אני אפילו לא יודע איפה להתחיל
אבל נראה לי שאעשה את זה לפי הסדר. אני מתנצל אם אני עילג מדי, פשוט הייתי בצבא הכיבוש וזה מנוון את יכולת המחשבה. את יודעת, ההנחה/קביעה הזו שכל מי שעולב בך הוא חנון עם עבודה אפורה שמקנא באישיות האקסצנטרית והצבעונית שלך עד כדי כך עד כדי מרמור והסיפוק היחידי שלו הוא מהעובדה שלפעמים את מבטאת את המיזנתרופיות שלך באופן כל כך בוטה כדי שתהיה להם את התירוץ לעלוב בך, זה כל כך.. אני מחפש את המילה ולא מוצא. את נהנית להיות הילד הקטן במסיבה שמנסה למשוך בכח תשומת לב? את בטח אוהבת לקרוא את גדעון לוי. הכנסת לי לפה או למקלדת דברים שלא אמרתי, או לפחות אני לא זוכר שאמרתי, אם את רוצה תביאי לינק, לא הלכתי אחורה לפוסטים הקודמים של הדיונים המלומדים איתך אבל אני כמעט בטוח שלא. אולי הבנת את זה מדברים שכתבתי בהקשרים אחרים. לגבי ת"א והדימוי שלה, בסדר, אם ת"א היתה מורכבת ממה שהעיתונאים שלה כותבים עליה במקומונים, אז בטח הייתי מוצף מבקשות של חברים שלי להביא איתי דברים מהדיוטי פרי כשאני חוזר לצפון, אבל זה ממש לא ככה, זו אחת הסיבות שעיתונאים תל אביבים מעוררים בי לרוב חשק לתלוש אותם מאיפה שהם נמצאים, לפעמים נראה לי שהם היו מעדיפים שהתיירים שמגיעים לתל אביב בכל יום שישי היו פלסטינאים מאיזה מחנה פליטים בעזה (אגב, אל תראי אותי ככה, כמה מחבריי הטובים ביותר הם פלסטינאים, חלקם ישראלו-פלסטינאים, כלומר מזרחים. סתם), או פליטים מסודן, מאשר תושבי חולון בת ים ראשל"צ ושאר המדינה הזו. ת"א פרובנציאלית וזה ברור, אין לנו ויכוח בנושא. למרות שפרובינצאליות הפכה להיות אחד העלבונות הגדולים ביותר שעיתונאים תל אביבים (ראה ערך) יכולים להשתמש בהם. אם אתה מעודכן בכל המוסיקה הכי הייפית ולובש את הבגדים הכי נכונים (ואני לא מדבר על רשתות, אני מדבר על בגדי יד שניה של ילדי ריף ראף ומוסיקה מ.. לא יודע מאיפה אנשים שומעים כבר על מוסיקה חדשה. הייפ מאשין עדיין קיים?) אתה אדם ראוי, נכון, תל אביבי למופת, דרגה אחת מתחת לפלסטינאי לוחם חרות מעזה, ואם לא - כנראה שאתה מהפריפריה רחמנא ליצלן, ותעוף מת"א אתה תופס לנו את החניה לאופניים. לגבי חברה שלך, היא עדיין חברה שלך או שאת מפגינה מול הבית שלה בלפידים ומטנפת את שמה על שהעזה לבחור במקצוע כל כך מזוייף, פאתטי, מתחנחן שמחייב התערבבות בכל הוואנאביז של העיר? נו, אם היא נהנית ממה שהיא עושה, ועושה מזה פרנסה, למה שלא תהיי שמחה בשבילה? לגבי ההופעה של מוריסי, אמרת "חבל שלא אמר משהו שהיה מרים כמה מאות גבות בקהל, אני לא מבינה למה הוא פחד מהמארגנים, הקהל המקומי אוהב אותו כל כך שהם יבלעו את הכל. ממש את הכל. ולא הבנתי איך אפשר רק ללקק למקום כמו ישראל". תני לי להבין אם אמרתי נכון. קודם כל, מאות גבות בקהל זה חלק ממש גדול מהקהל. מה היית רוצה שהוא יגיד? בשר זה רצח? סלט זה רצח? ישראל מדינה כובשת? האם להגיד "toda raba" ו you are my light that never goes out" זה ליקוק לקהל? בפני מי את חושבת שהוא בא להופיע, בפני הלהקה שלו? הוא טס מאות ק"מ בשביל אלפי אנשים ששילמו כרטיס, עזבו עיסוקים וביטלו דברים בשביל לראות הופעה טובה. הוא בא בשביל אינטראקציה עם קהל. זה משהו מאוד בסיסי בשביל אמן פופ מצליח. כן, הוא עושה פופ, בשביל אנשים שאפילו שהם אוהבים את הסמית'ס ולחנים מאז'וריים עם מילים מינוריות, הם מקללים בח' וע', הוא עושה פופ בשביל מעריצים ואוהדים שבאים עם דגל ישראל ומניפים אותו, כדי לזכות בתשומת הלב של אמן גדול שעשה להם משהו שמעט אמנים הצליחו. כמובן שאפשר לצאת נגד זה, אבל שוב זה מחזיר אותי להשוואה לילד קטן במסיבת כיתה שמחפש תשומת לב ולא אוכל מהעוגה כדי שישאלו אותו אם הכל בסדר. אפשר לצעוק ולצווח שאנחנו חברה פאשיסטית ולאומנית ומה לא בעקבות חוויה אנתרופולגית שחווית בהופעה מרגשת (שוב, לא הייתי. שמעתי את הבוטלג ומחיאות הכפיים נשמעו כמו של כאלה שנהנים מהופעה) של מוריסי. אפשר היה לנסות לחפש את הטוב בהופעה הזו, עלייך כנראה זה השפיע בצורה כ"כ קיצונית - עליי אני לא חושב שזה היה משפיע, תביני, אני פשוט רגיל. אני מסתובב בציבור עם אנשים שהיו בצבא, יודעת מה, עזבי, אני מסתובב בציבור, אני נחשף לשמש הקופחת, אני אוכל מנה פלאפל. אני חי. ממליץ לך גם.