הודעה שתזעזע אתכם

Kotipelto

New member
תתפלא לשמוע

אבל הסאונד בהחלט משהו! לא במוזיקה כמובן, שם אין להשוות למערכת רמקולים והגברה ראויים, אבל בקולנוע ביתי זו מערכת מרשימה בהחלט!
 

moco10

New member
אני בעצם מסכים איתך ../images/Emo45.gif

הרי אנ י בעצמי מסתפק בו ואף נהנה, לפני זה היה לי רק רמקול של טלויזיה. הוא לא משהו, רק בהשוואה למערכות יותר רציניות ששמעתי בחנויות ותערוכות, וזה נאמר רק כ"הגנה" מכל העונים פה שעדיף כלום ממערכת כזו - כלומר, ברור שזה לא אותה ליגה. בכל אופן, השואל הגדיר היטב את רצונו, ולכן אין בכלל בעיה להמליץ על זה.
 

knappertsbusch

New member
מצטרף להמלצה על ה-LG../images/Emo45.gif

אישית זו לא מערכת שמספקת אותי, אבל היא עדיין עובדת ללא דופי אצל חברים, כבר מספר שנים, ונשמעת בסך הכול בסדר - ממש לא צורמת בסגנון פירלס ושות'.
 

eli8882

New member
אם תתאמץ עוד טיפה

בסביבות 3000 ש"ח תוכל להרכיב מערכת חמודה של רמקולים ורסיבר של ימהה.... חבל על הכסף על המערכות שאתה מדבר בפחות מאלף ש"ח זו איכות אולי של מעכרת סטריאו פשוטה (דגש על האולי ). בקיצור המלצה שלי או להשקיע טיפה יותר או לא לקנות בכלל... או אפילו לחפש יד שנייה שזו גם אפשרות
 

philips99

New member
הבן אדם יודע שבמחיר שהוא ביקש לא

ניתן לקנות מערכת איכותית וכל מה שחשוב לו זו מערכת של 5.1 גרועה אך לא הכי גרועה. לדעתי שתי האופציות הטובות ביותר הן: 1. אם אתה רוצה מערכת במיוחד בשביל סרטים אז הייתי ממליץ על אוזניות של 5.1 שאומנם עבור מוזיקה הן לא משהו אבל בשביל סרטים (ומשחקים במחשב) הן מספקות את הסחורה, ו-DVD תקנה הכי זול מהחברות המוכרות, תנסה ללכת על גרונדינג או XORO שהם מבין הזולים ביותר הם סבירים, את ה-DVD תחבר לטלויזיה שתשמש לך כמגבר ואז ליציאת האוזניות שלה תחבר את האוזניות ואם הווליום לא מספיק תחבר את הרמקולים מהחשב שלך (כן אלו שעולים 40 שקל) ליציאת האוזניות של הטלוויזיה ואליהם תחבר את האוזניות, כך הרמקולים הללו יהיו כמגבר נוסף לאוזניות הללו. חשוב לציין שיש אוניות 5.1 שכוללות מגבר ולא תצתרך את הרמקולים מהמחשב. 2. אם אתה מתעקש על רמקולים וDVD משולב מגבר הייתי ממליץ לך לבדוק את המערכות של פיוניר, של ימהה,ושל חברות מוכרות אחרות, בסה"כ אני ממליץ שתיסע לחנות שבה מוכרים מערכות כאלו במחיר של1000 שקל כפי שביקשת ותאזין למערכות השונות אך תקשיב רק למערכות של חברות מוכ(א)רות. בכל מקרה אם אתה לא רוצה סיבוכים ואין לך כוח להקשיב הייתי ממליץ על פיוניר כי זו חברה שמצויינת בנגני DVD וגם הרמקולים שלה למערכות כאלו הם טובים. לסיכום אני רוצה לומר שאני מבין את רוב חברי הפורום שיוצאים נגד כל המערכות הזולות הללו אבל אני מבין גם את זה שפתח בשרשור ושרוצה גם להנות מהחיים ולצפות בסרטים למרות שהוא לא יכול להרשות לעצמו רסיבר ורמקולים איכותיים כמו שיש לכם, וכזו מערכת זולה יכולה להספיק לו והוא אף מאוד יוהב אותה כי כפי שאומר הפתגם הידוע עד שאדם כזה או אחר לא רואה או לא שומע משהוא יותר טוב משלו אז מה שיש לו זה הכי טוב בעולם. מקווה שעזרתי ודרך אגב למערכות של פיוניר נותנים 3 שנים אחריות אז המערכת שלך תחזיק מעמד לפחות 3 שנים, כמובן אל תשכח שמאוד מומלץ לקנות מערכת וכל מכשיר אחר בצירוף האחריות של היבואן הרשמי בלבד. בהצלחה.
 

ההוגה

New member
תודה רבה ../images/Emo9.gif

אני אנסה למצוא מערכות שתואמות את הצעתך. גם זו מהדיוטי היא של LG שאני חושב שנופל בקטגוריה של "חברות מוכרות". לגבי אוזניות לצערי זה לא רלוונטי כי אני לא גר לבד וגם החצי השני רוצה להנות מסרטים...
 

xofer

New member
אני ממליץ על אלטע-זאכן

גם אני סטודנט דל תקציב, וזה מה שאני עשיתי: אם יש לך סבלנות, תוכל לארגן לך מערכת טובה וחזקה במחיר מצחיק, הרבה אנשים זורקים\נותנים רמקולים ישנים (שנות ה70) פשוט בגלל שהם גדולים מדי לדעתם, לפעמים הם במצב מושלם ולפעמים דורשים תיקון של 100-200 ש"ח, וגם עם 4 כאלה תשמע יותר טוב מ5.1 בתקציב שלך. תוסיף לזה מגבר משומש (600-800) וDVD כלשהו (300) ויש לך סבבה של מערכת. אני עשיתי כך ומאוד מרוצה, המערכת עלתה לי סה"כ 1200: מגבר סוני, רמקולים KEF\פירלס\סוני. אני מצאתי זוג אחד דרך חבר שעבד בשיפוצים ובעלי הבית אמרו לו לזרוק אותם, ואת הזוג השני פשוט שכב ברחוב ברמת אביב ג' (אח, הקלישאה..) את המגבר קניתי דרך את YAD2 והמחשב משמש כ-DVD.
 
למעלה