הגדרת חייגן לשימוש בבלקברי כמודם סלולרי

הגדרת חייגן לשימוש בבלקברי כמודם סלולרי

שלום חברים, חיברתי לפטופ חדש שיש לי לבלקברי באמצעות BLUTOOTH, כעת אני מעוניין לספק ללפטופ אינטרנט דרך מכשיר הבלקברי. מדובר בבלקברי 9700, מערכת הפעלה WIN7 על המחשב, הכנתי חייגן פשוט (חיוג ל *99#, ללא שמשתמש או סיסמא) ואני מקבל שגיאה 734. אני מנחש שלא הכנתי את החייגן כראוי. מי מכיר את הנושא ויכול לעזור לי מעט...?
 

Inigo Monttoya

New member
תשובה

הי ירון תכנס דרך מנהל ההתקנים למאפיינים של מודם ה bluetooth, ובלשונית advanced תכניס את השורה הבאה : at+cgdcont=1,"ip","uinternet"t (את ה t האחרונה אל תכתוב - שמתי אותה רק כדי שהכל יראה בסדר הנכון) לאחר מכן תפעיל את החייגן. אם עדיין יש בעיה, שנה את המספר לחיוג ל *99***1# (זה יוצא הפוך כאן אז אני אכתוב את זה במילים: כוכבית, 99, שלוש כוכביות , 1, סולמית . תעדכן אם אתה עדיין נתקל בבעיה.
 
היי ירון

תיקון קטן לתשובה שמעליי. ניתן להגדיר חייגן ידני אך השגיאה שאתה מקבל מוכרת במכשירי BB והפתרון לה נמצא כאן. בנוסף, אם בכל זאת תרצה ליצור חייגן תוך שימוש בפקודות למודם, בצע זאת כך: 1. הכנס למנהל ההתקנים במחשב 2. תחת "מודמים" אתה אמור לזהות את החיבור של המכשיר. 3. הכנס למאפייניו. 4. עבור ללשונית מתקדם 5. בשדה הזנת הפקודה הזן בדיוק באופן הבא: at+cgdcont=1,"ip","uinternet";l (שים לב לנקודה פסיק, זה מבטא את הסוף. הקו האנכי נועד להפרדה). 6. לאחר מכן, צור חייגן דרך לוח הבקרה ובמספר לחיוג אתה חייב להגדיר: 1#***99* בדיוק באופן הזה. בהצלחה!
 

Inigo Monttoya

New member
תיקון לתיקון Emo6.gif

אין צורך במספר לחיוג ארוך. בחלק מהמכשירים כולל הבלקברי, אם המספר לחיוג הוא 99#* החייגן פונה לתא מס' 1 בזיכרון המודם. כמו כן, הקישור שנתת מציג פתרון של מישהו בפורום של rim, רק אם תשימי לב, כל התגובות שם הן על כך שזה לא עזר... ובנוגע לפקודה - אין צורך בנקודה פסיק, אלא אם ממשיכים את הפקודה עם עוד פרמטרים.
 
בחלק מהמקרים

היית צודק.. מניסיוני- זו הדרך בה יש לעבוד. ואכן ההודעה מרים כפי שציינתי - היא דרך לפתרון, מאחר ולא נתקלתי בשגיאה זו. ההחלטה למזלנו היא בידי מפיץ ההודעה.
 
למעלה