עמוד השדרה
New member
זה סדר עדיפויות של משרד התחבורה, לא של הרכבת
הרכבת היא הגורם הכי פחות משפיע מהגורמים שמעורבים בפרויקט שילובים, מכיוון שאת התשומות לפרויקט הזה חברות האוטובוסים צריכות לתת, לא הרכבת.
טוב עושה הרכבת שבמסגרת שיפוריה גם משלבת את כרטיס הרב-קו וטוב שהיא עושה זאת לפני שנת 2013.
אף אחד לא טוען שזה מספיק ושאין צורך לבצע עוד שיפורים, אבל בישראל כמו בישראל השיפורים מגיעים לאט, טלאי על טלאי ואחרי מהמורות רבות. כך יקרה גם עם השיפורים שאתה מצפה להם (ואגב, גם אני - לך יש לפחות את קו 2, לי אין שום קו נורמלי ל/מ תחנת רכבת קרית אריה, אבל לא הרכבת אשמה בכך, אלא משרד התחבורה וחברת קווים).
זה סדר עדיפויות של משרד התחבורה, לא של הרכבתאז שאת ה-130 מיליון ישקיעו בשילובים
כדי שלא רק אנשים בחולון ובתל אביב יהנו ממנו אלא שכל הארץ תהנה ממנו. קודם שתושב כפר סבא לא יצתרך לחכות חצי שעה לקו 2 באמצע שומקום הזה שנקרא תחנת נורדאו , אחר כך שיעשו רב קו מגנטי או אלקטרו-מגנטי או מה שבא להם. הסדר עדיפוית שלהם מוזר.
הרכבת היא הגורם הכי פחות משפיע מהגורמים שמעורבים בפרויקט שילובים, מכיוון שאת התשומות לפרויקט הזה חברות האוטובוסים צריכות לתת, לא הרכבת.
טוב עושה הרכבת שבמסגרת שיפוריה גם משלבת את כרטיס הרב-קו וטוב שהיא עושה זאת לפני שנת 2013.
אף אחד לא טוען שזה מספיק ושאין צורך לבצע עוד שיפורים, אבל בישראל כמו בישראל השיפורים מגיעים לאט, טלאי על טלאי ואחרי מהמורות רבות. כך יקרה גם עם השיפורים שאתה מצפה להם (ואגב, גם אני - לך יש לפחות את קו 2, לי אין שום קו נורמלי ל/מ תחנת רכבת קרית אריה, אבל לא הרכבת אשמה בכך, אלא משרד התחבורה וחברת קווים).