הדרך להכריע את נתניהו היא רק בנשקו שלו - ועדה

הדרך להכריע את נתניהו היא רק בנשקו שלו - ועדה

הדרך להכריע את נתניהו היא רק בנשקו שלו - ועדה
http://www.maariv.co.il/journalists/journalists/Article-492996

אחרי שמסקנות ועדת לוקר, כמו אחרות ונוספות שהקים רה"מ, נזרקו לפח, הגיע הזמן להקים ועדה אובייקטיבית שתבדוק את התנהלותו כראש ממשלה חסר אחריות

אפשר להכריע את נתניהו בנשקו שלו: הקמת ועדה אובייקטיבית, שתבדוק את התנהלותו כראש ממשלה ומנהיג בשלוש הקדנציות: החל מאחריותו האישית, החלטותיו ומחדליו, דרך שאלת נאמנותו המדינית והאסטרטגית, הבטחותיו, בזבוזיו והתרברבויותיו (הצגת הפצצה באו”ם ואיום תקיפת הגרעין האיראני); חקירת המחויבויות הסמויות והגלויות שלו, לכאורה, לאדלסון, בעבור בצע עיתון; הריב עם אובמה, תומך ישראל ומגנה היחיד; התייצבותו הבוטה לימין הרפובליקנים - מקבץ נאה ראינו שם: טרמפיסטים טראמפיים אווילים - חלקו בהצטרעותנו המתפשטת בעולם; סרבנותו לחידוש השיחות עם הפלסטינים.
וכלפי פנים - ההסתה, הפלגנות והשנאה שהוא מפיץ, האובססיה לחתימת הסכם גז סחטני ונצלני עם המונופול. גם את התעלמותו מסכנות הימין ההזוי והמשיחיסטי (בטלוויזיה בערב שבת התנהגה דניאלה וייס כחנה לסלאו באטרף), וחלקו בליקויי החקירות על הביבי טורס, המעונות ותלונות עובדיו. ומה בדבר פעילותו הנשכחת לביטול עדות מרשיעה, לכאורה, נגד הבנק הסיני שנתבע על ידי משפחות אמריקאיות שכולות, כמלבין כספים לחמאס, תמורת טיול מלכותי בסין, למשפחתו ולו?
 

סוהי99

New member
הדרך לגאול אותך ואותנו מהאובססיה שלך.........

היא רק רפואית - שיחות ותרופות.
 
למעלה