הוספת קומה נוספת

  • פותח הנושא Ray27
  • פורסם בתאריך

גלמיש1

New member
או קיי - בדיוק לכן אמרתי שאנחנו לא יכולים לתכנן דרך הפורום!

בגלל דברים כאלה שאנחנו לא יודעים. (חבל שלא ציינת מראש)
אם הבנתי נכון את התיאור, במקרה כזה צריך לשנות את מהלך המדרגות. הן יכולות לעבור מתחת לקורה (אם יש מספיק גובה ראש) ו/או לעלות ממש מעל גובה הקורה, אבל לא לעבור באמצע.
כל קורה אפשר להמיר בחיזוקים אחרים, אבל זה עלול להיות תרגיל יקר ומסובך.
אם יש לך קונסטרוקטור מנוסה ומעולה - פנה אליו ושאל אותו מה הוא מציע במצב הזה.
אם לא - וותר על הרעיון. צריך למצוא תוואי אחר למדרגות....
 

גלמיש1

New member
אופס - רואה שכבר דיסקסת עם המהנדס - מעולה!

לגבי חדר מקלחת הורים - הוא לא כזה פצפון! אבל אפשר להרחיב אותו בכ 10 סמ. (תצרו את עומק הארון בחדרכם באופן מקומי כדי לאפשר הזזת הדלת).
ואם כבר מדברים על הארון שלכם - הוא עמוק מדי בשביל החדר, ובעצם אין צורך לעומק כזה. 55 סמ. לארון זה די והותר. ואפשר גם פחות. אם אתה מאד גדל גוף ויש איזה מעיל או חליפה שמצריכים יותר עומק - אפשר לאכסן אותם בארון מתחת למדרגות. כלומר - לא נכון לעשות 350 סמ. ארון עמוק, כאשר לרובו יספיק עומק של 50 סמ. ומרחב התנועה בחדר נפגע מזה קשות.
 

Ray27

New member
התקדמנו

תודה רבה לכל המגיבים ובפרט לגלמיש, האדריכל סיים לשלב זה עם הסקיצה (במקביל נשמיך לעבוד על יצוב הפנים אבל אנחנו סגורים בכל הנוגע לקירות החיצונייים) והמהנדס התחיל לעבוד עליה.
מקווה שנתקדם בזריזות מול העירייה ושנעבור את התהליך בשלום...(לפחות המהנדס הוא מקצועי ובעל נסיון ארוך שנים עם השכונה שלנו).
שבת שלום ואעדכן לפי ההתקדמות.
 
שאלה למבינים לגבי חדר מחוזק

האם הוא לא אמור להיות עם קירות המשכיים עד הקרקע?
או שזה כך רק בממ"ד אבל לא בחדר מחוזק?
&nbsp
 

Ray27

New member
שלום לכל המגיבים,
עברו לא מעט שנים מאז ההתכתבות הזו, בזמן הזה עברתי דרך לא פשוטה מול כל מיני גורמים אבל רציתי לבשר שלפני שבוע נכנסנו לדירה המשופצת ויצא פשוט מקסים, נעים ובדיוק מתאים לצרכים שלנו.
אמנם ביצענו קצת שינויים בתוכנית בשנים שעברו אבל ההתכתבות הזו נתנה לי המון השראה ורעיונות שבסוםו של דבר הבשילו לתוכנית הסופית.
אז רק רציתי לומר תודה רבה מכל הלב ושיש לכם חלק באושר והשמחה שיש לנו עם בייתינו החדש/ישן
 
למעלה