הודעת ר"י: עבודות חברת החשמל באיילון.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת ר"י: עבודות חברת החשמל באיילון.

הודעת ר"י: עבודות חברת החשמל באיילון.
שלום,
בשל עבודות תשתית של חברת חשמל בנתיבי איילון,
לא תפעלנה רכבות בין תחנות תל אביב ההגנה ות"א סבידור מרכז, בלילה שבין יום ב' ויום ג' (21-20.5.13) בין השעות 05:00-22:00.

בהתאם לכך:
- רכבות מדרום תסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.
- רכבות מצפון תסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור מרכז.
- רכבות הלילה היוצאות מבאר שבע החל משעה 23:30 תסיימנה נסיעתן בתחנת נתב”ג.

לשירות הנוסעים יועמדו שירותי הסעות במקטעים הסגורים.
הנוסעים מוזמנים להתעדכן בלוחות הזמנים המדויקים, במוקד שירות הלקוחות (*5770), באתר הרכבת באינטרנט ובאפליקציה.

שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 
חשבתם מה פתאום חברת חשמל מתנדבת להטמין

הודעת ר"י: עבודות חברת החשמל באיילון.
שלום,
בשל עבודות תשתית של חברת חשמל בנתיבי איילון,
לא תפעלנה רכבות בין תחנות תל אביב ההגנה ות"א סבידור מרכז, בלילה שבין יום ב' ויום ג' (21-20.5.13) בין השעות 05:00-22:00.

בהתאם לכך:
- רכבות מדרום תסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.
- רכבות מצפון תסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור מרכז.
- רכבות הלילה היוצאות מבאר שבע החל משעה 23:30 תסיימנה נסיעתן בתחנת נתב”ג.

לשירות הנוסעים יועמדו שירותי הסעות במקטעים הסגורים.
הנוסעים מוזמנים להתעדכן בלוחות הזמנים המדויקים, במוקד שירות הלקוחות (*5770), באתר הרכבת באינטרנט ובאפליקציה.

שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
חשבתם מה פתאום חברת חשמל מתנדבת להטמין
קו מתח גבוה באמצע ת"א?
הרי איילון לחולון מקושט לתפארת, כבישים 4,5 מעוטרים כולל עמודים באמצע כביש 4 - שהוא תחנת כוח של ממש וגם קצת כביש.
אז אני שמעתי שצריך לפנות שטחי נדל"ן באיילון על מנת שיהיה אפשר לבנות על גדות האיילון - ולכן נמצא מי שישלם עבור ההטמנה הזאת.
כי אם זה תלוי בחברת חשמל - לא בריאות חשובה, לא אסתטיקה חשובה. גם בפארק הירקון הם ישימו עמודים. מדובר באינטרסים כלכליים בלבד.
חבל שזה המצב, כי באמת אין צורה למדינה שלנו - הרבה בגלל חברת החשמל.
 

Ynhockey

New member
לא הבנתי את הבעיה

חשבתם מה פתאום חברת חשמל מתנדבת להטמין
קו מתח גבוה באמצע ת"א?
הרי איילון לחולון מקושט לתפארת, כבישים 4,5 מעוטרים כולל עמודים באמצע כביש 4 - שהוא תחנת כוח של ממש וגם קצת כביש.
אז אני שמעתי שצריך לפנות שטחי נדל"ן באיילון על מנת שיהיה אפשר לבנות על גדות האיילון - ולכן נמצא מי שישלם עבור ההטמנה הזאת.
כי אם זה תלוי בחברת חשמל - לא בריאות חשובה, לא אסתטיקה חשובה. גם בפארק הירקון הם ישימו עמודים. מדובר באינטרסים כלכליים בלבד.
חבל שזה המצב, כי באמת אין צורה למדינה שלנו - הרבה בגלל חברת החשמל.
לא הבנתי את הבעיה
זה ידוע שצריך להטמין את הקו הזה כדי שיוכלו לבנות את "מגדל רסיטל", "מגדלי הצעירים" ועוד כמה מגדלים על גדות האיילון (ליד בית קרדן היום).

מה רע בזה? למעשה מבצעים פה עבודות שמטיבות עם הציבור על חשבון חברה פרטית. אז גם על זה מתלוננים? הלוואי שניתן היה לעשות את כל העבודות הציבוריות הנדרשות בארץ על חשבון יזמים פרטיים.
 
אני מתלונן על כך שלא מטמינים במקומות נוספים

לא הבנתי את הבעיה
זה ידוע שצריך להטמין את הקו הזה כדי שיוכלו לבנות את "מגדל רסיטל", "מגדלי הצעירים" ועוד כמה מגדלים על גדות האיילון (ליד בית קרדן היום).

