הונדה Vs קטם

45degrees

New member
DR מתאים מכל הבחינות חוץ מהמתלים.

הוא רך מדי ונוטה להתנדנד קדימה אחורה יותר מדי. אם אתה הולך על DR, תכין תקציב להסבה יסודית של המיתלים ותקבל כלי מעולה.
 

medwow

New member
למה להסב? העלות גבוהה

עדיף לחפש אופנוע שכבר הוסב.
 

alophind

New member
רוצה להחליף על הראנר שלי ?!

תאמין לי , ה DR זה האופנוע שהכי נהניתי לסוע עליו... כמה שהLC4 היה חזק לעומתו , ה DR היה בובה של אופנוע... והצליל... ייאאאאאמממממ :) אולי לא תמכור ?! או שתיתן לי מתנה ?
 

ransnow

New member
165 קמ"ש, על XRSM, ביחס העברה

של 15:45 מזורגגים! אגב ב 6800-6900 סל"ד אם זה מעניין אותך באמת. בוצע לפני שבועיים. ועוד בלי פיירינג...
 

45degrees

New member
עגלה ../images/Emo13.gif ../images/Emo3.gif

מתי תעבור ליחסי העברה ארוכים, נורמליים יותר?
 

alophind

New member
כמה זמן לוקח להגיע למהירות כזו ?

דוגמא רעה , אבל דוגמא , הראנר מטפס בזריזות ל 110-125 אבל משם ל 140 זה לאט לאט...
 

ransnow

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif משהו אחד בטוח:

בטח ובטח יותר שמהר מהראנר. ובוא נגיד שגם עוד יותר מהר מהרבה סינגלים אחרים. קרבורטור FCR עם משאבת תאוצה מכיר? זה כנראה עושה משהו קטן... ואם כבר אז בטח שלא יזיקו לחבילה עוד מתנות, בוכנת הייקומפרשיין מכיר? גל זיזים HRC מכיר? סעפת + דוד WB בטח שמכיר, נכון? את השאר אתה בטח מכיר... ואם חשדת - אז בקצרה - מטפס נורא בזריזות ל"110-125" ואח"כ מטפס מספיק בזריזות ל145, ואח"כ מזדחל בזריזות מעלה...
רוכבים טובים ממני, ומנוסים ממני בכמה סדרי גודל, התרשמו לטובה מהתאוצה הנחמדת, ואחדים גם זכו לחוש את קו ה160: שהוא לפניהם -ז"א שהם מאחוריי בכביש החוף... ומי שזוכר יודע...
 

ransnow

New member
אחותך../images/Emo8.gif - אמרתי - מזורגגים, לא?

וחוץ מזה אני מכיר כמה תחרים בולטים שדוגלים ביחס הנ"ל...
 

45degrees

New member
תחרים = מתחרים או תחתים? ../images/Emo3.gif

ברור - בתחרות עדיף יחס קצר על ארוך. אני מבין שהחלטת להתחרות סוף סוף...
אני צריך שיהיה לי עם מי להיאבק על המקום הלפני אחרון
 

45degrees

New member
כאן בארץ?

אם היית יכול לשים יד על ה XR650 מקורר המים ניחא. אבל אם לא - אז באותה עלות ה KTM יתן לך כל כך הרבה יותר. שים לב שבכתבה זה הדגם מקורר המים - שלדה אחרת הרבה יותר מתקדמת ממה שיש בארץ, מנוע אחר, והכי חשוב - מיתלים איכותיים, ולא המקרוני הזה שמותקן על ה XR מקורר האויר מקדימה. מה שה XR יעשה תמיד יותר טוב מ KTM נמצא בסעיף הנוחות. אם זה מה שאתה מחפש (נוחות יעני) היפניים בד"כ עדיפים. אם בביצועים נטו עסקינן הקטום עדיף באופן משמעותי. תסתכל על דו"ח הדיינו הבא: בלי מילים. שים לב ל XR650 במיוחד. הוא צריך את כל הקיט המלא של HRC כדי להתקרב ל LC4. הקיט המלא הנ"ל עולה המון המון כסף. כלומר - שוב, עבור אותה השקעה הקטום יתן יותר.
 

45degrees

New member
למסלולים קטנים?

למסלולים קטנים עדיפים דגמי ה 400: הכחולים האדומים או הקטומים. לנפחים הגדולים אין מה להציע במסלולים צפופים - עודף כוח ומשקל אינו מהווה יתרון במסלולים אלה.
 

ride red

New member
הבהרה

אני התכוון לאופנוע שישמש על בסיס יום יומי עבודה, סידורים וכ'ו לא מסלול, לא מירוצים
 

45degrees

New member
אם כך, תלוי בכמה כסף אתה מתכוון

להשקיע בהסבה, וכן כמה חזק אתה מתכוון לרכב וכמה הנוחות חשובה לך. אם הרכיבה היא מהסוג החלק יותר - אין שום רע ב XR - הוא יהיה נוח משמעותית מהקטום. אם אתה מתחיל לרכב חזק ועם החלקות כיאה לרכיבת סופרמוטו - רק עניין של זמן עד ששלדת ה XR תתחיל להיסדק ולהישבר. אם התיקון היקר הדרוש (כולל כל העלויות הנלוות מדובר בסכום יפה של אלפי שקלים) אינו במסגרת התקציב שלך - טוב תעשה אם תבחר פלטפורמה אחרת. לעיר עם גיחות מחוץ לעיר אני ממליץ מאוד על ה DR650 - שלדה מעולה, מנוע עם יחסי העברה מעולים (שיוט מחוץ לעיר במהירויות גבוהות בקלות). הוא פחות טוב מ XR בתחום ההספק, ויש פחות חלקים לשיפורים בשוק. אבל לא תצטרך להשקיע בשלדה בכלל. דורש רק התאמה של הבולמים שהם רכים מדי לסופרמוטו. ה KLXR הוא אחלה אופציה לעיר - שלדה ומיתלים מעולים. מנוע די חזק. הענין עם ה KLXR הוא שיש להם קצת בעיות אמינות - יש כלים מעולים ואמינים אבל יש יותר כלים שחוטים ולא אמינים. אגב - לרכיבה רק בעיר הנפח אינו שיקול חשוב כל כך - אז למה לא DRZ?
 

alophind

New member
לא רק בעיר , גם מעיר לעיר כגון

כפ"ס הוד השרון - רעננה , פתח תקוה... כל האיזור אחלה לנפחי עד 500... ר"ג-ת"א=פ"ת אותו דבר , לא ?!
 

45degrees

New member
בכביש תמיד עדיפים ה 600+ סמ"ק.

כיוון שלא כדאי סתם למתוח את המנוע עד הקצה כדי לשייט ב 140
 
למעלה