הודעה זו נמחקה ולכן מוצבת מחדש:

דוד1000

New member
האם אתה מוכן שכל השכר עבור

המצוות שאתה עושה ועתיד לעשות יעברו אלי? אני מזהיר אותך אם אתה מודיע שאתה מוכן לכך אתה עלול למות במקום. (אמרתי עלול, לא בטוח)
 

G o v er n o r

New member
"האם אתה מוכן שכל השכר עבור המצוות

שאתה עושה ועתיד לעשות יעברו אלי?" אני נוהג באחרים בהגינות ובנדיבות, בדיוק כפי שהייתי רוצה שינהגו בי. איני יודע אם זה נחשב בעיניך כמצוות, אולם, אין בעיה, אם אתה סבור שמישהו, הקיים _רק_ בין שתי אזניך, מעניק שכר, אני מסכים שהשכר יעבור אליך. "אני מזהיר אותך אם אתה מודיע שאתה מוכן לכך אתה עלול למות במקום. (אמרתי עלול, לא בטוח)" האם יש לך טענה זו גם בגרסה מודפסת על גבי ניר רך, או על גבי מגבונים לחים? - - - אתם יודעים היטב בעמקי לבכם שאמונתכם חיה על זמן שאול. שום תשובה למסתרי הטבע אינה מצויה בין הדפים של כתבי-הקודש, וככל שהמדע מציג רגלו בתחומים נוספים - מנושל הבורא שלכם ונדחק מהם, וסופו שישאר רק במחוזות אימטריאליים (immaterial, מונח מוצלח במיוחד עקב העקיצה הגלומה בכפל המשמעות)...
 

דוד1000

New member
אם אפשר להעביר לי גם את יתר

המצוות. כגון כיבוד הורים נדבות לעניים וכו'
 

G o v er n o r

New member
בס"ד. שאלת

ונענית... - - - אתם יודעים היטב בעמקי לבכם שאמונתכם חיה על זמן שאול. שום תשובה למסתרי הטבע אינה מצויה בין הדפים של כתבי-הקודש, וככל שהמדע מציג רגלו בתחומים נוספים - מנושל הבורא שלכם ונדחק מהם, וסופו שישאר רק במחוזות אימטריאליים (immaterial, מונח מוצלח במיוחד עקב העקיצה הגלומה בכפל המשמעות)...
 

דוד1000

New member
אם אפשר להעביר לי גם

אם אפשר להעביר לי גם את יתר המצוות. כגון כיבוד הורים נדבות לעניים וכו'. נראה לי שאתה מתחמק ופוחד.
 

G o v er n o r

New member
בס"ד. שאלת

ונענית. בוא קח, אם אתה יכול. נראה שאתה מתחמק ופוחד לקום ולקחת... - - אתם יודעים היטב בעמקי לבכם שאמונתכם חיה על זמן שאול. שום תשובה למסתרי הטבע אינה מצויה בין הדפים של כתבי-הקודש, וככל שהמדע מציג רגלו בתחומים נוספים - מנושל הבורא שלכם ונדחק מהם, וסופו שישאר רק במחוזות אימטריאליים (immaterial, מונח מוצלח במיוחד עקב העקיצה הגלומה בכפל המשמעות)...
 

דוד1000

New member
לאן אני יבוא? אני לא צריך לבוא.

אם אתה מודיע שאתה מוכן שכל השכר של המצוות שעשית ושתעשה יעברו אלי, הם יעברו אלי. השאלה היא האם אתה פוחד לומר זאת?
 

G o v er n o r

New member
כן, נו, קח אותם...

- - אתם יודעים היטב בעמקי לבכם שאמונתכם חיה על זמן שאול. שום תשובה למסתרי הטבע אינה מצויה בין הדפים של כתבי-הקודש, וככל שהמדע מציג רגלו בתחומים נוספים - מנושל הבורא שלכם ונדחק מהם, וסופו שישאר רק במחוזות אימטריאליים (immaterial, מונח מוצלח במיוחד עקב העקיצה הגלומה בכפל המשמעות)...
 

G o v er n o r

New member
בבקשה. מצא ארכאולוג מקצועי החושב

כי יש הוכחות שהיינו במצרים, שיצאנו משם, שנדדנו במדבר, שניתנה תורה. אל תצטט רב. צטט ארכאולוג מקצועי. ואגב, אינך מתמצא כלל בארכאולוגיה. פרופ' אדם זרטל הוא היחיד הסבור כי גלה עקבות חדירה של שבטים זרים מיריחו לשכם, אינו חשוד כלל בנטיה להכחשת מקרא, ואף על פי כן מודה בפה מלא כי "אין הוכחות". דבריו, אשר נמחקו מדף זה, היו עוד יותר ברורים: "כל התפישה הזאת (התפישה המינימליסטית) נשענת לא על היש הארכיאולוגי אלא על האין, כלומר על העובדה שלא נמצאה שום הוכחה ארכיאולוגית לסיפור יציאת מצרים והכניסה לארץ, ושאין בכלל שום הוכחה ארכיאולוגית לסיפורי התנ"ך עד למסע המלך המצרי שישק לארץ-ישראל" (המאה ה-10 לפנה"ס). (רמז: יהושע עציון _אינו_ ארכאולוג. הוא כנר בתזמורת הסמפונית ירושלים, רשות השדור. עמנואל וליקובסקי הוא פסיכיאטר)...
 