מה רע בזה? למעשה מבצעים פה עבודות שמטיבות עם הציבור על חשבון חברה פרטית. אז גם על זה מתלוננים? הלוואי שניתן היה לעשות את כל העבודות הציבוריות הנדרשות בארץ על חשבון יזמים פרטיים.
אני מתלונן על כך שלא מטמינים במקומות נוספים
ובמקום להטמין קווי חשמל בונים עמודים ענקיים מכוערים
השיא זה כביש 4 ממורשה לכיוון אשדוד...
מדובר בכל זאת בקווי מתח גבוה בדרך כלל 400,000 וולט שזורמים לך על הראש ובפקקים של כביש 4 לא מעט זמן.
כמובן גם בתוך הערים אף אחד לא מתנדב לחדש תשתיות והטמין קווי חשמל. חברת חשמל גובה על זה מחיר מטורף וחבל.
 
עזוב, כולנו יודעים מה מקור הקרינה האמיתי.

אני מתלונן על כך שלא מטמינים במקומות נוספים
ובמקום להטמין קווי חשמל בונים עמודים ענקיים מכוערים
השיא זה כביש 4 ממורשה לכיוון אשדוד...
מדובר בכל זאת בקווי מתח גבוה בדרך כלל 400,000 וולט שזורמים לך על הראש ובפקקים של כביש 4 לא מעט זמן.
כמובן גם בתוך הערים אף אחד לא מתנדב לחדש תשתיות והטמין קווי חשמל. חברת חשמל גובה על זה מחיר מטורף וחבל.
עזוב, כולנו יודעים מה מקור הקרינה האמיתי.
 

Citizen Y

New member
בכתבה בnrg ציינו סיבה אחרת

חשבתם מה פתאום חברת חשמל מתנדבת להטמין
קו מתח גבוה באמצע ת"א?
הרי איילון לחולון מקושט לתפארת, כבישים 4,5 מעוטרים כולל עמודים באמצע כביש 4 - שהוא תחנת כוח של ממש וגם קצת כביש.
אז אני שמעתי שצריך לפנות שטחי נדל"ן באיילון על מנת שיהיה אפשר לבנות על גדות האיילון - ולכן נמצא מי שישלם עבור ההטמנה הזאת.
כי אם זה תלוי בחברת חשמל - לא בריאות חשובה, לא אסתטיקה חשובה. גם בפארק הירקון הם ישימו עמודים. מדובר באינטרסים כלכליים בלבד.
חבל שזה המצב, כי באמת אין צורה למדינה שלנו - הרבה בגלל חברת החשמל.
בכתבה בnrg ציינו סיבה אחרת
שבעדינות אפשר להגיד שהיא לא נשמעת אמינה

"הטמנת כבלי המתח תתבצע לפי דרישת עיריית ת"א, כאשר המטרה היא לשנות את קו הנוף של הכניסה לעיר ת"א, ולהפוך את הקו הנוף למודרני ללא קווי מתח גבוה, החוצים את העיר במיוחד בעורק תחבורה המרכזי. "

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/470/908.html
 

בועז ל

New member
הודעת ר"י - סיכום רבעון ראשון 2013

הודעת ר"י: עבודות חברת החשמל באיילון.
שלום,
בשל עבודות תשתית של חברת חשמל בנתיבי איילון,
לא תפעלנה רכבות בין תחנות תל אביב ההגנה ות"א סבידור מרכז, בלילה שבין יום ב' ויום ג' (21-20.5.13) בין השעות 05:00-22:00.

בהתאם לכך:
- רכבות מדרום תסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.
- רכבות מצפון תסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור מרכז.
- רכבות הלילה היוצאות מבאר שבע החל משעה 23:30 תסיימנה נסיעתן בתחנת נתב”ג.

לשירות הנוסעים יועמדו שירותי הסעות במקטעים הסגורים.
הנוסעים מוזמנים להתעדכן בלוחות הזמנים המדויקים, במוקד שירות הלקוחות (*5770), באתר הרכבת באינטרנט ובאפליקציה.

שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
הודעת ר"י - סיכום רבעון ראשון 2013
שלום,
סיכום וריכוז נתוני הרבעון הראשון ב-2013 ברכבת ישראל העלו, כי כ-95% מהרכבות מדייקות, חל 7% גידול במספר הנוסעים הכללי ועליות משמעותיות במספר הנוסעים בקווים החדשים והמשודרגים.

