ההצעות שלכם!

הצעה לפורום: מינימליזם וקיימות.

מהות הפורום: חקירה פילוסופית ומעשית של שני המושגים.
מכתב פתיחה(טיוטה זמנית): מינימליזם לפי אחת ההגדרות היא היכולת לארוז את כל רכושך עלי אדמות לתוך תיק אחד. קיימות היא היכולת להמשיך לקיים תהליך או מצב לאורך זמן. אם להרחיב, זהו מצב בו פעילותנו כיום אינה פוגעת ביכולתם של הדורות הבאים לספק את צורכיהם. משתתפי הפורום יקיימו חקירה פילוסופית ומעשית ברעיונות המינימליזם והקיימות, יחסי הגומלין ביניהם ומקומם באספקטים השונים של חיינו.
 

itai ka

New member
ההצעות שלכם!


רוצים לנהל פורום בתפוז? חושבים על רעיון לפורום מצליח?
 
פורום מאניה דיפרסיה

ראיתי כמה הודעות של אנשים בפורום דיכאון ששאלו אם יש פורום כזה / הביעו רצון שיפתחו.אני לא מתנדבת לנהל, רק מעלה את האופציה...
 

Mesarim

Member
תודה גם לך

אינני נוהג לגלוש לקישורים
אם יש לך מה לאמר, אז תכתוב זאת בכמה מילים, אני בטוח שהגולשים ישמחו לקרוא
&nbsp
 

golan2072

New member
פתיחה מחדש של פורום זוחלים

אולי ניתן להרחיב את הנושא ל"פורום זוחלים וחיות מחמד אקזוטיות". הכוונה היא לתת מענה לדברים בנושא זה שאינם נכללים במנדט של פורום טבע פראי וחיות בר - למשל כל התחום של זוחלים כחיות מחמד, או אף גידול חיות מחמד אקזוטיות אחרות (למשל, עכבישים).
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פורום קריאה לנוער או בשמו השני פורום פ]אנדומים.
טרנד חדש שהולך ונתפס הוא פאנדומים כגוןן משחקי הרעב ,פרסי ג'קססון דמדומים הרבה מאוד יצצירות ואומנות נתפסים בפורום הזה אני אף יכול להציע שת"פ עם הוצאת גרף דמוציאה המון ספרים ש מדע בדיוני ופנטזיה
 

Lundi Bleu

New member
סבבה, אבל אני לא אוהב את השם

בתור מי שפאנדומים הוא חלק מרכזי בחיים שלו והוא לא בפאנדום של ספרות. יש גם גיימינג, מוזיקה, קומיקס, ופאנדומים אחרים (אני אישית כותב באנדסלאש הרבה שנים, ונכיוויתי מאנשים שאמרו לי שזה לא פאנדום סתם כי הם לא אוהבים את זה).

מתוך מה שאמרת אני הכי מתחבר לפרסי ג'קסון, אבל אני לא עד כדי כך מחובר לפאנדומים שציינת בכללי.
 
למעלה