הומוסקסואליות על פי הקבלה

הומוסקסואליות על פי הקבלה

על פי הקבלה הגבר ניקרא "המשפיע", או "צינור", ונמשל לקוטב החיובי שנותן את החשמל במנורה. האישה נקראת "המקבלת", או "כלי", שנמשלת לקוטב השלילי במנורה (שלילי מבחינת מושך ומקבל את החשמל). והחתונה היהודית על פי דת משה בישראל של הגבר עם האישה, עם החופה והטבעת שהוא נותן, והכתובה ושבע הברכות, הכול סודות עמוקים על פי הקבלה של החיבור בין שני פלגי הנשמה והגוף הזכרי והנקבי, שיוצרים את האיזונים הנכונים, והפוטנציאל לשלמות בין בני הזוג. ונמשל לנגד (חוט הלהט) שיוצר את איזון הנכון והאור במנורה. על כן כשאנחנו מנסים ליצור חיבור לא טבעי בין אותו המין מבני הזוג (בין במגע מיני בין "בחתונה") , אנחנו מגבילים את עצמנו מהאיזון והשלמות ההרמונית, ויוצרים קצר רוחני לעצמנו, וכאוס קוסמי. ובהקשר לכך מסביר לנו גדול המקובלים האר"י הקדוש בספרו "שער הגלגולים", שהסיבה שמין מסוים נמשך למינו ומרגיש/ה שבמהות הפנימית שלו או שלה היא המין ההפוך, לא נובעת מטעות של הטבע, אלה מכך שבגלגול הקודם אותה נשמה הייתה באמת המין ההפוך וקיימה יחסים עם מינה מתאוות יצרים נטו, או סקרנות, או שעמום (ולא ממשיכה מינית אמיתית לא נשלטת), שגרמה לקלקול רוחני גדול: "שער הגלגולים" - הקדמה ט': "גם דע, כי לפעמים יתגלגל האיש בגוף נקבה, לסבת איזה עון, כמו משכב זכור וכיוצא בו." והתיקון שלהם על פי האר"י והקבלה זה שבגלגול הזה אותה נשמה נכנסת דווקא לגוף הפוך ממינה (עם כל הסבל שכרוך בכך), אך בכל זאת אמורה להתחתן, או לקיים יחסי אישות עם המין הנכון בגלגול זה (גבר עם אישה), למרות אי המשיכה למין השני, ודווקא האי נוחות שנגרם מכך הוא התיקון והאיזון לקלקול מהגלגול הקודם ! ואם מבינים את זה ופועלים כאמור, עם הזמן גם הרגשת חוסר המשיכה והאי הנוחות נאלמים, והכול ניתקן ומתאזן. בדוק ומנוסה ע"י רבים שהודרכו נכון והצליחו בכך. על כן גבר או אישה שחיים במערכת זוגית עם בני מינם על מנת למלא את צרכיהם ההומוסקסואליים, בעצם לא פותרים את הבעיה, אלא מגבירים אותה על פי היהדות והקבלה. שלא נתנסה בכאלה ניסיונות.
 
כמנהגי במקרים האלה

אני יגיד את דעתי בשיר . כתונת פסים
 
אתה אומר פה שאנו נלחמים באלוהים

אם הוא חזר בגלגול בשביל לתקן את חטאו מגלגולו הקודם למה לתקן ולאזן ? זה כמו שאדם יחזור בגלגול של אדם ונתקן את החתול להיות אדם
 
לא הבנתי את הקשר בין המשל לנמשל שלך

בכל מקרה, על פי הקבלה מי שפגם בגילגול קודם, במשכב עם מינו מבחירה ולא מאונס, חוזר בגלגול הזה עם נשמה הפוכה למינו באונס, והתיקון שלו זה דווקא להתחתן עם המין הנגדי של גופו, על אף הסבל שיש כך בהתחלה, והסבל הזה מתקן את הקצר הרוחני שהוא גרם בגלגול הקודם ובזה, עד שזה מתאזן והוא מפסיק לסבול וחוזר להמשך לצד הנכון כפי גופו היום, כמו שכתבתי בהודעה המקורית.
 

ינוקא1

New member
המדובר בנושא כאוב

המצריך עדינות ורגישות רבה. כל מקרה לגופו , ואני לא הכי בעד הכללות. גם האר"י בקטע שהבאת כתב שזה לא בכל מקרה אלא בחלק מהמקרים. באופן כללי המדובר במעשה אסור לפי היהדות \ קבלה , אבל יש אנשים שלא מסוגלים לשלוט על זה. אני לא בטוח שלהביא למישהו כזה אישה , כאשר הוא לא נמשך אליה כלל , זה פתרון כל כך טוב. אף אחד לא היה רוצה שיקרה דבר כזה לבת שלו. לכן במקרים כאלו עדיף לא להביא כללים , יש צורך להתיעץ עם רב על כל מקרה. לפעמים כתבו כאן כל מיני חבר'ה כאלו בתפוז , ובסופו של דבר מה שאמרתי להם זה שישתדלו לעשות טוב ככל יכולתם. אף אחד מאיתנו לא מושלם , לכל אחד מאיתנו יש מצוות ועברות ויש דברים שיותר קשה לנו לתקן , אבל כאשר אדם רוצה לעשות טוב ככל יכולתו הקב"ה עוזר לו לתקן גם את המקומות בהם הוא לא מושלם. ואחרי מאה ועשרים , אם האדם עשה ככל יכולתו להיות טוב ולעשות טוב , הקב"ה בוחן כליות ולב ולא מקפח שכר כל בריה.
 
