Ccyclist
Well-known member
מצד שני יש לזקוף לזכותו את מערכת ה Overground
תרומותיו התחבורתיות כראש עיר היו:
 
1- יישום מס הגודש. מי שמתחת לכבודו לנסוע בתח"צ כמו רוב רובם המכריע של הנמצאים במרכז לונדון, ואינו בעל תו נכה - משלם על האגואיזם והעומס שהוא יוצר.
 
2- מערכת ה Overground - מערכת היקפית ששיפרה מספר קווי רכבת ארצית בתחומי העיר, וחיבור חדש מצפון מזרח העיר לדרום מזרח העיר.
 
3- אוטובוסים: הטוב: מספר קווים חדשים מאזורים דלים בתחבורה מסילתית כמו האקני, הוצאת האוטובוסים משיטת אזורי התשלום וחלוקתם ל"מרכז" ו"פרברי" בלבד. מידע ברור ומיפוי אוטובוסים בכל תחנת רכבת בעיר, ומידע ספציפי בכל תחנת אוטובוס.
 
4- אופניים: למרות שלא סלל נתיבים משמעותיים ליווינגסטון ערך קמפיין או שניים לעידוד הרכיבה. תמיכתו באוטובוסי אקורדיון רצחניים ומסוכנים שלא התאימו לרשת הרחובות הויקטוריאנית היא ציון שלילי גדול נגדו, וטוב שבוריס ג'ונסון שאכן רוכב בתחום שמקביל בגודלו לתל-אביב ורמת גן (לפי מקום מגוריו, ומקומות עבודתו בעירייה ובאזור הפרלמנט ומשרדי הממשלה) ביטל את האיוולת. המדיניות של ליוינגסטון היתה בן-גוריוניזם טהור "נעודד רכיבה באופניים כאילו אין אוטובוסי אקורדיון, ונעודד אוטובוסי אקורדיון כאילו אין רוכבי אופניים".
 
 
מצד שני יש לזקוף לזכותו את מערכת ה Overgroundהם לא היו מלונדון וטוב שכך.
ממה שאני מבין מסיקור הפיגועים בארץ בתחילת שנות ה2000 הדבר הגרוע ביותר היה ההדף. בגלל שמי שפוצצו את הפצצות ב2005 גרו שעה שלמה מלונדון (לוטון, בדפורד וכו) היכרותם עם המערכת היתה חלקית ביותר ולמזלנו היתה רק פצצה אחת בתחתית העמוקה שבה הרכבת מוקפת בצינור ברזל שממנו בנויה המנהרה באדמת החימר הלונדונית, שבה אין להדף לאן ללכת. (שתי הרכבות האחרות היו רכבות תת-שטח בקרבת תחנות פתוחות לפני השטח).
 
מי שיוצאים הכי מפוקפקים הם כלי התקשורת הבריטים שבמשך שעות ארוכות אחרי הפיגועים דיווחו על "תקלה חשמלית" והפסיקו לשקר רק שעה אחרי הפיצוץ באוטובוס.
 
לליוינגסטון היסטוריה ארוכה של תמיכה בטרור כולל הזמנת ה IRA לבית מועצת לונדון רבתי כשעמד בראשה בשנות השמונים.
תרומותיו התחבורתיות כראש עיר היו:
 
1- יישום מס הגודש. מי שמתחת לכבודו לנסוע בתח"צ כמו רוב רובם המכריע של הנמצאים במרכז לונדון, ואינו בעל תו נכה - משלם על האגואיזם והעומס שהוא יוצר.
 
2- מערכת ה Overground - מערכת היקפית ששיפרה מספר קווי רכבת ארצית בתחומי העיר, וחיבור חדש מצפון מזרח העיר לדרום מזרח העיר.
 
3- אוטובוסים: הטוב: מספר קווים חדשים מאזורים דלים בתחבורה מסילתית כמו האקני, הוצאת האוטובוסים משיטת אזורי התשלום וחלוקתם ל"מרכז" ו"פרברי" בלבד. מידע ברור ומיפוי אוטובוסים בכל תחנת רכבת בעיר, ומידע ספציפי בכל תחנת אוטובוס.
 
4- אופניים: למרות שלא סלל נתיבים משמעותיים ליווינגסטון ערך קמפיין או שניים לעידוד הרכיבה. תמיכתו באוטובוסי אקורדיון רצחניים ומסוכנים שלא התאימו לרשת הרחובות הויקטוריאנית היא ציון שלילי גדול נגדו, וטוב שבוריס ג'ונסון שאכן רוכב בתחום שמקביל בגודלו לתל-אביב ורמת גן (לפי מקום מגוריו, ומקומות עבודתו בעירייה ובאזור הפרלמנט ומשרדי הממשלה) ביטל את האיוולת. המדיניות של ליוינגסטון היתה בן-גוריוניזם טהור "נעודד רכיבה באופניים כאילו אין אוטובוסי אקורדיון, ונעודד אוטובוסי אקורדיון כאילו אין רוכבי אופניים".