דיברתי עם תמיכה טכנית. בבדיחה כזאת עוד לא נתקלתי.
אחרי 40 דקות המתנה, הגעתי לנציג.
 
- אמרתי לאיש: התחברתי אתמול להוטנט וכבר החסימות ברורות. טורנטים חסומים כמעט לגמרי להעלאה. ווידאתי שיש אותה התנהגות אצל חבר שגם בהוטנט, אבל בתשתית בזק. אולי תוכל להעביר אותי למצב לקוח עם פחות חסימות?
- התחברת אתמול? לוקח כמה ימים עד שהחיבור מתייצב.
- (קצת הוכיתי אלם.) מה?! החיבור בסדר. הבעיה היא חסימות, לפחות בטורנטים.
- לאיזה אתר אתה לא מצליח להכנס?
- מה? לא אתרים. טורנט. ביטטורנט.
- מה זה טורנט?
 
הסברתי מה זה במילים אחרות, בהנחה שהוא כן מכיר את זה למרות הכל. לא. הוא לא יודע מה זה.
בהמשך הוא הציע לי סינון אתרי פורנו והימורים.
 
- לא, אני לא צריך עוד גורם לבעיות. אני צריך פחות חסימות, לא יותר.
- טוב, אני מעלה נציג של הוט.
- למה?
- כדי להפעיל סינון אתרים.
- אבל לא ביקשתי את זה. מה הקשר? זה לבדיקה של ראוטינג שונה?
- IP שונה.
 
אני לא בטוח שהאיש שם הבין מה הוא עושה, אבל שיהיה. שינסה אם זה משמח אותו, אולי אני מפספס משהו כאן. הנציגה של הוט עשתה מה שעשתה, המודם התחבר מחדש, וקיבלתי שיחה נכנסת.
 
- היא אומרת: אז תבדוק אם אתה יכול להכנס לאתר שלא פעל.
- אתר? הבעיה היא חסימות של טורנטים.
- טורנטים?
- הסברתי מה זה.
- אה, כן, כן. מכירה. טוב, לא יודעת, עשיתי מה שביקש הנציג של הוטנט. דבר איתם.
- את יכולה להעלות את האיש על הקו?
- לא, אין לי את מספר השלוחה.
 
אכן, אלה היו 60 דקות פרודקטיביות ביותר.
 
עוד נסיון אחד עם הלא-טכניים של הוטנט, ואז נראה אם אורנג' אכן גם מתפקדים כספק אינטרנט רגיל.