הגיע הזמן לעבור לקטע מס' 1

יורוספורט אמרו מקאיוון כמנצח...

ואחרי 3 ד' תיקנו את עצמם. ארמסטרונג ואולריך עם הפלוטון באותו זמן. ושאלה לאיציק/מנהל- עם רוכב הגיע באותו זמן עם המנצח- הוא מקבל ניקוד או רק המנצח הראשון?
 
נכון../images/Emo70.gif והם עוד התסכלו עליו- ושוב

אמרו מקאיוון מנצח...הייתה להם שם טעות בזיהוי כנראה (לא כנראה- בטוח).
 

gwiser051

New member
שידור בצרפת

שלום חברים, השידור בצרפת הרבה יותר מענין ויפה מהשידור ביורוספורט(לפי דעתי), אין מה להשוות (זאת מבלי שהזכרתי את ה- velo club שבא אחר כך) נכון!????
 

princessR

New member
עכשיו ביורוספורט.קום

כתוב שאולי הוא פורש. בעיות גב חמורות שמשפיעות על תפקוד הירכיים שלו. הוא הולך לבדוק את זה, אבל אומר שלא יכול להמשיך עם כאלו כאבים. שיהיה בריא, אבל הלך לי הפולאר.
 
איך כמעט אכלתי לעצמי את האצבעות

אולי לשועלי הטור הותיקים זה היה ברור, אבל הבריחה המשוגעת הזו עשתה לי דפיקות לב עד לקילומטרים האחרונים. מצד אחד כל הכבוד על הבריחה, מצד שני רציתי לראות ספרינט בסוף - אבל אחרי שהבריחה נתפסה כולם היו עייפים מדי בשביל ספרינט כמו זה של שנה שעברה, כשגם אז תפסו בריחה בשלב יותר מוקדם ופטאקי לקח בספרינט. אגב, שאלה: הרוכב של טי-מובייל שניסה לברוח לפני הסוף מהפלוטון, היה טעות אישית שלו או החלטה טקטית של המנהל של הקבוצה? כי לי זה נראה כאילו הוא פשוט משך את הפלוטון להאיץ עוד ולא באמת היה לו כוח ברגליים לברוח ולהגיע לשניים מקדימה. אם הוא באמת שירת את המטרה הזו, מה האינטרס של טי-מובייל לעשות את זה? (או שאני טועה והוא לא מטי-מובייל? הם אלו שרוכבים על ביאנקי, לא?)
 
מה קרה לצ'יפוליני?

מודה בהכנעה שלא צפיתי בקטע היום (יש מתישהו שידור חוזר בלילה?) איפה היו צ'יפוליני והקבוצה שלו היום? האם הם נראו בצורה מאורגנת בקדמת הפלוטון?
 
הם לא ראו היום את הפיניש ממטר..

פשוט לא עניין אותם, נדמה לי שצ'יפו היה מעורב בתקל קטן יחד עם סביליה ולדעתי הפיניש היה עם יותר מדי סיבובים לטעמו של צ'יפו תן פיניש בלי יותר מדי סיבובים ובלי סיבוכים לפני זה, והאריה ישאג.... גם פאסה לא הצליחו היום מול חבורת האוזים, וויקינגי אחד ואיזה טיל שיוט אסטוני שהתחיל למשוך בשביל בן קבוצתו אבל החליט שיש לו מספיק כוח למשוך עד הסוף... מקיוהן כמובן עשה BLOCK PASS לפטאקי, לדעתי הוא יכול להצליח לא רע בתחרווית 4 קרוס...
 

Mont Ventoux

New member
אמור להיות ש.ח. סביבות 23 לא?

לצ'יפוליני היתה איזה נפילה קטנה בעליה הראשונה (כנראה מגע גלגלים). אבל ככל הנראה הוא עלה די מהר בחזרה. יחד איתו נפל סבייה ולו היה עיקוב קצת יותר רציני + עדות. אז צ'יפוליני נשרך לו מאחור עם חברי קבוצתו ועם שאר המוכים היומיים (מקגי...). מאוחר יותר (אחרי הגבעות) הם סגרו בחזרה את הפער (הקטן) לפלוטון והוא סיים במקום טוב באמצע. לא ראיתי שם נסיון רכבת של דומינה.
 
