ההרוגים בקפה בי-ם שווים יותר?

ההרוגים בקפה בי-ם שווים יותר?

לפעמים נדמה שהתקשורת נזעקת חמס כשמישהו דורך לה על הרגל, או יותר נכון מגיבה בלהיטות בכותרות של דם כשחס וחלילה היא זו שבצד שנפגע. בפיגועים בבית הקפה "מומנטו" בירושלים וב"סי פוד מרקט" נכחו עיתונאים (נתן זהבי בת"א וארי שביט בירושלים) - התוצאה בהתאם. בעמוד הראשי של הארץ מפרסם שביט מאמר תוכחה נוקב על המציאות הקודרת. קשה לקרוא, אבל ההפתעה הגדולה יותר היא מהשינוי שחל בשביט (שמאלן ידוע). כך כותב שביט "נכון, זו לא מלחמה נשגבת מאוד. זו לא מלחמה על רעיונות נעלים. ואנחנו עודנו שם, בשטחים המונעים מאיתנו לחזור לעצמנו. אבל אי אפשר עוד להמשיך ולרמות את עצמנו. המלחמה הזו, נדמה, היא מלחמה על הקפה והקרואסון של הבוקר. על הבירה בערב. על חיינו". האם לעובדה ששביט נכח בפיגוע יש קשר לטקסט? רק הוא יודע. מה שברור שברגע שהאש מגיעה לעיתונאים, המציאות כבר משנה את פניה. משמות שרק מדווחים אליהם - התופת הופכת למציאות יותר. מה אתם אומרים?
 

Raful

New member
ועל זה נאמר

כל אחד דואג לתחת שלו. ואם הורידו לך משם את השמיכה - אתה תילחם!
 

כRובי

New member
אומנם , עיתונאי צריך להסתיר

את דיעותיו האישיות בשם האובייקטיביות ובשם האתיקה והמקצועיות...אך אם מדובר בטור אישי , הרי שאין מקום להסתיר את דעתו האישית של העתונאי ששימש במקרה הנ"ל כעד ראייה...הלא כן ? שיהיה לנו ערב טוב ובהצלחה בפורום ! מקווה לבקר פה רבות ! כRובי - מנהל פורום האופנועים בתפוז (8) וסטודנט לניהול ותקשורת-שנה 3.
 

רונינהה

New member
צודק אתה ועוד איך

רק כשה נוגע להם ישירות הכאב פתאום חזק יותר ,כלאמר מזוית התחת הכל שונה ואחר.רכך גם יש להתיחס להטפות המוסר של יפיופי הנפש מהנינוחות האישית כלאמר לא להתרגש מהצדקני בירה האלה ולקחת אותם בדיוק כמו שהם נראים ושוים, כלום.
 

Me¥tal

New member
נו, זה ברור.

עד שאין לך מפגש עם המציאות הכואבת, היא פשוט עוברת לך ליד האוזן. מן הסתם שטראומה כזאת יכולה לגרום למישהו לשנות את דעותיו ולכתוב באמת מהלב את מה שכואב לו.
 

אשחר1

New member
כאשר האמת טופחת בפנים

האמת טפחה על פניו של ארי שביט - מה רע בכך. קל מאוד להתעלם מן האמת כאשר אתה רחוק מן האירוע ולהשפיע על הקוראים שפע של מלל מליצי ואידיאולוגיה גבוהה רווייה שקר וצביעות! כאשר עיתונאי חוווה את הדברים בעצמו בכל עצמתם ואימתם יש לדבריו תוקף אמיתי וחובתו לשתף את קוראיו בתיאור של עד ראייה ובתחושות האמיתיות לנוכח הזוועה.
 

עופר ב.ה

New member
טעות- ארי שביט היה תמיד ימני../images/Emo70.gif

באופן עקבי הוא התנגד להסכם אוסלו, ובוודאי זכורה לכולכם כתבת הענק "שנאת ביבי", שהוא אחראי לה.
 
למעלה