גם לי
יש חברים ששולחים לי דברים במייל. הנה: חברת הביטוח אישי ישיר (9000000) שהעלתה קמפיין מוצלח למדיי בכיכובו של משה איבגי, תחת הסיסמה "הכי טוב", לבטח לא ציפתה שהוא יחזור אליה כבומרנג. האייטם הבא הגיע אלינו במייל שהופץ באינטרנט בימים האחרונים. בירור קצר עם החתום על המכתב, העלה כי מדובר בצרכן שביקש לבטח את רכבו באישי ישיר אך לא היה מרוצה מהשירות שקיבל מנציגי החברה והחליט לעשות מעשה. הוא שלח פקס למחלקת שירות הלקוחות שנכתב כפרודיה על הקמפיין של החברה. המכתב, שמציג את אישי ישיר באור מגוחך משהו, גרם להארה בקרב נציגי החברה שמייד התקשרו לצרכן היצירתי וטיפלו בו לשביעות רצונו. על כך מגיעה לאישי ישיר מילה טובה. ולכם הצרכנים, הנה דוגמא לאיך יצירתיות יכולה לשנות את מצבכם. אם טרם קיבלתם את המכתב במייל, הרי הוא לפניכם: "הכי טוב שהסתיים ביטוח הרכב שלי. "הכי טוב שבדיוק שמעתי את 'דוד הכי טוב' ברדיו. ככה השתכנעתי להתקשר אליכם. הכי טוב שהכנתי מולי את רישיון הרכב, על מנת שיהיו לי את כל הפרטים הדרושים. הכי טוב שבשביל נציג השירות שלכם, שאת שמו איני יודע, זה לא הספיק. "הכי טוב שהוא שלח אותי לחפש באינטרנט במחירון לוי יצחק את מספר הדגם. הכי טוב שלא הייתי מול אינטרנט, אז הוא אמר לי להתקשר לחבר שיש לו אינטרנט. הכי טוב שכך הוא נהג, כי ידוע שלקוח שכבר שכנעת אותו להתקשר אליך, כדאי לנתק אותו. הוא כבר בטוח יחזור אליך. הרי אין עוד חברות ביטוח. "הכי טוב שבכל זאת ביררתי את מספר הדגם והתקשרתי שוב. הכי טוב שהפעם ענתה לי מישהי אחרת, שאלה באיזה ביטוח אני מעוניין ועניתי 'ביטוח רכב'. הכי טוב שהיא אמרה לי שמי שמטפל בביטוח רכב לא נמצא כרגע. היא אמרה שהכי טוב שאני אשאיר את מספר הטלפון, ככה יוכלו לחזור אליי. הכי טוב שהשארתי. "הכי טוב שעד היום, שבועיים אחרי, אף אחד לא חזר אליי. הכי טוב ככה. אחרת עוד הייתי מבטח אצלכם את הרכב, ולכו תדעו מה היה קורה כשבאמת הייתי צריך אתכם. הכי טוב שביטחתי את הרכב בחברה אחרת. "אבל מה, הפרסומת שלכם – הכי טובה". תודו, שזה המכתב הכי טוב שקראתם בזמן האחרון.