הודעת ר"י - הפעלה מלאה של רב-קו בתחנות הרכבת

מצב
הנושא נעול.
זה סדר עדיפויות של משרד התחבורה, לא של הרכבת

אז שאת ה-130 מיליון ישקיעו בשילובים
כדי שלא רק אנשים בחולון ובתל אביב יהנו ממנו אלא שכל הארץ תהנה ממנו. קודם שתושב כפר סבא לא יצתרך לחכות חצי שעה לקו 2 באמצע שומקום הזה שנקרא תחנת נורדאו , אחר כך שיעשו רב קו מגנטי או אלקטרו-מגנטי או מה שבא להם. הסדר עדיפוית שלהם מוזר.
זה סדר עדיפויות של משרד התחבורה, לא של הרכבת
הרכבת היא הגורם הכי פחות משפיע מהגורמים שמעורבים בפרויקט שילובים, מכיוון שאת התשומות לפרויקט הזה חברות האוטובוסים צריכות לתת, לא הרכבת.
טוב עושה הרכבת שבמסגרת שיפוריה גם משלבת את כרטיס הרב-קו וטוב שהיא עושה זאת לפני שנת 2013.
אף אחד לא טוען שזה מספיק ושאין צורך לבצע עוד שיפורים, אבל בישראל כמו בישראל השיפורים מגיעים לאט, טלאי על טלאי ואחרי מהמורות רבות. כך יקרה גם עם השיפורים שאתה מצפה להם (ואגב, גם אני - לך יש לפחות את קו 2, לי אין שום קו נורמלי ל/מ תחנת רכבת קרית אריה, אבל לא הרכבת אשמה בכך, אלא משרד התחבורה וחברת קווים).
 

droriko

New member
אין בעיה, נכוון את החצים למשרד התחבורה

זה סדר עדיפויות של משרד התחבורה, לא של הרכבת
הרכבת היא הגורם הכי פחות משפיע מהגורמים שמעורבים בפרויקט שילובים, מכיוון שאת התשומות לפרויקט הזה חברות האוטובוסים צריכות לתת, לא הרכבת.
טוב עושה הרכבת שבמסגרת שיפוריה גם משלבת את כרטיס הרב-קו וטוב שהיא עושה זאת לפני שנת 2013.
אף אחד לא טוען שזה מספיק ושאין צורך לבצע עוד שיפורים, אבל בישראל כמו בישראל השיפורים מגיעים לאט, טלאי על טלאי ואחרי מהמורות רבות. כך יקרה גם עם השיפורים שאתה מצפה להם (ואגב, גם אני - לך יש לפחות את קו 2, לי אין שום קו נורמלי ל/מ תחנת רכבת קרית אריה, אבל לא הרכבת אשמה בכך, אלא משרד התחבורה וחברת קווים).
אין בעיה, נכוון את החצים למשרד התחבורה
משרד התחבורה(שלהזכירך אני ואתה בעלי המניות שלו) צריך בשמנו לדרוש מהרכבת דוח שלם על מה הם הולכים לעשות עם הכסף שהוא נותן להם, ברגע שהוא רואה שהם הולכים לזרוק 130 מיליון שקל על דברים פחות חשובים(כמו רב קו מגנטי) אז שלא יתן להם את ה-130 מיליון האלה וישקיע אותם בפרוייקטים יותר חשובים(כמו פרוייקט שילובים). וכמובן שאחרי שהוא מאשר להם את התקציב שיפרסם באתר שלו כמה הוא נתן להם ועל מה כל שקל ושקל הולכים מזה . לא יכול להיות שהרכבת כל הזמן בוכים לנו שהם עניים ואין להם כסף ופתאום אתה מגלה שנפלו עליהם 130 מיליון שקל מהשמים.
 

