הודעות של "מאוהב בהדר מרקס"

נעמה וחן חלסס כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נעמה וחן חלס כבר שיגתם לי את המח תפסיקו כבר לדבר על אסף א)למה אתה לא עונה לי להודעה אני שאלתי אותך אם אתה אוהב את הדר ב)למה אתה מקריא חדשות כאילו אתה מקריא בדיחות קרש ג)למה אתה סנוב לנעמה וחן אני מבקש אם אתן רוצות תפתחו לאסף פורום משלכם ותציפו שם לאנשים נמאס כבר לראות אותכן כל היום אתן מדברות על אסף אני מבקש אני לא יכול לראות את זה יותר כואבות לי העיניים אני אוהב אותך הדר מרקס
נעמה וחן חלס כבר שיגתם לי את המח תפסיקו כבר לדבר על אסף א)למה אתה לא עונה לי להודעה אני שאלתי אותך אם אתה אוהב את הדר ב)למה אתה מקריא חדשות כאילו אתה מקריא בדיחות קרש ג)למה אתה סנוב לנעמה וחן אני מבקש אם אתן רוצות תפתחו לאסף פורום משלכם ותציפו שם לאנשים נמאס כבר לראות אותכן כל היום אתן מדברות על אסף אני מבקש אני לא יכול לראות את זה יותר כואבות לי העיניים אני אוהב אותך הדר מרקס
בבקשה אני לא רוצה שתיעלבו אני מבקש יפה סליחה מכולם
 
רומי נוי מארק משדרת עכשיו

עכשיו רומי נוי מארק הכוסית משדרת הדר מרקס הנסיכה שלי את יותר יפה בטח אבל מישהו יודע איך אני יכול ליצור קשר עם רומי נוי מארק החמודה אתם יודעים שרומי נוי מארק היה ילדת מבחנה היא ברור קטנה וחמודה שרשור כולם לפתוח את הרדיו גם שוקידי
 
שלום וברכה בפורום גלגל"ץ../images/Emo140.gif

אני רציתי להעלות בפניכם רעיון לשרשור כל אחד ירשום פה 2 תכונות טובות על חן 2 תכונות טובות על שוקידי 2 תכונות טובות על נעמה 2 תכונות על אסף צרנילס ו2 תכונות טובות עליי!!!!!!! אני חושב ששוקידי וחן צריכים להשלים אני חושב שנעמה צריכה לסלוח לי כי אני חושב שהיא ילדה חמודה ואני לא רוצה שהיא תשנא אותי אני חושב שמגיע לי שאסף צרנילס יסלח לי שאני גרמתי לו להעלב ממני בבקשה כולנו נרשום דברים טובים אנחנו נגלה שכל בן אדם הוא מיוחד ונשכין שלום בפורום כולנו נקרא בליבנו תפילת סליחה כדי שיהיה שולם בפורום: ברכת 'סלח לנו' מזכירה מספר עוונות או מספר חטאים שיש לתקן אותם. היא מזכירה אותם בשני מוקדים 'סלח לנו אבינו כי חטאנו מחל (או מחול) לנו מלכנו כי פשענו'. אבל ידועים לנו מן המקרא שלושה סוגי עברות: חטא, עוון ופשע. אלא שהתפילה בחרה להזכיר רק חטא ופשע מפני שהם הקיצוניים וממילא העוון בכלל. החטא, כפי המבואר אצל רבותינו בתלמוד (יומא לו,ב) הוא העברה בשוגג, ולכן הקב"ה נקרא ביחס לעובדת היותנו חוטאים – "אבינו". הוא עדיין אוהב אותנו כאב את בנו משום שהחטא אינו אלא בשוגג. מה שאין כן בפשע, שפירושו מרד, במזיד, הרי שהקב"ה מופיע כ"מלכנו", כמלך השופט. יחד עם זאת למרות שחטאנו ולמרות שפשענו אנו מבקשים מאבינו מלכנו שיסלח. וזאת משום מה?, משום ש"א-ל טוב וסלח אתה", משום שכוונת הבורא מלכתחילה לא היתה להעניש את הרשעים ולתת שכר טוב רק לצדיקים, אלא אדרבה חֵפֵץ הבורא הוא להיטיב לעולם, אף לרשעים. כמו שנאמר בספר יחזקאל "אמר אליהם חי אני נאם ה' א-להים, אם אחפץ במות הרשע כי אם בשוב רשע מדרכו וחיה" (יחזקאל לג,יא). ומכאן אנחנו מגיעים להבנה באחד מסתרי ההשגחה. יכולים היינו לומר שהשגחת הבורא מתקיימת לפי הנהגת המשפט בלבד, כלומר שרבונו של עולם קבע בעולמו כללים שלפיהם מי שעושה טוב מגיע לו שכר ומי שעושה רע מגיע לו עונש, ומכאן ואילך הרשות בידי כל אחד לבחור באשר יחפוץ - אם הרשע יבחר ברשע, ידע שמחירו הוא העונש, ואילו הצדיק יבחר בטוב וידע ששכרו הוא הגמול הטוב. אלא שלא כך כוונת הבורא, אלא "כי א-ל טוב וסלח אתה" - תחילה הוא חפץ בטובתם של כולם, וכל השימוש שלו בשכר ועונש אינו אלא משועבד להנהגה היותר כללית שהיא גילוי כבוד מלכותו לעיני כל בשר. ולכן רבונו של עולם מסדר את סידרי העולם באופן שלמרות הכל ולמרות שהבחירה בידי האדם לבחור בין טוב לרע, בסופו של דבר ההטיה הכללית של ההיסתוריה היא לטובה, על מנת להציל כל בני אדם מני שחת. זו הכוונה העיקרית של הברכה הזאת. הדברים יתבארו יותר בספרו של רבינו הרמח"ל 'דעת תבונות', המבאר שישנן שתי הנהגות בהיסתוריה שמנהלות את העולם, האחת הנהגת המשפט, הידועה לנו יותר בתור הנהגת שכר ועונש. והאחרת היותר פנימית, שהיא העיקרית, והיא המוליכה באמת את מהלכי ההיסתוריה, היא הנהגת הייחוד - המגמה ההיסתורית של גילוי כבוד שמים בסופו של דבר לעיני הכל, כדי שיתגלה שהקב"ה שליט יחיד בעולמו. ההנהגה העיקרית הזאת היא שפועלת כשהנהגת המשפט כושלת. למשל, בחטא העגל כאשר לפי המשפט היה ראוי חלילה שכל עם ישראל יכלה, אמר משה לפני הקב"ה "למה יאמרו מצרים"? וכפי שגם יהושע בן נון אמר בכיבוש העי, כאשר נפלו כמה חללים מישראל במלחמה. טענתו העיקרית לא הייתה: מה חטאנו? הגד לנו במה החטא ונחזור בתשובה. אלא, "ומה תעשה לשמך הגדול?". בעיתים שלכאורה מאזן הזכויות של עם ישראל נוטה לרעה, עלינו לזכור את המגמה הגדולה הזאת, של רבונו של עולם, שיופיע שמו דרך עם ישראל. ועובדה זאת ראויה לכפר על כל חטאינו, כפי שאמר הנביא "בימים ההם ובעת ההיא נאם ה' יבֻקש את עון ישראל ואיננו ואת חטאת יהודה ולא תמצאינה כי אסלח לאשר אשאיר" (ירמיה נ, כב).
 