מצ"ב הודעה לעיתונות
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 
מדידת "מדד הדיוק"

הודעת ר"י - סיכום רבעון ראשון 2013
שלום,
סיכום וריכוז נתוני הרבעון הראשון ב-2013 ברכבת ישראל העלו, כי כ-95% מהרכבות מדייקות, חל 7% גידול במספר הנוסעים הכללי ועליות משמעותיות במספר הנוסעים בקווים החדשים והמשודרגים.

מצ"ב הודעה לעיתונות
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
מדידת "מדד הדיוק"
מדוע הוא נמדד אך ורק ביחס לתחנה הסופית?
מדד שכזה לדעתי צריך לשקף את מה שקרה בפועל ולא לאפשר "קיזוז הפסדים" ע"י נסיעה מהירה יותר לקראת התחנה הסופית.
מדד שיותר מייצג את מה שהלקוחות מרגישים ייקח בחשבון את זמן ההגעה לכל אחת מתחנות הביניים. גם להן ישנו לוח זמנים מתוכנן, ולכן ההשוואה (תכנון ביחס לביצוע) אפשרית.
 

easylivin

New member
לפחות שיביאו את המדד הקיים לרמה סבירה...

מדידת "מדד הדיוק"
מדוע הוא נמדד אך ורק ביחס לתחנה הסופית?
מדד שכזה לדעתי צריך לשקף את מה שקרה בפועל ולא לאפשר "קיזוז הפסדים" ע"י נסיעה מהירה יותר לקראת התחנה הסופית.
מדד שיותר מייצג את מה שהלקוחות מרגישים ייקח בחשבון את זמן ההגעה לכל אחת מתחנות הביניים. גם להן ישנו לוח זמנים מתוכנן, ולכן ההשוואה (תכנון ביחס לביצוע) אפשרית.
לפחות שיביאו את המדד הקיים לרמה סבירה...
כשיגיע ל-95% ויתייצב שם, אפשר יהיה לדון על החמרת הדרישות. בינתיים גם בזה לא עומדים, ולהערכתי לא יעמדו מעולם עם הציוד הנייד הקיים (מערכי מו-דו דיזל שרק הולכים ונהיים ארוכים וכבדים יותר).
 
"ובסוף השנה יחובר קו רכבת זה גם לאשדוד

הודעת ר"י - סיכום רבעון ראשון 2013
שלום,
סיכום וריכוז נתוני הרבעון הראשון ב-2013 ברכבת ישראל העלו, כי כ-95% מהרכבות מדייקות, חל 7% גידול במספר הנוסעים הכללי ועליות משמעותיות במספר הנוסעים בקווים החדשים והמשודרגים.

מצ"ב הודעה לעיתונות
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
"ובסוף השנה יחובר קו רכבת זה גם לאשדוד
ולאשקלון"

א. האם המשמעות שלא יהיה קו מהיר מאשקלון, אשדוד ויבנה מערב לתל אביב שלא יעצור בתחנות בת-ים?
ב. מדוע רק בסוף השנה כאשר עד לא מזמן תאריך היעד היה סוף יוני 2013?
 

uufridman

New member
ציוד ציוד ציוד ............

"ובסוף השנה יחובר קו רכבת זה גם לאשדוד
ולאשקלון"

א. האם המשמעות שלא יהיה קו מהיר מאשקלון, אשדוד ויבנה מערב לתל אביב שלא יעצור בתחנות בת-ים?
ב. מדוע רק בסוף השנה כאשר עד לא מזמן תאריך היעד היה סוף יוני 2013?
ציוד ציוד ציוד ............

נכון הקו הושלם ,אין ציוד .
 
עוד תעודת עניות לגורמים האחראיים על תכנון

ציוד ציוד ציוד ............

נכון הקו הושלם ,אין ציוד .
עוד תעודת עניות לגורמים האחראיים על תכנון
התחבורה במדינת ישראל.
מעניין אם משרד התחבורה ומשרד האוצר עושים את חישוב העלות למשק של מסילת ברזל המושבתת במשך חצי שנה בגלל תכנון ותזמון לקוי.
במדינות מתוקנות, מוקמות על דברים כאלה ועדות חקירה ואנשים משלמים בכיסאותיהם.
 

luckydude

Active member
פה זה נראה יותר פאשלה של היצרן.

עוד תעודת עניות לגורמים האחראיים על תכנון
התחבורה במדינת ישראל.
מעניין אם משרד התחבורה ומשרד האוצר עושים את חישוב העלות למשק של מסילת ברזל המושבתת במשך חצי שנה בגלל תכנון ותזמון לקוי.
במדינות מתוקנות, מוקמות על דברים כאלה ועדות חקירה ואנשים משלמים בכיסאותיהם.
פה זה נראה יותר פאשלה של היצרן.
הציוד (יורו 3200) היה אמור להגיע בסתיו אבל ככל הנראה המסירה שלו תתחיל רק בשבוע הבא. רוב הקרונות שהיו בהזמנה כבר הגיעו.
 