הבעיה של פאסה בורטולו

לאחר שראיתי את השידור החוזר ביורוספורט, נראה לי שפאסה בורטולו ניסו אתמול לרקוד על שתי חתונות. גם לשמור על הצהובה של קנצ'רלה וגם לזכות בנצחון עם פטאקי. אבל, מזג האויר וההתפתחות של המירוץ היו לרעתם ולכן הם הצליחו רק במשימה של השמירה על חולצת המוביל. התפתחות המירוץ הייתה לרעתם כיוון ששתי הבריחות העיקריות שהיו אתמול כללו רוכבים איכותיים והיה צריך להשקיע עבודה רבה בהחזרה של הבריחות וכל זאת מול גשם ורוח. כך קרה שכאשר הגיעו ל-10 ק"מ האחרונים לא היו לרוכבים שלהם מספיק אנרגיות ליצור רכבת אמיתית לפטאקי. קנצ'לרה כילה חלק מכוחותיו במיאוצי הביניים (יחד עם גונזלס שהוביל אותו לאותם מיאוצים). מרקו ולו שאמור להיות המושך האחרון של פטאקי נכנס משום מה, מוקדם יותר במירוץ, לבריחה משנית שניסתה להשיג את ווטרס ופיל ונכשלה. המהלך התמוה הזה בטח לא הוסיף לו כח בסיום. וכך נשאר פטאקי בסיום להלחם לבדו מול שאר המאיצים. יכול להיות שהוא היה מצליח להסתדר איתם בדוחק, אבל התרגיל המלוכלך שעשה לו מקיואן גמר את הסיפור סופית. גם בקטע של היום, יש לפאסה את אותה בעיה ויהיה מעניין לראות איך הם יתמודדו איתה.
 
לדעתי כדאי להם להתרכז בפטאקי

ממילא הם יתקשו מאד לשמור על הצהובה של קנצ'לארה. היה יומיים בצהוב, כל-הכבוד. עכשיו לעבודה שלשמה הוא הגיע לטור.
 

IlanShacham

New member
אני לא מבין מה ההבדל במטרות...

הרי בכל מקרה המטרה שלהם היא לסגור את הבריחות ושהפלוטון יגיע ביחד לקו הסיום. אז מה ההבדל אם הם עושים את זה בשביל קנצ'לרה או בשביל פטאקי?
 
בעקרון אתה צודק

אבל הסיטואציה אתמול הייתה קצת שונה. בקבוצת הבריחה הראשונה היה יינס פויגט שפיגר בתחילת הקטע רק ב-11 שניות אחרי קנצ'לרה. מצד שני מיאוצי הביניים היו ברובם במחצית השנייה של המירוץ. פאסה חששו שפויגט יגיע עם הבריחה למיאוצי הביניים ויקח את שניות הבונוס ויעבור את קנצ'לרה. לכן, הם היו חייבים להחזיר את הבריחה הראשונה במהירות. אם הם היו חושבים רק על פטאקי הם היו מנהלים את הרדיפה קצת יותר לאט ומתעייפים פחות. מעבר לזה יש מה שציינתי בהודעה הקודמת בנושא מיאוצי הביניים שמכלים את כוחם של הרוכבים. יש ספרינטרים שלא נלחמים על מיאוצי הביניים כי הם מבזבזים הרבה כח על מעט נקודות והם חושבים שעדיף לשמור את האנרגיה שלהם לספרינט הסופי - שם יש יותר נקודות בקופה. העובדה ששני רוכבים שאמורים למשוך את פטאקי מתעסקים עם מיאוצי הביניים לא מוסיפה כח לקבוצה. דרך אגב, מעניין לקרוא את מה שכריס קרמייקל כתב על הקטע של אתמול (באתר הטור הרשמי בגירסה האנגלית בצד ימין של המסך).
 

Mont Ventoux

New member
אכן עושה רושם שנקודות הספרינט גרמו

לעבודה מאומצת יותר של פאסה, במיוחד בשעה שלפני הספרינט הראשון בה הם עבדו חזק וגרמו גם לפיצול בפלוטון. רציתי להוסיף עוד דבר שאולי השפיע קצת על התפקוד - לפאסה כבר היו כמה נפילות; וולו בפרולוג ופוצאטו (? - לא הספקתי לזהות) אתמול.
 
למעלה