הנחת היסוד שלך שגויה
אתה כבר מניח שכל מי שמתווכח איתך פה בפורום הם אפיקורסים על פי ההלכה.
שים לב שאתה חולק על החזון איש שפסק שהחילונים בזמננו אין להם דין של אפיקורסים אלא של 'תינוק שנשבה'.
 
ההשלכות של טענתך זו הן עצומות, שכן אם הם אכן אפיקורסים לשיטתך יחולו עליהם דינים רבים אחרים:
א. מורידים ואין מעלים.
ב. אסור לחלל עליהם את השבת.
ג. מצוות צדקה, ביקור חולים, הלוווית המת וכו' לא שייכות בהם.
ד. איסור ריבית, אונאה וכו' לא נוהג בהם.
 
אתה עומד מאחורי כל זה?
אתה כבר מניח שכל מי שמתווכח איתך פה בפורום הם אפיקורסים על פי ההלכה.
שים לב שאתה חולק על החזון איש שפסק שהחילונים בזמננו אין להם דין של אפיקורסים אלא של 'תינוק שנשבה'.
 
ההשלכות של טענתך זו הן עצומות, שכן אם הם אכן אפיקורסים לשיטתך יחולו עליהם דינים רבים אחרים:
א. מורידים ואין מעלים.
ב. אסור לחלל עליהם את השבת.
ג. מצוות צדקה, ביקור חולים, הלוווית המת וכו' לא שייכות בהם.
ד. איסור ריבית, אונאה וכו' לא נוהג בהם.
 
אתה עומד מאחורי כל זה?