הודעות ושאלות על הצעדה

על המצעד גאוותנו

ובכן, המצעד צועד, טובי עמנו נוטלים בו חלק, בהתנדבות ובהתלהבות צועדים למען גלעד שליט! מרומם, מרגש, מרומם נפש, מאחד (כמעט) את עם ישראל כולו. לו אני צעיר הייתי מצטרף! הייתי עושה ככל שביכולתי הדלה להפוך את הצעידה הפסטורלית, פסטיבלית באופייה, למפגן מחאה קולנית וכוחנית, על גבולו הדק של החוק! למרבה הצער, עם ישראל שכח מזמן היכן, מתי וכיצד לצעוק. הוא כבר לא מסוגל לכך, התברגן, השמין, התנוון המסכן, שבע לחם (דיאטתי!) ושעשועים ואין בלתם. הטוען כי אסור לשחרר מחבלים כבדים שמא ישובו לפועלם הרצחני, מבחינת "מה שהיה הוא שיהיה", הוא אידיוט או דמגוג, או שניהם כאחד! אין דבר כזה בהיסטריה, אלא אם מתאמצים מאוד מאוד שכך יהיה דוגמת כל ממשלותינו לדורותיהן. "הכל זורם", אומר אותו פילוסוף ביוון העתיקה, טאלס ממילה היה שמו. ומיוון העתיקה לימינו האפלים: הכיצד ישובו אותם ארכי-רוצחים למלאכתם הרצחנית? הם הרי ידועים ומוכרים, מסומנים לנצח, זרועות הבטחון המהוללים, האימתנים שלנו יושבים על זנבם, בעזרתם הנלהבת של מיני משת"פים רעבים ללחם!? מה, לא כך? אם לא, אין זו בעיה שלנו, אחיי בני ישראל, אלא של הממשלה שלנו הכושלת והאובדנית. ברם, ייתכן שסירוב עקשני לשחרר את "הכבדים" אין לו קשר עם גלעד שליט, זאת היא נקמה, נקמת דם, פשוטה, שבטית, בעשור השני של שנות האלפיים, הרי נשבענו כי דם יהודים לא יהיה הפקר? רק הטוענים כך אמונים עליי, אם כי לא מקובלים! אני מזמין אתכם לעיין במאמרו של ירון לונדון בידיעות אחרונות מיום 28.6.10, בו הצליח העיתונאי הדגול, האינטלקטואל, הליברלי לנסח את הדברים טוב ממני, למרות שיש להניח כי לא התכוון לכך!
 

Tom Sawyer10

New member
שאלה על הצעדה...

אני גר בדרום ואני רוצה לצעוד יומיים בצעדה. השאלה שלי היא אם אפשר לישון שם בשטח, האם יש איזשהו מקום ללינה? או שכולם חוזרים הביתה בלילה?
 

rdj23

New member
מיקום צעדה מחר

שלום לכולם, מישהו יוכל לומר לי בבקשה את מסלול הצעדה מחר,בעיקר אחה"צ? תודה.
 
לצועדי מצעד שליט!

חדל הקרנבל! התחילו לצעוק, לזעוק לצרוח בכל הכח! תעיפו למרחקים את כל היועצים המטומטמים חסרי המוח, היושרה והביצים!!
 

דפנה166

New member
ללכת, לא רק כי כולם הולכים

מפגן מרשים של סולידריות אזרחית. גופים כלכליים, אזרחים מפורסמים ואלפי אנשים שהחליטו לא לשבת בחיבוק ידיים, פוסעים יחד באקט שאיש אינו יודע אם אכן יוביל להכרעה, ששתי ממשלות מכהנות מנסות להתחמק ממנה.
 

דויד נ

New member
מסלול של עזריאלי - רמלה - שאלה

קצת לא ברור לי יום הצעדה של מחר (6.7) מעזריאלי לבית דגן - רמלה. אם עוברים דרך כביש 20 (נתיבי איילון) אך אפשר להגיע לבית דגן? המסלול מדויק באמת מדויק? אשמח לקבל מסלול מעט יותר מפורט, מאוד ארצה להגיע. תודה
 

einatgross1

New member
עוברים ב- 16.00 בצומת בית דגן לכיוון רמלה

עד כמה שהבנתי, לא עוברים היום בצומת חולון. כדאי להגיע ברכב או באוטובוס לתוך בית דגן בסביבות 16.00 ולהמשיך עם הצועדים.
 

einatgross1

New member
הצועדים הגיעו לבית דגן בשעה 10.00

עכשיו הם חונים ליד המתנ"ס-ספרייה בבית דגן. הצעדה מאורגנת להפליא. מחולקים בקבוקי מים קרים, פירות וכריכים לצועדים. יש בדים גדולים לחתימות. טקס מתוכנן ב-12.20. המשך צעדה היום ב-15.30 מבית דגן לרמלה. מאחלת לזעקה לפרוץ את מחסום התקיעות ולהחזיר את גלעד הביתה!
 

einatgross1

New member
המשך צעדה היום ב-15.30 מבית דגן לרמלה.

המארגנים קוראים לכמה שיותר אנשים להשתתף ולא להשאיר את המשפחה לצעוד לבד. זאת הזדמנות לעשות משהו למען הערך-לא משאירים פצויים בשטח.
 

einatgross1

New member
נתיב איילון לכיוון ירושליים עובר דרך בית דגן

נקרא גם כביש ירושלים.
 
למעלה