b o n c h

New member
יואב הוא יותר מצחיק ממך!!!!!!

עכשיו אני לא על הרצפה בבית שלי, אלא אצל השכנים מלמטה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

b o n c h

New member
ואם בענייני סליחות עסקינן

סליחה, החחחחחחחחחחח שלי לא יצא ברור שנייה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

b o n c h

New member
אני אעתיק את ההודעה ששלחתי :

למה הוא עשה את זה עכשיו??????????????? אני מתה מרעב וכ"כ בא לי סושי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

b o n c h

New member
אני הולכת לאכול עם חברה.

אני אחזור בטח לאמצע השעה השנייה של המצעד. משהו כזה... ת-ה-נ-ו מתוקים!
 

ShukyD

New member
איזה מעצבנת

אני מבקש סליחה אבל את חייבת להיות במצעד כי נועם עוד לא באה גם וגם כי רוצים שירשור גדול וכיף
 

ShukyD

New member
שלום וברכה במאוהב בהדר מרקס ../images/Emo140.gif

אני חושב ששתי תכונות טובות על חן שהיא צריכה להשלים עם נעמה ושוקי ולא לכעוס רק כי ביקשתי סליחה כי אני לא רוצה שהיא תשנא אותי ותאהבו אותי כי אני יודע לצטט שטויות מהתנ"ך ותכונות טובות של נעמה שתיים אחד ציץ ימין אחד ציץ שמאל תכונות טובות על הסף שהוא לובש פיג'מה גם ביום ושהוא משדר חדשות וצוחק על תאונות תכונות טובות על שוקי די שהוא בחור חמוד ואני רוצה להשלים איתו על חרשני אין לי כל כך תכונות טובות כי הוא בעיקר מזיין את הסכל אבל העיקר לסלוח ולהגיד טודה כמו בנאדם מתורבט כי לא כדאי לריב ואין טעם לשנוא אז בואו נהיה אחים ונגיד דברים טובים ונגלה שבכל אחד יש מן החיובי שנאמר ויקח אברהם את יצחק ויחתוך את איבר מינו כי קטן בין קטנים ורשע בין רשעים וחושך על פני תהום, ויאמר יהוה לא לך הלחם ויאמר משה אז אל מי שנאמר כל הנותן מכספו זכאי לכספם של אחרים אף על פי ספר דברים פסוק לז בו כתוב שאין לקחת אצבע ולרצות את כל היד כי כך חטא בחטא החמדנות ולא ירצה את אשתו וחמתו שכן בניו לא יסתכלוהו מתהלך עני ודל ברחובות ערי עמלק.
 

chen010189

New member
מה?

מתי רבתי עם נעמה? וואי המאוהב הזה מביים פה ריבים אחד אחרי השני
 

גלעד2211

New member
לא תרדו ממני?

כאן כבר הפסקתי להביע את דעתי אבל עכשיו הבעתי את דעתי שם בפורום רדיו אז גם לשם הגעתם <לפחות ג'ינג'ית ואלעד> מה יהיה? תנו קצת מנוחה חבר'ה ותפסיקו להתעסק בשטויות. אגב זה לא אני האידיוט בשם כוסית נראה לי שזה החתולה שמשליכה מה שעובר עליה עליי יש לה מעין פיצול אישיות.
 

chen010189

New member
חחחחחחחחחח מה יהיה?

כל אחד יאשים פה אחד את השני? ומי תקף אותך בכלל? סבבה, הבנו שזו דעתך וסגרנו שהנושא נסגר. רק תעשה טובה לאנושות ותפסיק להתלונן שאנשים "צועקים" עליך, תוקפים אותך וכד'. לילה טוב :)
 
למעלה