בועז ל

New member
משרד התחבורה מכתיב לרכבת אילו פרויקטים

אין בעיה, נכוון את החצים למשרד התחבורה
משרד התחבורה(שלהזכירך אני ואתה בעלי המניות שלו) צריך בשמנו לדרוש מהרכבת דוח שלם על מה הם הולכים לעשות עם הכסף שהוא נותן להם, ברגע שהוא רואה שהם הולכים לזרוק 130 מיליון שקל על דברים פחות חשובים(כמו רב קו מגנטי) אז שלא יתן להם את ה-130 מיליון האלה וישקיע אותם בפרוייקטים יותר חשובים(כמו פרוייקט שילובים). וכמובן שאחרי שהוא מאשר להם את התקציב שיפרסם באתר שלו כמה הוא נתן להם ועל מה כל שקל ושקל הולכים מזה . לא יכול להיות שהרכבת כל הזמן בוכים לנו שהם עניים ואין להם כסף ופתאום אתה מגלה שנפלו עליהם 130 מיליון שקל מהשמים.
משרד התחבורה מכתיב לרכבת אילו פרויקטים
עליה לבצע ומתקצב אותם. לרכבת אין שום זכות וטו בנושא.
 

droriko

New member
אז הציבור צריך למחות נגד זה

משרד התחבורה מכתיב לרכבת אילו פרויקטים
עליה לבצע ומתקצב אותם. לרכבת אין שום זכות וטו בנושא.
אז הציבור צריך למחות נגד זה
אבל זה ידוע שהציבור לא מוחה על משהו שאין בו אוהלים והופעה של שלמה ארצי. אז שהציבור ימשיך לאחר לעבודה בגלל רכבות מאחרות , שימשיך להיתקע 10 דקות בפקקי רכבת, שימשיך לחכות חצי שעה לאוטובוס מהרכבת לבית שלו , העיקר שיהיה לו רב קו מפלסטיק ולא מנייר , למה? כי משרד התחבורה החליט שזה יותר דחוף.
 

טשאפק

New member
פרויקט שילובים מבטא כישלון יסודי בעבודת המשרד

משרד התחבורה מכתיב לרכבת אילו פרויקטים
עליה לבצע ומתקצב אותם. לרכבת אין שום זכות וטו בנושא.
פרויקט שילובים מבטא כישלון יסודי בעבודת המשרד
כמה מסובכת צריכה להיות המשימה של שינוי זמני הנסיעה של כמה אוטובוסים, כך שיתאימו לרכבת? אולי אני מפספס משהו, אבל נראה לי כל אחד מגולשי הפורום היה פותר את הבעיה בכמה שעות בדיקה. לא מדובר בלוגיסטיקה מסובכת מדי.

הבעיה שממציאת הפתרון (קו X צריך לצאת בשעה Y) ועד לביצועו הדרך ארוכה ובירוקרטית, וכנראה גם בזבזנית.
 

droriko

New member


פרויקט שילובים מבטא כישלון יסודי בעבודת המשרד
כמה מסובכת צריכה להיות המשימה של שינוי זמני הנסיעה של כמה אוטובוסים, כך שיתאימו לרכבת? אולי אני מפספס משהו, אבל נראה לי כל אחד מגולשי הפורום היה פותר את הבעיה בכמה שעות בדיקה. לא מדובר בלוגיסטיקה מסובכת מדי.

הבעיה שממציאת הפתרון (קו X צריך לצאת בשעה Y) ועד לביצועו הדרך ארוכה ובירוקרטית, וכנראה גם בזבזנית.
 

droriko

New member
לקוים מזינים לתחנות פרבריות(ופרבריות בלבד)

פרויקט שילובים מבטא כישלון יסודי בעבודת המשרד
כמה מסובכת צריכה להיות המשימה של שינוי זמני הנסיעה של כמה אוטובוסים, כך שיתאימו לרכבת? אולי אני מפספס משהו, אבל נראה לי כל אחד מגולשי הפורום היה פותר את הבעיה בכמה שעות בדיקה. לא מדובר בלוגיסטיקה מסובכת מדי.

