הודעות בנושא מציאת עבודה בארה"ב

כי משרד החוץ הודיע לפני כשבועיים

שהם הולכים להפוך את ה-INS על פיו ולדאוג ל"מבצעי ניקיון" הרבה יותר גדולים ונרחבים, כולל החמרה של הקנסות למעסיקים לא חוקיים ואפילו כליאה, ועוד כל מיני כהנה וכהנה שיטות ענישה לעובדים ומעזיקים בלתי חוקיים ולשוהים הלא חוקיים. פעם זה היה רק גירוש ל-10 שנים, היום זה כבר מעצר ממושך, קנסות כספיים ואפילו משפט פלילי במדינת המקור שעלול להוביל לעוד מעצר... בקיצור הסיכון הולך וגובר והם רק הולכים ומשתגעים יותר...
 

ofcorse

New member
הוצאת לי את האויר מהמפרשים

תגידי מה לגבי דייג באלסקה ? אותו כנ"ל ? אותו סיכון?
 
קודם כל לא התכוונתי לייאש אותך

רק כדאי שתהיה מודע לכל הסיכונים. שנית, דייג באלסקה הוא בדיוק אותו הסיכון אם תקבל עליו תשלום. במידה ולא, אין כל בעיה. אבל בכל זאת, אלסקה היא מדינה ככל מדינה אחרת בארה"ב.
 

qweqwe

New member
לא בטוח

אני לגמרי לא בטוח, אבל ישנו מעמד מיוחד לעבודה על ספינה, כך שיתכן כי דייג נופל לקטגוריה כזו. אני לא ממש יודע איך לבדוק זאת אבל שווה לבדוק. אני יותר מתומך בהמלצת עדי לא לעבור על החוק.
 
כן גם אני שמעתי על משהו כזה

אבל לדעתי מדובר בספינת תיירים, למרות שאני ממש לא בטוחה. תוכה להסתכל באתר הבא כדי לקבל סקירה על סוגי ויזה.
 

DJNYC

New member
2 הסנט שלי..

אני חושב שזו קצת הגזמה. מאז ארועי ספטמבר לא הרגשתי בשום שינוי, ואני גם חושב שארה"ב היא מדינה שבנויה על מהגרים ולכן להגיד שהיא לא אוהבת מהגרים זה קצת מוזר. מדינות כמו ניו יורק גם מסתמכות על עובדים זרים (אם במודע ואם לא) ולכן גם אסור לשוטר לדבר איתך על ענייני הגירה (למיטב ידיעתי) וזאת כדי שלא תחשוש לפנות למשטרה גם אם אתה לא חוקי. יש פה מהגרים לא חוקיים רבים, ולעשות ´ניקיון´ כזה כפי שאתה מציגה הוא לא ריאלי בכלל.
 

longisland

New member
מסכים עם djnyc

רק בעניין המשטרה אני קצת מתלבט אני לא הייתי פונה למשטרה פה אלא אם כן היו רוצחים לי את הדודה בענין ההגירה זה באמת קצת מצחיק להגיד שהתחילו לנקות את אמריקה מזרים כי זה בלתי אפשרי בעניין העבודה ,המלצה שלי-תעבוד אצל ספרדים,סינים,יפנים,הודים רק לא אצל ישראלים. תצליח.
 
לא אמרתי לנקות מזרים

אמרתי לנקות מזרים לא חוקיים, ןיש הבדל גדול, מהגרים בהגדרה הם חוקיים.
 

DJNYC

New member
זה בלתי אפשרי...

בנוגע למשטרה, לי פרצו לבית לפני כמה חודשים ודי חששתי להזמין משטרה, אך בסוף הזמנתי משטרה והם שאלו הכל חוץ משאלת חוקיותי כאן. (כמובן ששכחתי להחביא את הבאנג לפני שהם באו, אבל הם החליקו את זה). זאת מהסיבה הפשוטה שהם לא רוצים שמהגרים לא חוקיים יהיו נתונים לפחד מהדיווח למשטרה. ארה"ב מודעת שיש כאן מהגרים לא חוקיים, ועם זאת שהם לא חוקיים, הם דואגים להם במובנים מסויימים. אי אפשר גם לנקות את ארה"ב ממהגרים לא חוקיים, חלקם כבר הקימו כאן משפחות ויש להם ילדים ´חוקיים´ ולא ניתן לגרשם. אפשר אולי להדק את הגבולות, אבל יהיה קשה לאתר אנשים שגם "התמזגו" בחברה כאן.
 

longisland

New member
כי...

ישראלים ינסו לנצל אותך עד תום מכיוון שאין לך ניירות עבודה אל תצפה לבוא לפה ולסמוך על ישראלים בקטע הזה .אני כבר נשבעתי לעצמי שאצל ישראלי אני לא עובד ,אבל זה אני
 
הודעות בנושא מציאת עבודה בארה"ב

מהימים האחרונים שורשרו כולם להודעה הזאת. אנא השתדלו להמנע מפתיחת הודעות חדשות כדי שכל ההודעות באותו נושא יקושרו. תודה!
 
למעלה