הגענו לזמנים טובים

צונו123

New member
הגענו לזמנים טובים../images/Emo12.gif

יפו: הבן הסגיר את אביו בטענה שהחזיק הרואין יום חמישי, 27 בדצמבר 2007, 11:12 מאת: נתיב נחמני, מערכת וואלה! הבוקר יובא להארכת מעצרו תושב יפו בן 56 שבנו הסגיר אותו למשטרה בטענה כי הוא מחזיק סמים. אתמול ,בעת שצוות לוחמי מג"ב היה בפעילות שגרתית ברחוב מכלול יופי ביפו, פנה אליהם בנו של החשוד וטען כי לאביו יש סמים בבית. בחיפוש שנערך בדירה נתפסו כ-50 גרם חומר החשוד כסם מסוג הירואין. החקירה תמשך במשטרת מרחב יפתח.
 

צונו123

New member
בשורה משמחת...../images/Emo88.gif

חצי ק"ג הרואין הוחרם בלוד ע"י שוטרים סמויים יום רביעי, 26 בדצמבר 2007, 17:27 מאת: נתיב נחמני, מערכת וואלה! שישה אנשים נעצרו היום בלוד לאחר שבביתם נמצא חצי קילוגרם של הרואין וקוקאין. הם נעצרו לאחר ששוטרים סמויים רכשו מאחד מהם סמים. אחיו של המוכר השליך לעבר השוטרים אבנים, ונעצר גם הוא. בחיפוש שנערך בבית נמצאו אקדח, מחסניות וקליעים.
 

צונו123

New member
האם אתם בעד או נגד../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif

ג'וינט ונצ'ר אי-שם בארץ נמצא מתקן הגידול המאובטח. מריחואנה באיכות גבוהה, שגדלה בחסות החוק. "הרוקח" שמגדל אותה מחלק אותה לחולים סופניים, שקיבלו אישור מיוחד מהמדינה לצרוך סמים להקלת מכאוביהם כתבי "ידיעות אחרונות" פורסם: 27.12.07, 11:49 מתקן הגידול מאובטח ומוקף גדר גבוהה. הצמחים הירוקים, יפים למראה, מסודרים בתוך שורת דליים, וריחם מכה בנכנס במכת ריח שהייתה משגעת כל סטלן בעולם. גן עדן אסור, המותר כאן ברישיון מיוחד של משרד הבריאות והמשטרה. תאורה מיוחדת מאירה את הצמחים, מים נמדדים במשורה, מיזוג האוויר מדויק ומאפשר לצמחים לגדול ולהתפתח בתנאי חמישה כוכבים. כתבי "המוסף לשבת", אריאלה איילון, גדעון מרון ועודד שלום, חושפים השבוע את שדה המריחואנה (קנביס) החוקי היחידי בארץ. מיקומו של השדה וזהותו של המחזיק בו יישארו חסויים, מחשש שעבריינים יתנכלו לו ויחמדו את הסם המשובח. האיש, שאותו נכנה "הרוקח", מגדל את החומר ואחר-כך מחלק אותו לחולים סופניים שקיבלו אישר מיוחד ממשרד הבריאות לצרוך קנביס רפואי. הרוקח כבר לא סופר את ההלוויות של "הקליינטים" שלו. לחלקן הוא הולך כי הוא לא יכול שלא, אחרי שנקשרו בנפשו ונפשו נקשרה בשלהם. עומד לצד רגבי העפר הנערמים ושואב כמו שואב אבק את כל העצב והכאב, מתמלא ביגון. אחר כך הוא חוזר אל חדרו, "המרפאה" אותה פקדו המנוח או המנוחה, הטלפון מתחיל לצלצל והחולים שואלים מתי יוכלו להגיע. בחור צעיר, שברירי ופריך המכיר כבר את כל סוגי הכאב. איש מעבדה הרוקח את צמח המרפא הטוב ביותר עבור חוליו. את העשב הוא מגדל בעצמו, מטפח כל צמח, כל פרח, כמו שמטפחים תינוק. הזרעים משובחים, הקרקע אורגנית, הכל אורגני. בית הגידול שלו הוא מהמתקדמים בעולם ופרחי הקנביס בתוך העציצים פורחים בתפארת יפהפייה, והמקום כולו מלא בריח המתקתק והמשכר של הקנביס.
 

צונו123

New member
הנה תשובה אחת שקיבלתי..

בטח שבעד, הרי התרופה הזאת ניתנת לחולים סופניים, שתרופות אחרות לא עוזרות להם. אז במקום לתת להם לגסוס בסבל נוראי, עדיף לתת להם למות בכבוד ועם כמה שפחות סבל. ודרך אגב יש מדינות בחו"ל שבהן נותנים מריחואנה גם בטיפולי כימותרפיה לחולים לא סופניים, כיוון שהוכח שהיא יעילה בהקלה על תופעות הלוואי הקשות של הכימותרפיה ובמיוחד על הבחילות וההקאות. אז למה לא להקל על החולים? כל עוד זה ניתן בפיקוח רפואי, לתקופה מוגבלת ובמינונים מתאימים, זה מקטין את סכנת ההתמכרות. כל תרופה מביאה תועלת בתחום אחד ומסוכנת באחר. גם תרופות שניתנות להקל על תופעות הלוואי של הכימותרפיה אמנם מקילות על תופעות הלוואי, אך גורמות לבעיות אחרות ובכל זאת נותנים אותן. אז אם מריחואנה וחשיש יכולים לעזור, בהחלט יש לתת אותם לחולים, אך באופן מבוקר.
 
למה מחקתם את התשובה שלי?

בע"ה סה"כ הבאתי את סיפורי האישי וגם רציתי שתכירו אותי קצת יותר מלבד ההתמכרות שלי. בכל אופן אני משדרת בבלוג טיוי בשם אלין של הים27 בניק הזה. אתם כולכם מוזמנים. יום נעים ואם מוחקים הודעות שלי לפחות תודיעו זה פוגע. תודה
 
לא מחקנו יקירה../images/Emo13.gif

כתבת אותה בפורום של יטנס, אם אני לא טועה
בכל מקרה, פה לא מחקתי כלום
אוהבים
 
למעלה