טשאפק

New member
לא שזה מצדיק משהו, אבל אני ממש לא משוכנע

עוד תעודת עניות לגורמים האחראיים על תכנון
התחבורה במדינת ישראל.
מעניין אם משרד התחבורה ומשרד האוצר עושים את חישוב העלות למשק של מסילת ברזל המושבתת במשך חצי שנה בגלל תכנון ותזמון לקוי.
במדינות מתוקנות, מוקמות על דברים כאלה ועדות חקירה ואנשים משלמים בכיסאותיהם.
לא שזה מצדיק משהו, אבל אני ממש לא משוכנע
שדברים דומים לא קורים במדינות אחרות.

ראה למשל את סיפור שדה התעופה החדש ברלין ברנדבורג.
 
ברור שדברים דומים קורים במדינות אחרות, אבל

לא שזה מצדיק משהו, אבל אני ממש לא משוכנע
שדברים דומים לא קורים במדינות אחרות.

ראה למשל את סיפור שדה התעופה החדש ברלין ברנדבורג.
ברור שדברים דומים קורים במדינות אחרות, אבל
בישראל אין כמעט פרויקט תשתיתי גדול שדברים כאלה לא קורים בו.
 
למשל: כבר מתעוררת השאלה האם פרויקט החשמול

ברור שדברים דומים קורים במדינות אחרות, אבל
בישראל אין כמעט פרויקט תשתיתי גדול שדברים כאלה לא קורים בו.
למשל: כבר מתעוררת השאלה האם פרויקט החשמול
יעכב את הפעלת הרכבת המהירה לירושלים, שזה היום אחד הפרויקטים התשתיתיים היקרים ביותר בישראל (אם לא היקר ביותר).
מילא מסילה בין יבנה לבני דרום שאינה בשימוש מספר חודשים, אבל אם המסילה החדשה לירושלים תהפוך לפיל לבן בגלל ההתנהלות בקשר לפרויקט החשמול, זו תהיה שערוריה שיש מדינות בהן אנשים מתאבדים במצב כזה.
ולכן חייבים להתייחס בחומרה למה שקורה עם מסילת יבנה מערב - בני דרום ולתחקר זאת, על מנת ששערוריית המסילה המהירה לירושלים לא תתרחש.
גם המדינה, למרות שאינה גוף עסקי וכלכלי, חייבת לנהל את הפרויקטים שלה במינימום של אמות מידה מקצועיות ולעמוד בהן.
 

darkshadow1

New member
לא ברור לי מה הקשר למקצועיות במקרה הזה.

למשל: כבר מתעוררת השאלה האם פרויקט החשמול
יעכב את הפעלת הרכבת המהירה לירושלים, שזה היום אחד הפרויקטים התשתיתיים היקרים ביותר בישראל (אם לא היקר ביותר).
מילא מסילה בין יבנה לבני דרום שאינה בשימוש מספר חודשים, אבל אם המסילה החדשה לירושלים תהפוך לפיל לבן בגלל ההתנהלות בקשר לפרויקט החשמול, זו תהיה שערוריה שיש מדינות בהן אנשים מתאבדים במצב כזה.
ולכן חייבים להתייחס בחומרה למה שקורה עם מסילת יבנה מערב - בני דרום ולתחקר זאת, על מנת ששערוריית המסילה המהירה לירושלים לא תתרחש.
גם המדינה, למרות שאינה גוף עסקי וכלכלי, חייבת לנהל את הפרויקטים שלה במינימום של אמות מידה מקצועיות ולעמוד בהן.
לא ברור לי מה הקשר למקצועיות במקרה הזה.
העיכוב יגרם בעיקר בגלל קשיים תקציביים- לא מקצועיים.
 

luckydude

Active member
למיטב ידיעתי אין בעייה רצינית עם התקצוב

לא ברור לי מה הקשר למקצועיות במקרה הזה.
העיכוב יגרם בעיקר בגלל קשיים תקציביים- לא מקצועיים.
למיטב ידיעתי אין בעייה רצינית עם התקצוב
של תוכנית החישמול. רוב העיכוב כרגע הוא כתוצאה מסחבת באישור הסטטוטורי של הוועדות השונות.
 

darkshadow1

New member
אושרו 15 מיליארד ש"ח? מתי?

למיטב ידיעתי אין בעייה רצינית עם התקצוב
של תוכנית החישמול. רוב העיכוב כרגע הוא כתוצאה מסחבת באישור הסטטוטורי של הוועדות השונות.
אושרו 15 מיליארד ש"ח? מתי?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה