הגדי מופלה לרעה

מתביישת

New member
הגדי מופלה לרעה

אני חייבת לעסוק בצורה זו או אחרת באומנויות במה כדי לזכות בקצת יחס? ומה אם אני ממלצרת או מתדלקת בצומת גהה? אבקש לא להפלות לרעה את הגדיות.בכל אופן, זרוק מילה או שתיים על החודש הקרוב. תהיה נחמד, אנחנו בחודש אלול. בחודש הרחמים והסליחות, אז בתקווה שנפלתי על שעת רצון ואוזניים קשובות, תמי אבקש את סליחתך על השם שבחרתי לי, זה נמשך אחריי מפורום הדתיים. סורי ואגוטען שאבעס
 
לא ביישנית - עקשנית

מה הקשר בין אומנויות הבמה למלצרית מצומת גהה ? אני לא חושב שאני מפלה ונותן יחס שונה, אלא מתייחס ספציפית לשאלה קיימת, ועונה לפיה. אבל אם את מתעקשת להרגיש מופלה ומקופחת - מי אני שאתווכח ? בכל מקרה, באופן עקרוני אני לא נותן תחזיות לחודש קרוב, אלא במדורים שבהם אני כותב את זה (בעתון `עולם האישה` למשל). הפורום לא מקום לתחזיות, ובטח לא בסגנון הסחבקי של `עשה טובה` או `זרוק עצם`. לא מתאים לי, וזה לא אני. לעומת זאת, יש הרבה פורומים אסטרולוגים אחרים שישמחו לעשות טובות כאלה ואחרות, אבל למה להתעקש ? אבל הגדי, אוהוהו, הגדי.. כן, מזל מעניין ולא קל, ובטח לא וותרן גדול. מצד שני, למה להתעקש כל כך על החודש הקרוב, כשעוד 30 יום בערך תדעי לבד את התשובה ?.. וגוטען שאבעס גם לך, פליטת פורום הדתיים.
 

מתביישת

New member
קשוח נהיית לי פתאום

אם היית מטריח תצמך לבדוק את הודעותיי שהשארתי בפורום הדתיים,היית וודאי ניגנב מהציניות והלעג שהשארתי שם.אז אני לא דתית.זהו,שלא.אז תירגע.וחוץ מזה,אולי לא הבנת עוד משהו,קראתי את התחזית של הגדיים לשבת הקרובה ונאמר שם על אודישנים למיניהם ולכן באתי אליך ביציאה בדרנית כביכול,שבחרת לקחת ללב.מה לעשות,יש הרבה תמימים בפורומים הללו.אז ראשית,אני מתנצלת.שנית,עלי לציין שבטלפון אתה נשמע הרבה הרבה יותר טוב....
 
תמיד הייתי..

לא הבנתי את הציניות, וחבל. פאשלה שלי. מצד שני, אם הייתי כל כך נחמד בטלפון - למה נעלמת ?.. ולגבי הגדיים - תמיד הערצתי את העקשנות של המזל הזה, והערצתי אליה גדלה מיום ליום.. ואחרי כל אלה - למה באמת העדפת ללכת למלצר בגהה, במקום ללכת לאודישן ?
 

מתביישת

New member
אני חסרת תקנה

לגבי שאלתך הראשונה, ובכן לא נעלמתי אני פשוט די מפונקת ורגילה להיות המוזרת. בדיוק כמוך עם 181 נשים ועוד בסלון ביתך. לגבי שאלתך השנייה, עד היום מילצרתי יומיים בחיי ואחכ העיפו אותי לכל הרוחות, כי הנזקים שעשיתי היו של מישהי שעבדה במלצרות איזה 10 חודשים לפחות, כך שגם זה לא רלוונטי. עכשיו ברצינות, האם אתה רואה במפות או בקפה או איך שתקרא לזה, את המזל של הגדיים בחודש הקרוב מצטיין בתחום מיוחד?או הכל אותו הדבר?שזה לא מי יודע מה...פליס אנסוור מי.בי פולאייט אנד קאיינד דיס טיים.אוקיי?
 
או קיי - ניצחת..

ומכיון שבחודש הקרוב ונוס ומרקורי מככבים במזל מאזניים, הנה מה שהולך לקרות לגדיות : זהו חודש שיותר קשור לבית מאשר לחוץ, יותר קשור לפירגון וצורך בחום מאשר בהוכחות אישיות ברות מיספור ברמה כזו או אחרת, יותר חודש של ספירת מלאי מאשר יצירתו, חודש של התבוננות אמביציונית יותר מאשר אמביציה יוצרת, חודש שבו ההזקקות לחום ולהערכה גדולה יותר מהיכולת ליצור אותן, חודש שבו כדאי יותר להתבונן בעצמך ולראות את הכוון אליו הדברים שואפים מאשר ליצור כוון כזה או שאיפה חדשה או אתגר חדש שצריך לענות עליו או כפפה חדשה שצריך להרים או הוכחה חדשה שצריך להוכיח, או כסף חדש שצריך להרויח או עמדה חדשה שצריך להתקדם אליה או מישהו חדש שצריך להתקדם אליו. בקיצור, חודש שבו הצרכים הרגשיים עולים על ההיצע, ובו צריך לחכות עם היזמות ולתת לצורך ליצור מצבים חדשים שבהם ואליהם תוכלי להתקדם ב.. חודש הבא. האם חיובי ? ועכשיו, גדיונת ביישנית ומחוזרת, בחרי מתוך הערימה את שמתאים לך בפינצטה הגדיית הסלקטיבית, וצאי למסע בן שלושים יום סביב העולם. הגדיי, כמובן..
 

מתביישת

New member
חולה על הראש שלך

אני חולה על הראש שלך ממנו יוצאת כתיבה מדהימה שממוגגת אותי וקורעת אותי מצחוק כל שבוע מחדש.אתה גדול!!!תודה על תשומת הלב.
 
למעלה