ההופעה בבאר שבע!

  • פותח הנושא RTur
  • פורסם בתאריך

RTur

New member
ההופעה בבאר שבע!

חזרתי, היה מעולה! באתי די מוקדם ושמעתי אותם עוד עושים בלאנס.. הם עשו בלאנס ל"בעוד שבוע" בגרסת רגאיי.. יצא ממש מאגניב דווקא.. חחח קודם כל באופן די מפתיע, חיילים לא היו צריכים לקנות כרטיס - הכניסה הייתה בחינם לחיילים. הפלייליסט לא שונה.. היה אותו פלייליסט. דווקא חשבתי שישנו כבר משהו אבל חפיף. ב"הידעת?" כשאיתי שר את המשפט "בעשור שעבר הוחלף מסטיק עלמה באורביט וחבל שכך" הבאתי לו חבילת מסטיקים של "עלמה" מהמהדורה החדשה הזאת של MUST
.. ואחר כך במהלך הסולו שהיה נעמדתי אליו עם הגב והראיתי לו את השיפוץ שעשיתי בחולצה של לוי - כתוב שם "הידעת? איתי כבר לא מתבלבל במילים של הידעת!" (תמונה של החולצה תעלה בקרוב) וזה ממש שעשע את כולם ואז הם שוב התחילו עם כל הכינויים שלהם עליי חחח ואז גיא אמר שבגלל שאני מלווה אותם כבר הרבה הופעותוהרבה שנים הם יעניקו לי את "מפתח הלהקה"
(גיא, עכשיו אתה כבר חייב לי שני דברים - אל תשכח את הצימעס ברביעי שהבטחת לי עוד מ-2003..). לאורך כל ההופעה כל כמה דקות באה אל זיגו בחורה אחרת ונתנו לו פתקים בסגנון "זיגו אתה המלך" "זיגו אתה הכי בולט מכל הלהקה" "זיגו אתה תותח מה אתה עושה עם כולם? הם רוצים להרוס לך, אתה צריך לצאת בקריירת סולו"
ההדרן היה קורע.. זיגו שם ניטים ואודם שחור וצבע את עצמו וכו' ושר את "don't stop till you get enough" של מייקל ג'קסון - יש תיעוד, יועלה לפליקס בקרוב כשאני אקבל את זה. יש גם סרטון של "כל מה שרצית". איתמר הפעם לא היה ובמקומו היה את יוסי מור.. פעם ראשונה שאני רואה אותו בהופעות והוא תותח על. הביצוע של "לא בא לי לשמוע" היה ממש ממש מדהים ויוסי ניגן פשוט מדהים את השיר. אממ זהו בעיקרון.. אחרי זה דיברתי קצת עם איתי, אייל, זיגו ורון.. את גיא לא ראיתי כי עד שהוא יצא כבר הגיעו לקחת אותי.. לא נורא, הופעה הבאה (אם תהיה.. צה"ל - צרות הבאת לעצמך)
 
למעלה