דוד1000

New member
הוא מטעה אותך. אם אתה רוצה לדעת

מה בדיוק אומר פרופסור זרטל תתקשר אליו אישית ודבר איתו ותראה שגובנר מטעה.
 

G o v er n o r

New member
בס"ד. אין כלל מחלוקת על העדר ממצאים

ארכאולוגיים כלשהם בכל מה שנוגע למה שקדם למאה ה-10 לפנה"ס. זאת אומר פרופ´ זרטל בפה מלא. הויכוח הוא על משמעות הממצאים בהר עיבל. המזבח _אינו_ בפורמט מסורתי על פי יחזקאל מ"ג ומסכת מדות פ"ג, שכן המידות שלו הן 7 על 9 מטרים ותורתו בבלית ולא מצרית העצמות הן של עזים וכבשים ואין בכך שום רבותא, כיוון שאלה בעלי חיים מבוייתים היכולים למצוא מזון בעצמם ברעייה באזור הררי. פרות, למשל, לא "תסתדרנה" באזור הררי. הן זקוקות לכרי מרעה לא הרריים. מכל בחינה מעשית יכלו המתישבים בראשי ההרים להיות כנענים, או נוודים שבאו מאזור מנשה בצפון, ונכנסו לארץ ליד בית-שאן (לא ליד יריחו), מן המדבר הסורי, או מן המדבר הערבי. גם אם מדובר כאן, אולי, באוכלוסיה מחוץ לכנען - אין שום דבר הקושר אותה למצרים...
 

דוד1000

New member
מי שרוצה לדעת באמת מה אומר פרופסור

בס"ד מי שרוצה לדעת באמת מה אומר פרופסור זרטל שידבר איתו אישית. להלהן הטלפון שלו. 04-6374240 אני דיברתי עם פרופסור זרטל. הוא מוכן להסביר לכל מי שמתקשר על המזבח, באופן כללי כל מי שרוצה לדעת תשובות לשאלות שלך בנושא המזבח יכול לקרוא על כך בספרו. [1] בספרו עם נולד (תל אביב 2000) מתואר בהרחבה כל תהליך הממצא על המכשלות המדעיות שהוצבו בפניו, וכן על המשמעויות האמוניות המתבקשות בעקבות הזיהוי. הוצאת:ידיעות אחרונות ספרי חמד לרכישת הספר מאת:אדם זרטל עם נולד - מזבח הר עיבל וראשית ישראל מהו ישראל? כיצד נולד העם הזה לפני יותר משלושת אלפים שנה? מי היו משה ויהושע? היכן אירעו הרגעים הגדולים של הולדת העם? אמינותו של התנ"ך וראשית ישראל עומדים במרכזו של פולמוס מתסיס ומסעיר בארץ ובעולם. המחבר, אדם זרטל ואנשי צוותו, יצאו לפני יותר מעשרים שנה אל אזור בלתי ידוע-השומרון. בסקר הארכיאולוגי שערכו נתגלה אתר קטן ומזבח במרכזו, שחולל מהפכה בתפיסת ההיסטוריה של התנ"ך. כיצד קשור המזבח לראשית ישראל? איזו מהפכה הוא חולל? מדוע עוררה התגלית התנגדות בקרב חוקרים ואנשי מקרא רבים? בספרו עם נולד חושף המחבר את הסיפור כולו ומוליך אותנו בשבילי התגלית והדראמה המרתקת. בלשון ברורה, שאינה סוטה מן העובדות, בונה החוקר סיפור הרפתקאות אישי ומסכת חדשה של קשר בין המקרא לארכיאולוגיה.
 

G o v er n o r

New member
בס"ד. אין כלל מחלוקת על העדר ממצאים

ארכאולוגיים כלשהם בכל מה שנוגע למה שקדם למאה ה-10 לפנה"ס. זאת אומר פרופ´ זרטל בפה מלא. הויכוח הוא על משמעות הממצאים בהר עיבל. המזבח _אינו_ בפורמט מסורתי על פי יחזקאל מ"ג ומסכת מדות פ"ג, שכן המידות שלו הן 7 על 9 מטרים וצורתו בבלית ולא מצרית העצמות הן של עזים וכבשים ואין בכך שום רבותא, כיוון שאלה בעלי חיים מבוייתים היכולים למצוא מזון בעצמם ברעייה באזור הררי. פרות, למשל, לא "תסתדרנה" באזור הררי. הן זקוקות לכרי מרעה לא הרריים. מכל בחינה מעשית יכלו המתישבים בראשי ההרים להיות כנענים, או נוודים שבאו מאזור מנשה בצפון, ונכנסו לארץ ליד בית-שאן (לא ליד יריחו), מן המדבר הסורי, או מן המדבר הערבי. גם אם מדובר כאן, אולי, באוכלוסיה מחוץ לכנען - אין שום דבר הקושר אותה למצרים...
 
למעלה