הבעיה שממציאת הפתרון (קו X צריך לצאת בשעה Y) ועד לביצועו הדרך ארוכה ובירוקרטית, וכנראה גם בזבזנית.
לקוים מזינים לתחנות פרבריות(ופרבריות בלבד)
צריכה להיות תחנת ויסות ברכבת . נניח קו 2 שיוצא משיכון עליה לכיוון קפלן , צריך לצאת במשבצת שבה לפי הערכות הסטטיסטיות(בהתאם לזמן הנסיעה באותה שעה) הקו יגיע דקות ספורות לפני/אחרי שהרכבת מגיעה לתחנה. במידה והוא יגיע 5 דקות אחרי מה טוב, במידה והוא יגיע 5 דקות לפני אז שיחכה שם עד שהרכבת תגיע. זה באמת לא מסובך
 

בועז ל

New member


אבל הכרטיס שמשלב את כל אמצעי התחבורה יחד
יאפשר יותר בקלות ליצור כרטיסים משולבים.
למשל: שילוב בין הרכבת לבין המטרונית בעתיד הלא רחוק ובעתיד היותר רחוק שילוב בין הרכבת לבין מערכת קווי הרק"ל / BRT בגוש-דן ובין הרכבת לרק"ל בירושלים.
ככל שנכנסות יותר מערכות תחבורה לפעולה, כך החשיבות של הכרטיס החכם והמשותף עולה.
כרטיס כזה זה חלק בלתי נפרד מיצירת אינטגרציה בין אמצעי התח"צ השונים, כולל איחוד תעריפים (שיוביל להורדת מחירי הרכבת).
החיסכון בנייר זה רק היבט אחד למעבר לרב-קו, מבחינה תחבורתית יש היבטים חשובים יותר.
 

נתנאל531

Well-known member


אבל על זה להוציא 130 מיליון שקל???
הטרנד הירוק הוציא אנשים מדעתם! יש דברים פי מיליון יותר חשובים שאפשר לעשות עם הכסף הזה. שיורידו את המחיר של הכרטיס, שיתחזקו קרונות, שיכפילו מסילות, חסר מה לעשות כסף?

אחרי שישאר כסף שיחסכו נייר, שיצבעו את הרכבות בירוק , שיעשו מה שהם רוצים. אבל רבאק יש דברים קריטים שדורשים כסף, אז אתם משקיעים בשטויות?
 

liorschwimmer

New member
זו לא שטות, זה סטנדארד בעולם המערבי

על השטויות האלה מבזבזים את הכסף?
מה זה משנה אם יהיה לי כרטיס מנייר או כרטיס רב קו, הרי הם תופסים אותו מקום בארנק. העיקר שכשמבקשים מהם דברים באמת מועילים כמו להוריד את המחיר השערורייתי על הנסיעה , אז הם אומרים לך "לא אין לנו כסף", אבל פתאום אתה מגלה שיש להם 130 מיליון שקל ספייר.
זו לא שטות, זה סטנדארד בעולם המערבי
 

droriko

New member
העולם המערבי

זו לא שטות, זה סטנדארד בעולם המערבי
העולם המערבי
בעולם המערבי יש תיאום בלוחות הזמנים בין הרכבת לאוטובוס
בעולם המערבי תחבורה ציבורית שווה לכל נפש
בעולם המערבי יש נתצים לאורך כל מרכז העיר ואף משאית לא תעז לחנות עליהם ולתקוע אותם
בעולם המערבי אין מוניות שירות
בעולם המערבי אתה יודע בדיוק מתי תבוא הרכבת שלך ולא תתקשר מראש לבוס שלך להודיע לו שהסיכוי שתבוא לעבודה הוא 50:50

קודם שנעשה את הדברים החשובים באמת של העולם המערבי, אחר כך נתעסק במרצ'נדייז
 
זה באוטופיה לא בעולם המערבי

העולם המערבי
בעולם המערבי יש תיאום בלוחות הזמנים בין הרכבת לאוטובוס
בעולם המערבי תחבורה ציבורית שווה לכל נפש
בעולם המערבי יש נתצים לאורך כל מרכז העיר ואף משאית לא תעז לחנות עליהם ולתקוע אותם
בעולם המערבי אין מוניות שירות
בעולם המערבי אתה יודע בדיוק מתי תבוא הרכבת שלך ולא תתקשר מראש לבוס שלך להודיע לו שהסיכוי שתבוא לעבודה הוא 50:50

קודם שנעשה את הדברים החשובים באמת של העולם המערבי, אחר כך נתעסק במרצ'נדייז
זה באוטופיה לא בעולם המערבי
לא חסרים פרברים בעולם המערבי ללא תחבורה ציבורית כלל!
 

droriko

New member
כמעט בכל הערים הגודלות באירופה

זה באוטופיה לא בעולם המערבי
לא חסרים פרברים בעולם המערבי ללא תחבורה ציבורית כלל!
כמעט בכל הערים הגודלות באירופה
יש נתצים במרכזי הערים, ויש אכיפה, ויש עדיפות ברמזורים לתחבורה ציבורית.
כמעט בכל עיר גדולה אין את את היצור הזה שנקרא מונית שירות(אלא אם טורקיה זה המודל לחיקוי שלך)
כמעט בכל עיר גדולה באירופה אתה משלם דרך מכונה ולא דרך הנהג


זה לא אוטופיה,ולא אלטנוילנד, זה פשוט מדיניות של העדפת תחבורה ציבורית , ולא החאפריות שיש בארץ.
 
חיית בכל הערים שנה

כמעט בכל הערים הגודלות באירופה
יש נתצים במרכזי הערים, ויש אכיפה, ויש עדיפות ברמזורים לתחבורה ציבורית.
כמעט בכל עיר גדולה אין את את היצור הזה שנקרא מונית שירות(אלא אם טורקיה זה המודל לחיקוי שלך)
כמעט בכל עיר גדולה באירופה אתה משלם דרך מכונה ולא דרך הנהג


זה לא אוטופיה,ולא אלטנוילנד, זה פשוט מדיניות של העדפת תחבורה ציבורית , ולא החאפריות שיש בארץ.
חיית בכל הערים שנה
הערים בגודל של ישראל , כמה זמן הן קיימות.
אין ערים שבהם צריך לחכות חצי שעה לאוטובוס?
יש נתצים בכל מקום מרכזי?
לפני חצי שנה הראתי שברבות מהערים בספרד ואיטליה אין רכבת תחתית או קלה , וגם אם יש השרות לא מקיף את כל השכונות.
 

droriko

New member
דיברתי קודם כל הערים הכי מרכזיות

חיית בכל הערים שנה
הערים בגודל של ישראל , כמה זמן הן קיימות.
אין ערים שבהם צריך לחכות חצי שעה לאוטובוס?
יש נתצים בכל מקום מרכזי?
לפני חצי שנה הראתי שברבות מהערים בספרד ואיטליה אין רכבת תחתית או קלה , וגם אם יש השרות לא מקיף את כל השכונות.
דיברתי קודם כל הערים הכי מרכזיות
בברצלונה אמנם לא הייתי מעולם , אבל יודע מכאלה שכן היו שיש שם מטרו וחשמליות ומה שאתה לא רוצה.
 

droriko

New member
ושלא תחשוב שאני מטומטם או משהו

דיברתי קודם כל הערים הכי מרכזיות
בברצלונה אמנם לא הייתי מעולם , אבל יודע מכאלה שכן היו שיש שם מטרו וחשמליות ומה שאתה לא רוצה.
ושלא תחשוב שאני מטומטם או משהו
ברור שאי אפשר לעשות קליק עם האצבע ויהיה לנו רכבות חשמליות ותחתיות . ברור שהעסק הזה לוקח כמה שנים טובות. אבל כל הדברים שהצעתי למעלה הם בהחלט דברים שניתן ליישם אותם מיד , אם זה נתצים או תיאום בין רכבות לאוטובוסים ועוד
 

liorschwimmer

New member
אני לא יודע על מה אתה מדבר

העולם המערבי
בעולם המערבי יש תיאום בלוחות הזמנים בין הרכבת לאוטובוס
בעולם המערבי תחבורה ציבורית שווה לכל נפש
בעולם המערבי יש נתצים לאורך כל מרכז העיר ואף משאית לא תעז לחנות עליהם ולתקוע אותם
בעולם המערבי אין מוניות שירות
בעולם המערבי אתה יודע בדיוק מתי תבוא הרכבת שלך ולא תתקשר מראש לבוס שלך להודיע לו שהסיכוי שתבוא לעבודה הוא 50:50

קודם שנעשה את הדברים החשובים באמת של העולם המערבי, אחר כך נתעסק במרצ'נדייז
אני לא יודע על מה אתה מדבר
אני נוסע מידי יום ברכבת והיא מגיעה בזמן.
יש לאן לתקדם, והכנסת רב קו זו התקדמות, ללא קשר לשאר הדברים שצריך לקדם.
 
מה קורה כשמתחלפת חברת אוטובוסים?

על השטויות האלה מבזבזים את הכסף?
מה זה משנה אם יהיה לי כרטיס מנייר או כרטיס רב קו, הרי הם תופסים אותו מקום בארנק. העיקר שכשמבקשים מהם דברים באמת מועילים כמו להוריד את המחיר השערורייתי על הנסיעה , אז הם אומרים לך "לא אין לנו כסף", אבל פתאום אתה מגלה שיש להם 130 מיליון שקל ספייר.
מה קורה כשמתחלפת חברת אוטובוסים?
עכשיו מטרופולין עובדת באזור השרון, ואני רוצה להטעין את הרב קו בנסיעות של מטרופולין.
אבל אם מטרופולין תפנה את מקומה לחברה אחרת (כפי שבעבר מטרופולין החליפה את אגד) אז מה יהיה בגורל הכסף שאגור ברב קו שלי לטובת מטרופולין?
 
הערך הצבור משותף ל4 חברות

מה קורה כשמתחלפת חברת אוטובוסים?
עכשיו מטרופולין עובדת באזור השרון, ואני רוצה להטעין את הרב קו בנסיעות של מטרופולין.
אבל אם מטרופולין תפנה את מקומה לחברה אחרת (כפי שבעבר מטרופולין החליפה את אגד) אז מה יהיה בגורל הכסף שאגור ברב קו שלי לטובת מטרופולין?
הערך הצבור משותף ל4 חברות
אז תוכל להשתמש עד כלותו

אבל במידה והחוזה יאבד תוקף, אז תוכל לקבל החזר. כמו שהיה עד היום במעבר אשכולות
 

MightyKnight

New member
ומה יעשו אלה שמקבלים החזר מהעבודה על הנסיעה?

הודעת ר"י - הפעלה מלאה של רב-קו בתחנות הרכבת
שלום,
כשלושה שבועות לאחר העלייה הראשונית לאוויר והנפקה של מעל ל-2,300 כרטיסים חכמים לנוסעים בתחנות הרכבת, עומדת רכבת ישראל להתחיל בהפעלה מלאה של כרטיס ה"רב-קו" בתחנות הרכבת.

הפרויקט בעלות של כ-130 מלש"ח ישפר את השירות לנוסעים ויצמצם את צריכת כרטיסי הנייר ברכבת ישראל.

מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת
ומה יעשו אלה שמקבלים החזר מהעבודה על הנסיעה?
לעבור לליסינג? איזה חשבונית אני אציג לרואה חשבון של החברה אם אני לי כרטיס?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה