הדברים בוכים בלילההההההההההההה

SweetGirl17

New member
אלה גם לפה הגעת ../images/Emo6.gif

מפורום מתגייסים. אני אענה לך למרות שאני לא בחור... חבר שלי לא בוכה לצערי
הוא לא מזיל דימעה אחת אפילו עם קשה לו כמו שהוא אומר, אין לו מספיק רגשות כניראה... זה מה שאני שמתי לב.
 

Rico007

New member
אולגה זה בגלל שהוא רק מנצל אותך

מינית הוא שונא אותך תכלס...:> והכי טוב לבוא שלוכים תבינו את זה למה צריך להתיפיף..:> תבואו שכונה...:) יחי השכונתיות:> ריקו.
 
../images/Emo42.gifאלה הגברים שהצלחת למצוא?!

שמנים,מסריחים,מוזנחים,עילגים,שוביניסטים וערסים!!! מצטערת חמודה בשבילך אם אלה הכי טובים שנתקלת בהם כי הם מציינים את החלק הנחות במין הגברי. יש מלא בנים נקיים,אסטטיים,שיכולים ללמד אותך על אופנה, שריריים,אינטליגנטיים וכו' (ולא ילדים מתלהבים בני 18) חוץ מזה מה רע לאהוב כדורגל (לא בהגזמה) גם אני נהנית מזה. לגבי מכוניות מה את לא מבינה?מי לא היה רוצה איזה פורש או יגואר בחנייה (נסתפק גם בגולף/ג'יפ/אאודי) אני אישית מעדיפה שהגבר שלי ינהג באחת כזאת וגם אני לא הייתי מתנגדת לאוטו כזה... דרך אגב לא חסרות בנות פוסטמות,שמנות,מסריחות ופרחות וכל מה שכתבת קיים גם במין הנשי.
 

cottoneyejoe

New member
לחיי השיוויון!

אני מסכים איתך במאת האחוזים! רק נשים יש להן מין איבה כזאת לגברים ממוצעים... ובכלל יש להן יותר מידי דרישות מגברים! אנחנו נסתפק בכל אחת שתעזוב אותנו בשקט.
 

popistit

New member
אני אמנם לא מסכימה עם זאת שכתבה ...

את ההודעה לגמרי, היא קצת הגזימה
אבל.. לכם אין דרישות??? חה!!
 

yofi tofi

New member
אלה,אחות ש'לי... ../images/Emo6.gif

אחח כמה שטויות כתבת וכמה נהנהתי לקרוא אותן :) הגברים כן בוכים בעיקר בלילה :) אם היה לי עצבים/כח הייתי מפרטת כמו כולם פה על כל מה שרשמת בכללי,כמו אחת מההודעות שהגבתי כאן לשני (זאת עם הכנפיים..) אי אפשר לדבר בכלליות יש מכאן ומכאן יש גברים מסריחים,שמנים,געול נפש בטעם בבגדים/בבישול ושאר דבריםויש גם את ה"מקסימים" שאולי לא ניחנים בכל ההפכים של מה שאמרת,אבל חייב להיות בהם הצד הטוב ואלה, מותק, תתחילי לחפש משו איכותי באמת,כי אם אלו הבנים שאת מכירה אני מרחמת תגידי,צריכה שידוך טוב?
 

BenjaminR

New member
זאת הבעיה עם לוחמות קרביות...

ככה גברים מתנהגים כשהם יחד (לנו זה לא מפריע). וכשאת נמצאת בפלוגה עם עוד 50 גברים אז את לומדת את זה על בשרך. רצית להיות לוחמת עלק, תלמדי לחיות עם התוצאות (ועם הסרחון).
 
אני ממש מקווה שזאת הייתה בדיחה

כי חוץ מלהפגין סטריאוטיפים מטומטמים שהקשר בינהם לבין המציאות תלוי רק בבחורים שאותם -את בוחרת- לפגוש גם הפגנת פה את המהות החשובה של התאמת צבעים לעומת נאמר תחביבים (מכוניות - כדורגל.. ממש לא התחביבים שלי אבל עדיין יותר משמעותי מהתאמת בגדים) ו"ירידה" על צורת דיבור שמראה רק התנשאות ו (dare I say it) סנוביות.. כשאת רואה גבר וחושבת ישר "מפגר קמצן שמן מסריח ולא אינטליגנט" את תחפשי בו ישר את הדברים האלה וכשתמצאי את הרמזון הקטן ביותר לאחד מהדברים האלה את תחליטי ש"צדקת" והוא באמת כל הדברים האלה ושוב "תביני" שכל הגברים הם כאלה.. מעגל קסמים.. (שמי שנשאר בתוכו הוא האדם ה"לא אינטלגנט") קיצר אמרת שזה "הומוריסטי" אבל חוץ מבדיחה זריזה על חשבון הבנאדם שרשם את זה לא ממש מצאתי פה משהו מצחיק.. אם זאת הייתה בדיחה מתוחכמת על סטירואוטיפים נשיים מטופשים אז הצלחת
(שואל ברצינות למה הייתה הכוונה - לא בציניות)
 
../images/Emo6.gif

למרות שאני לא רואה שום דמיון בין זה לבין המציאות (מציאות = הגבר שלי) זה היה טוב וצחיק
 

Ella175

New member
אוף יא קופי מצרים!!!! :)

כל מה שנכתב נכתב בצחוק! לא מבוסס על אחים או חברים או ידידים שלי! סתם בצחוק על סטיגמות על גברים! כל הפורום הזה מטרתו זה לצחוק חלאס להיות רציניים אלוהים!
 

אילתושי

New member
זה אפילו לא מצחיק

גם בתור הומור זה פשוט עצוב... אנשים צוחקים מזה? זה ההומור שלהם? סטיגמות מגעילות כאלה? זאת התרבות הישראלית. יופי. ומה זה ההפרדה בכלל בין "גברים" ל"נשים". כולם בני אדם. גם את. כדאי שתתחילי להתייחס לעצמך ככה, ולכל האנשים גם.
 

Wrecker

New member
אני מסכין איתך בחלק מהדברים...

אבל לא כולם ככה..(אני לא דוגמה לא חשוב..) אני מבין שהיו לך כמה דייטים גרועים עם ערסים...לא נורא את פשוט צריכה למצוא תגבר..סליחה בנאדם הנכון...הבעיה זה שאלה שיודעים להתלבש מריחים טוב אינטלגנטים עם גוף טוב ורגישים וכל זה הם הומואים מה לעשות..רק חבל שאני לא מוצא אותם:\...
 

Wrecker

New member
ד"א רק אני הבנתי תהומור פה?

וגם שלי היה כאילו בהומור דהה כל ההכללות שהיו פה!
 
למעלה