ההבדלים העיקריים בין ביליארד לסנוקר

Anin17

New member
ההבדלים העיקריים בין ביליארד לסנוקר

לכל אלו שרוצים לדעת והתביישו לשאול סנוקר זה משחק עם 15 כדורים אדומים ו- 6 כדורים צבעוניים השחקן צריך להכניס פעם כדור אדום ופעם כדור צבעוני (את הכדורים הצבעוניים שמכניסים מחזירים לשולחן עד שכל הכדורים האדומים נכנסו) כשנגמרים הכדורים האדומים על השולחן מכניסים את הכדורים הצבעוניים לפי הסדר צהוב ירוק חום כחול ורוד ושחור הנקודות על כל כדור הן: אדום - 1 צהוב - 2 ירוק - 3 חום - 4 כחול - 5 ורוד - 6 שחור - 7 פול נקרא גם ביליארד והוא משחק עם 15 כדורים 7 מהם צבועים מלא, 7 צבועים בלבן עם פס צבע באמצע הכדור הראשון שנכנס הוא שקובע עם איזה קבוצת כדורים השחקן שהכניס אותו ישחק המטרה היא להכניס את כל 7 הכדורים ואת השחור בסוף. לפני שמכניסים את השחור צריך לציין את הכיס אליו הוא יוכנס, אם הוא נכנס לכיס אחר הפסדתם. אם מכניסים את הכדור השחור לפני שמסיימים להכניס את שאר הכדורים שבקבוצה מפסידים. אם הכנסתם כדור של היריב, הענקתם לו מתנה והתור יעבור אליו.
 

smanma

New member
תוספת*

זה קשור לשני המשחקים... אם לא פגעתם בשום כדור שלכם, זה יהיה פאול והתור יעבור ליריב, וככה גם אם הכנסתם לבן.
 

12ShakirA12

New member
למאמרים../images/Emo45.gif

תודה על האינפורמציה
עכשיו אני אדע איך לשחק באינטרנט
 
תיקונים...

ב- 8ball (פול) צריך להכריז על חור, עבור כל כדור ולא רק על השחור. במקרה של עבירה כלשהי (למעט במשחק על השחור), היריב מקבל כדור ביד, כלומר הוא בוחר איפה לשים את הלבן (בלי הגבלות).
 

Anin17

New member
../images/Emo45.gif

ההודעה הראשונה שלי נכתבה על מנת לתת מושג ראשוני ופחות לבלבל אם כל החוקים לביליארד ולסנוקר יש עוד כמה חוקים שלא נכנסו פה כמו למשל כדור נוגע, כדור חופשי (שציינת), מכת קומבינציה ועוד... הנה יש לך רעיון ראשון למאמר!
 
למעלה