הודעות לשחקנים

Aviad1987

New member
הודעות לשחקנים ../images/Emo26.gif../images/Emo104.gif

מי שלא ישרשר לפה יחסם
 

ספיר91

New member
חחח..כנסי

אומנות השרשור טוב, אז מה זה בעצם שרשור? שרשור זו הודעה+תגובות ההודעה שנמצאים בתפוז. כמו מין קבוצה של הודעות ותגובות. ולמה משרשרים? זה לא בשביל הכיף ולא בשביל הקישוט. זה בשביל שיהיה סידור. בואו ניקח ילד שקוראים לו דני וילד שקוראים לו אנדי. אנדי כתב הודעה. דני הגיב להודעה. עכשיו-מאיפה לנו לדעת שדני הגיב דווקא להודעה של אנדי ולא להודעה של יוסי? השרשור, כן, כן, השרשור רבותיי. זאת המטרה-סידור וחוסר בלבול. איך אני כותב הודעה? זה קל ופשוט. אתה לוחץ על הקישורית "הוסף הודעה", וכתוב את ההודעה בהתאם להוראות. איך אני יודע מי שרשר לי ומי לחברה שלי? זה כבר יותר מסובך. בואו נניח שכתבת הודעה. הודעה כתובה וחדשה, או במילים אחרות-כותרת/פתיחת השרשור, מסומנת תמיד בעיגול כתום כזה, לפני תחילת ההודעה. תגובה להודעה/תגובה כלשהי שיש בתוכה תוכן, מסומנת בעיגול כחול לפני תחילת התגובה. שורה מתחת להודעה שלך/כמה שורות טובות אחרות, שהרווח בהן הוא רווח של תו אחד, זה סימן לתגובה להודעה שלך/לתגובה שכתבת. ומה זה בדיוק העיגולים הכחולים שמבפנים הם ריקים? אלו הם סימנים להודעות/תגובות חסרות תוכן. אתה יודע-חייב להיות נושא להודעה, אבל לא חייב להיות תוכן... ואיך אני אמור לכתוב תגובה להודעה/תגובה כלשהי? זה קל ופשוט. לוחצים על ההודעה/תגובה שברצונך להגיב לה, לוחצים על ´הוסף תגובה´ ומוסיפים תגובה. יאללה, אני הולך לנסות לשרשר! אבל רגע-מה זה הקישוריות האלו בצבע חום אחרי נושא ההודעה? אלו הם הסימנים לכך שבתוכן שבתוכם-יש גם קובץ כלשהו. תמונה, שיר, mp3, מה שבראש. תודה. עזרת לי מאוד. רגע לפני, תסכמי וסיימנו טוב, אם אתה מוכרח. אמנות השרשור היא בעצם סגנון כתיבה בפורומים אחדים. היא מיודעת לשם סידור וחוסר בלבול בתגובות, הודעות ודברים אחרים. לפעמים היא יכולה להיות מעניינת (עם סמיילים, צבעי רקע, צבעי קישורית והכל..) ולפעמים היא יכולה להיות בכלל לא אמנות (ללחוץ על קישורית וסיימנו להיום). זוהי אמנות השרשור.
 

SiM GirL

New member
המממ...

זה לא בדיוק מתוך האתר, זה אני כתבתי! אבל באמת היית שואלת אותי! זה הפרת זכויות יוצרים! טחח סתם...תעשי מה שבראש אנלא כזאת משוויצנית באמת... לא אבל זה באמת אני כתבתי....
 

SiM GirL

New member
../images/Emo41.gifהסבר-לשרשר../images/Emo65.gif

במילה יותר מובנת, ל-לשרשר אפשר לקרוא-להגיב. המילה שרשור באה מהמילה שרשרת, דבר אחר דבר אחר דבר. בדיוק כמו כאן בפורום! תגובה אחרי תגובה אחרי תגובה אחרי הודעה. אבל לפעמים זה עמוק יותר, ומסובך יותר. אם את רוצה את יכולה לחפש בעמודים הקודמים ושם תמצאי הסבר מלא על אמנות השרשור!
 

rebeldema13

New member
למנהל

אני לא יודעת איך לשרשר כי נרשמת י רק לפני כמה שעות אז אל תחסום אותי מצפה לתגובה
 
לשרשר זה בעצם....

