וכל אדם בר דעת עם טיפת שכל בקודקוד ידע שזה לא עומד לקרות.

לכן זה הצחיק אותי כל-כך, ולכן התעלמתי, כאשר ברוב טיפשותך האופיינית לך, התחלת לפתוח שרשורים מגוחכים בכל מקום על איך ש"חשבתי שבסוף יעשו שטר של 500 ובסוף מבטלים את ה-200" ועוד הקפצת את השרשור שלי על השטר של ה-500.

הקטע הכי מצחיק, הוא שמרוב שאתה בן-אדם טיפש, אתה רק עוד יותר קרעת אותי מצחוק כאשר הקפצת את השרשורים האלו שוב ושוב בעודך חושב שאתה שם אותי ללעג, בשעה שעשית צחוק אך ורק מעצמך.

חשבתי להגיד בזמן אמיתי, אך החלטתי לבסוף לתת לך להשתטות ולהתבזות בתור העונש שלך על כך שאתה מנסה לשים אותי ללעג.

לבסוף, כמה יפה, כמה רומנטי, איזה צדק פואטי ויפיפה, כל שרשור נוסף שפתחת, כל תגובה שהגבת וכל הקפצה נוספת שהקפצת בשביל "לכסח" אותי, היו אתה עצמך מזיין את עצמך במו שתי ידיך, משפיל את עצמך, חושף את טיפשותך בפני כל העולם ושם עצמך ללעג שוב ושוב.

אך כשאדם עושה עוולה, כמו לנסות להשפיל וללעוג לאדם אחר, עליו לקבל כמו מה שניסה לעשות (אתה כבר דאגת לזה בכוחות עצמך) אך גם עוד קצת יותר מכך, כך אומרים החוקים.

מכיוון שמאור מלך הפורומים הוא מלך רחום וחנון, אני נותן לך פלוס מינוס 24 שעות למחוק את כל ההודעות שלך בנושא ולגשת אל כל המנהלים הרלוונטיים ולהתחנן בפניהם שימחקו את השרשורים עצמם, הלוא הם ההוכחות לטיפשותך ואת מקור בושתך הגדולה לפני שאתחיל לענות על אותם שרשורים והודעות ואמשיך ואחשוף את טיפשותך הרבה יותר מאשר מה שאתה עשית זאת בעצמך.

אל תחשוש. אתה לא תהיה הראשון לזחול על ארבע ולהתחנן למנהלים שימחקו שרשורים שבהם העמדתי או עמדתי להעמיד אנשים על טעויותיהם והוצאתי או עמדתי להוציא אותם הכי קטנים וטיפשים בעולם. זוכר כשסתוונית, קצה וסבא הלכו להתחנן ליבגני שימחק את השרשור שבו הוכחתי שאני זה שהוריד את משה?

אם תנצל כראוי הזדמנות זאת שבה מלכך הרחום והחנון נותן לך להציל את עצמך, השפלתך זאת בעקבות הסיפור הנ"ל, ההשפלה הנוראה שבהודעתי זאת, תוכל להיות האחרונה.

מלך תפוז הגדול, הרחום והחנון סיים את דבריו.

אתה רשאי להתחיל להשתחוות.

2Ce1.gif
800px-Barack_Obama_drops_the_mic.gif
giphy.gif
 
למעלה