הופעה אתמול בחיפה על הפנים

joeher

New member
הופעה אתמול בחיפה על הפנים

אני ממש אוהב את פוליקר. אתמול הייתי בהופעה בחיפה באירוע התרמה של מועדון רוטרי. לשמוע דיסק היה יותר מעניין. שום אנרגיה. ממש עייף. לא יודע לאן נעלם הפוליקר שאני מכיר. ואת "יום שישי את יודעת" הוא הפך לבלדה. ממש נורא. גם אם ההופעה היא UNPLUGED זה לא צריך להיות כל כך משעמם. איזה אכזבה. מזל שמחיר הכרטיס הוא תרומה אחרת הייתי ממש מתעצבן.
 

ספי סול

New member
וואלה מה איך אפשר לצאת מהופעה שלו

מאוכזבים.............????? אני בשוווק!!!!
 

איתן 990

New member
גם אתה???

ל צ ע ר י הרבה אנשים וגם אני ועוד פעם אני אומר לצערי יצאו מההופעה בתחושה של... מה אני אגיד לכם חברי פורום יקרים בחיים לא הייתי מאמין שאני יכתוב ביקורת רעה על איש שאני כל כך מעריץ ועוד על יהודה פוליקר??? מה קורה ליודה? זה יודה? יודה נראה אתמול על הבמה כמו אחד שעושה טובה לאויר שהוא נושם אותו. JOEHER צודק מזל שהכסף על הכרטיסים תרומה למען מטרה נעלה אחרת { עדיף לסתום את הפה } שיהיה לכולנו רק ימים טובים איתן 990
 

dist1

New member
קורה לו משהו מאוד לא טוב

בתקופה האחרונה, החל מהסינגל שיצא (שלושה ימים) והאלבום שהיה אמור לצאת בפסח ולא יצא... ההבטחות החוזרות ונשנות לדיסק שלא נראה באופק.. ההופעות אך ורק בזאפה.. לא יודע, נראה לי שהקריירה שלו הולכת להיגמר, בקול ענות חלושה ומה שראיתם אתמול (אני לא הייתי). נראה לי כמו עוד סימפטום בדרך להפסקת פעילות כוללת. הדברים הנ"ל נאמרים מתוך כבוד והערכה עצומים לגיטריסט ולמוסיקאי הענק הזה, וללא שמץ של ציניות וכיוצא בזה ואני לא מסכים עם אלו שאומרים "יהודה פרקפציוניסט וכו'" פרפקט פרפקט, אבל אני חושב שיש פה משהו הרבה יותר חמור פרפקציניזם.. משהו רע מאוד עובר על יהודה. מסכימים איתי?
 

ענתי44

New member
עצוב לי לקרוא את דבריכם

הייתי לפני יותר משנה בהופעה מדהימה בקיסריה ושלוש וחצי שעות של פקק חוצה ישראל היו שווים כל רגע וצליל במושב. היינו במקום גבוה ואני, עם פחד גבהים נישאתי לצלילי הקול המחשמל של יהודה והעזתי לרקוד למרות הפחד ליפול. אני קוראת את דבריכם וצר לי כל כך. כאילו מיתר נקרע בלב. אולי היינו חמדניים מאוד וסחטנו את יודה עד הסוף. והוא עייף. מקווה שמה שלא עובר עליו הוא זמני ושיחזור לעצמו.
 

ספי סול

New member
הופעה אחת שהוא כנראה לא היה במיטבו לא מעיד

על הפסקת פעילות וסיום קריירה ניסחפתם לגמרי..... אני הייתי בהופעה בסוף דצמבר בחיפה והוא היה הכי פוליקר שאני מכיר העיף אותנו עם הבוזוקי שלו הרגשתי שאני נוגע בשמיים אולי הוא הרגיש לא טוב במוצ"ש אני לא יודע ולא מתרץ ליהודה לא מתאים לו........... קחו את הכל סבבה יהודה יחזור להפציץ את קיסריה!!!!!!!!!!!!!!!! מילה שלי..... יש לו את השירים הכי יפים הנגנים הכי מוכשרים וקהל נאמן שמלווה אותו לאורך כל השנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יאסו יהווודהההה
 
למעלה