הרגע הסבירו לי לשרשר זה בעצם לכתוב תגובה בתוך משו ולא לכתוב הודעה חדשה.... או משו כזה.. נראה לי
 

דניאל866

New member
איך משרשרים??

נו אל תחסום אותי אין לי מושג איך משרשרים..... אוהבת דניאלי
 

ספיר91

New member
הרגע רשמתי..

טוב נה בשבילך: אומנות השרשור טוב, אז מה זה בעצם שרשור? שרשור זו הודעה+תגובות ההודעה שנמצאים בתפוז. כמו מין קבוצה של הודעות ותגובות. ולמה משרשרים? זה לא בשביל הכיף ולא בשביל הקישוט. זה בשביל שיהיה סידור. בואו ניקח ילד שקוראים לו דני וילד שקוראים לו אנדי. אנדי כתב הודעה. דני הגיב להודעה. עכשיו-מאיפה לנו לדעת שדני הגיב דווקא להודעה של אנדי ולא להודעה של יוסי? השרשור, כן, כן, השרשור רבותיי. זאת המטרה-סידור וחוסר בלבול. איך אני כותב הודעה? זה קל ופשוט. אתה לוחץ על הקישורית "הוסף הודעה", וכתוב את ההודעה בהתאם להוראות. איך אני יודע מי שרשר לי ומי לחברה שלי? זה כבר יותר מסובך. בואו נניח שכתבת הודעה. הודעה כתובה וחדשה, או במילים אחרות-כותרת/פתיחת השרשור, מסומנת תמיד בעיגול כתום כזה, לפני תחילת ההודעה. תגובה להודעה/תגובה כלשהי שיש בתוכה תוכן, מסומנת בעיגול כחול לפני תחילת התגובה. שורה מתחת להודעה שלך/כמה שורות טובות אחרות, שהרווח בהן הוא רווח של תו אחד, זה סימן לתגובה להודעה שלך/לתגובה שכתבת. ומה זה בדיוק העיגולים הכחולים שמבפנים הם ריקים? אלו הם סימנים להודעות/תגובות חסרות תוכן. אתה יודע-חייב להיות נושא להודעה, אבל לא חייב להיות תוכן... ואיך אני אמור לכתוב תגובה להודעה/תגובה כלשהי? זה קל ופשוט. לוחצים על ההודעה/תגובה שברצונך להגיב לה, לוחצים על ´הוסף תגובה´ ומוסיפים תגובה. יאללה, אני הולך לנסות לשרשר! אבל רגע-מה זה הקישוריות האלו בצבע חום אחרי נושא ההודעה? אלו הם הסימנים לכך שבתוכן שבתוכם-יש גם קובץ כלשהו. תמונה, שיר, mp3, מה שבראש. תודה. עזרת לי מאוד. רגע לפני, תסכמי וסיימנו טוב, אם אתה מוכרח. אמנות השרשור היא בעצם סגנון כתיבה בפורומים אחדים. היא מיודעת לשם סידור וחוסר בלבול בתגובות, הודעות ודברים אחרים. לפעמים היא יכולה להיות מעניינת (עם סמיילים, צבעי רקע, צבעי קישורית והכל..) ולפעמים היא יכולה להיות בכלל לא אמנות (ללחוץ על קישורית וסיימנו להיום). זוהי אמנות השרשור.
 
../images/Emo14.gif הודעה לאלמה!!!!!!!!!!!!!!

הייייייי אלמה...! טוב.. אז יש לי כמה שאלות!!!! אממממ... פתחתי עלייך בלוג כי אני חושבת שאת שחקנית יפה ומוכשרת עם המווווווון פוטנציאל... אז הדבר הראשון שאני חייבת לשאול זה האם את מסכימה או שזה מפריע לך...? הדבר השני זה: אם את תוכלי אולי לעזור לי ולתת לי קצת יותר חומר ופרטים עלייך (רק מה שאת תרצי לספר) כי אני רשמתי בבלוג שזה עלייך ואני לא רוצה לעבוד על כולם ולרשום דברים לא נכונים... ב-ב-ק-ש-ה... תעני לי מהר!!!!! אם את לא רוצה לענות לי כאן אז יש לי אייסי: 340169978
תודה מראש... מורן
i
you
 
למעלה