אמממ..זה לא פשוט כלכך כמו שאתה אומר וכותב

עם כל הרגישות וההבנה לבעיה הזו, על פי היהדות ובפרט על פי הקבלה, אי אפשר לעבור בשום מקרה על הלכה, קל וחומר על איסור משכב זכור, או אי לקיחת אישה כדת משה בישראל לגבר. כך שכל פיתרון צריך להיות רק בתוך מסגרת ההלכה, ולא מחוץ לה. ואני לא מכיר ביהדות קל וחומר בקבלה שום הלכה מיוחדת או שונה לבעלי נטיות כאלה או אחרות. אם היו קולות והתרים לבעלי נטיות כאלה או אחרות לאן תגיע? מה תעשה עם אדם שלא מסתפק בקיום יחסים רק עם אישתו? או אדם בעל נטיות לקטינים וקטינות? או אדם בעל נטיות לגניבה (קלפטומניה)? או בעל נטיות לשפיכות דמים? ודרך אגב יש אירגון כזה בציבור הדתי (שכחתי את שמו) שמדריך בעלי נטיות הומוסקסואליות איך לדחוק את הנטיות האלה ולהקים משפחה נורמלית, ובמקרים רבים אנשים דיווחו כי עם הזמן בניהול חיי משפחה נורמלים הנטיות לצד הלא נכון נעלמו. כך שהקב"ה לא במקרה שם באנשים מסוימים נטיות כאלה ואחרות ל"ע עקב מעשינו בגלגולים קודמים, והתיקון היחידי שלהם על פי הקבלה והיהדות זה להתגבר על אותם נטיות, עם כל הסבל הכרוך בדבר, ולא לחפש היתרים וקולות תוך כדי עיקום ההלכה.
 

ינוקא1

New member
המעשה אסור - ואין חולק בדבר.

כנ"ל הנטיה הזו היא פגם בנפש - מעולם לא אמרתי אחרת. לא הצעתי שום קולא בדברי , אבל אמרתי בסך הכל עצה של חז"ל : חז"ל אמרו שאם יש לאדם חבילות של עבירות , שיעשה כנגדן חבילות של מצוות. האנשים הללו (אם הם דתיים) מחפשים בעצמם כל מיני דרכים כדי לשנות את הנטיה הזו. הם לא צריכים אותי או אתך שנגיד להם את זה. אבל יש מבינהם הרבה שניסו ולא הצליחו (כמו שיש הרבה שניסו וכן הצליחו). לי אין מה להטיף להם יותר מידי - אני יודע שגם אני לא מושלם (לפחות ,ברוך ה', הבעיות שלי הן אחרות . . . ). וגם אמרו חז"ל אל תדון את חבירך עד שתגיע למקומו. אז אני אומר להם מה שאני אומר לעצמי בבעיות הקטנות שלי - תשתדל לתקן כל יום את מידותיך , ותעשה טוב ככל יכולתיך. מה שאינך יכול כרגע , אינך יכול. אבל "כל אשר תמצא לעשות בכחך - עשה !". אינני נותן "הכשר" לשום עבירה , אבל כאשר אדם יודע את חטאיו בבחינת "כי פשעי אני אדע , וחטאתי נגדי תמיד" ועושה טוב ככל יכולתו , הקב"ה עוזר לו. (לגבי נישואין עם אישה עבורם - זה מאוד מאוד מאוד בעייתי. זה צער גדול לאותה מסכנה שמחתנים אותה עם אחד כזה , וזה איסור גמור ! אם ילמדו להתגבר על נטיותיהם , מותר להם. כל עוד זה לא קרה - אסור להם. לכן הם צריכים הדרכה צמודה מרב). כנ"ל כל הדוגמאות האחרות שציינת אלו נושאים רגישים שצריכים טיפול צמוד והדרכה צמודה על ידי רב. אלו לא נושאים שאנחנו יכולים לזרוק כך כללים בפורום ולהגיד להם "זה בגלל חטאים בגלגול הקודם" בפרט שגם האר"י לא אמר שכל המקרים הם בגלל חטאים בגלגול קודם. אני מטפל בחולים עם בעיות בריאותיות - ובחלק מהמקרים מצליח ובחלק לא. אני בטוח שגם אתה מכיר אנשים חולים שהטיפול לא עוזר להם במאה אחוז. גם כאן שזו בעיה נפשית , טיפול זה לא פתרון קסם , לא כל דבר אפשר לפתור. כאשר עוסקים בבני אדם במקרים רגישים כאלו צריך לבוא עם המון רגישות.
 
למעלה