הגיע הזמן לנפץ את מיתוס ריצרד האץ´

הגיע הזמן לנפץ את מיתוס ריצרד האץ´

תסלחו לי, אבל ריצ´ארד האץ´ זכה בפוקס. ממש מעצבן לראות אותו מתראיין ומתרברב על איך שהוא "יודע לשחק את המשחק נכון" ושטינה וקולבי לא. ובכן, קולבי היה טיפש שהעיף את קית´, אבל טינה היתה פשוט
לאורך כל המשחק - יצרה בריתות, חברויות, עזרה לשבט, השפיעה פסיכולוגית על קולבי - היא מבחינתי המנצחת הגדולה של הישרדות ולא ריצ´רד האץ´ - שהיה לו מזל גדול שהתמודד מול קלי ולא מול רודי - כי אחרת היה מפסיד. חצי מהארועים שקרו בסדרה קרו לו במזל - בזמן שלטינה לא היה אפילו קול אחד נגדה!!
 
טינה בעצמה אמרה שהיא זכתה במידה

רבה בגלל התערבות הגורל, והתכוונה במיוחד לפציעה של מייקל. היא מאמינה שאילולא הפציעה של מייקל, השבט של מייקל (שכחתי את שמו) היה אוכל את השבט שלה במקום ההפך. אני חושבת שגם טינה וגם ריצ´רד ידעו לשחק את המשחק, אבל בצורה שונה מאד. ריצ´רד היה מעצבן מהתחלה, אבל ידע בדיוק מה הוא רוצה לעשות. הוא בלט מהתחלה, הוא לא הסתיר מיהו ומהו, וכן, חלק מהנצחון שלו היה קשור למזל, אבל בהחלט לא הכל. בקשר לטינה, היא ידעה להיות חזקה ונחושה אבל גם נחמדה ואהודה (מה שריצ´רד מעולם לא ניסה אפילו לעשות). היא ידעה ליצור בריתות וגם להפר אותן, וכל זה מבלי להראות מניאקית. אלו שתי שיטות שונות ולשתיהן יש לי כבוד, כמו גם לשני המתחרים. הייתי בעד ריצ´רד כשצפיתי (למרות שידעתי שהוא ניצח, אז זה לא כזאת חוכמה) והייתי בעד טינה כמעט מהפרק הראשון, אז מאד מאד שמחתי שהיא ניצחה. ב"הישרדות 3" אין לי אף מועמד שאני ממש אוהבת, אבל יש די הרבה שלא.
 
סתם צביעות. גם אני הייתי אומר שהוא

היה מנצח אותי אם הייתי זוכה, מה רע בלצאת קצת נחמד וצנוע (בניגוד לריצ´ארד)? ואגב, אני הייתי בעד ריצ´ארד מההתחלה - אבל זו לא חוכמה - הוא נתקע עם מתחרים סתומים לאללה. טינה התחרתה בכאלו שכבר קלטו את חוקי המשחק והגיעו מוכנים.
 

shirakl

New member
אבל אין מה לעשות

היא מעצבנת, היא צבועה, יש לה קול מרגיז ביותר ולקולבי היה מגיע לנצח הרבה יותר מלה... היא ממש עצבנה אותי עם זה שהיא כאילו ניסתה להיות האמא של כולם, ובעיקר של קולבי. כל הנחמדות שלה היתה בעצם צביעות!!!
 
אני לא בטוחה.

צפיתי בהישרדות 2 כשהייתי בדרום ארצות הברית, והם פשוט ככה. לצופה הישראלי זה נראה נורא צבוע, אבל זו ההתנהגות המקובלת מאיפה שהיא באה. היא כל כך טיפוסית.
 
נכון!!!

אני ממש שנאתי את טינה... איזה אישה מעצבנת... סתם כזאתי... וגם מה שהיא עשתה למרלין... (מאד-דוג)... מיכל!
 
למעלה