הופעה בצאלים

  • פותח הנושא K180
  • פורסם בתאריך

vc15

New member
מי פה נוסע לצאלים??

אני חשבתי לארגן ככה איזה מיניבוס כל מי שרוצה ללכת.. דבר ראשון זה יותר זול.. דבר שני אין דרך אחרתת!!! צריך להתארגן פעם אחת שכולם יהיו רציניים!!!.. ניקח איזה מיניבוס מת"א שאני חושב שזה המרכז של כולם (אני ממודיעין) אם לא באמת חבל שכל כך הרבה אנשים שאוהבים את השבק ורוצים להיות שם לא יהיו כי אין איך להגיע!!.. ואם אין ביקוש לדבר הזה (אני מקווה מאוד שיהיה!!!!) אז למי שיש מקום או 2 באוטו שידבר איתי בפרטי!.. אני מוכן להשתתף בדלק!!.. שיכתוב ת'מספר שלו בפרטי ואני יתקשר!!.. תודה!! מקווה לראות את כולכם שם.. ואפילו שיהיו כולם במיניבוס יכול להיות נחמד.. שסוף סוף אני יידע אם מי אני מדבר כבר כמעט שנה!.. שבת שלום ושבוע טובב!! תענו מהררררר!!
 

amnonvy

New member
הופעה היסטרית בצאלים!!!

נכון מאוד.. ב- 31.7 שב"ק ס' חוזרים למקום בו עבדו על "כנען 2000", מקום שעד היום נשאר בית שני ללהקה... ביום שישי הבא, 22:00 בקיבוץ צאלים - השב"ק בהרכב מלא ובהופעה מיוחדת וארוכה מהרגיל, עם ג'אם אל תוך הלילה! דבר כזה באמת לא קורה כל יום... שכחו מההאנגר - מדובר בהופעה פשוט אחרת, מהזן שקורה אחת לעשור... מס' הכרטיסים מוגבל - וניתן להשיגם ב- 99 ש"ח ב-sms בלבד - וכדאי מאוד למהר!!!! לכרטיסים ב-sms בלבד - 0528-664399. שבת שלום!
 

vc15

New member
וואי אתה רציני?!?!

איזה כיף לךך!! אני חייב טרמפ מהמרכז.. ירושלים, ת"א, מודיעין, משו בסביבהה!! אם מישו יכול לעזור?!?!
 

somerika

New member
אני בעד המיניבוס

ואולי כדאי לפרסם בקבוצה בפייסבוק, יהיו עוד חבר'ה
 

vc15

New member
אני לא יודע איך עושים.. אז

שמישהו אחר יעשה את זה! מקווה שיהיו מספיק אנשיםם!! אם לא חבל שלא יהיה דרך ליסוע ומלא יפספסו!!
 
אתם לא רציניים

בהופעה ברידיניג ראיתי חבר'ה מקריית מוצקין שבאו עם מיניבוס, אחר מהם גולש כאן בפורום (הם היו עם חולצות שהרכיבו את המילים: "שב"ק ס' אמפריה"). זה לא בעיה להרים טלפון, להזמין מיניבוס שייצא מעזריאלי בשעה 19:30. העניין הוא שיש כאן בדיוק אחד וחצי אנשים שיגיעו, ובשביל זה לא שווה להזמין מיניבוס. תהיו רציניים, דברו עם חברים שלכם, תראו שאתם 15 איש, ויאללה, למה אתם מחכים? איך שזה נראה לי כרגע, אני הולך לקבל הופעה פרטית. אל תתנו לי ליהנות מהתענוג הזה... הולכת להיות הופעה נדירה! לא סתם עושים אותה ביום שישי בסוף העולם. המטרה היא שרק אוהדים אמיתיים, כאלו שמתאמצים כדי להגיע - אכן יבואו. אני מוכן להתערב, שמתוך גולשי הפורום הזה, לא יגיעו יותר מ 5 אנשים,(שבקי ואני לא כלולים בספירה לצורך העניין). אין לי ספק שלא תזמינו מיניבוס. הרציניים ישיגו טרמפ. חשוב לי להפסיד בהתערבות הזאת. אם לא יגיע מספיק קהל, אז שב"ק והקהל יתבאסו וחבל.
 

somerika

New member
מה לעשות...

שאני לא בוחרת את הרכב החברים שלי על פי-אוהדי שב"ק או לא. כמובן שאני אנסה לגייס את החברה האחת שתמיד הולכת איתי להופעות שב"ק, אבל 15 איש... כנראה שהייתי צריכה לגור בקריית מוצקין. בגלל זה מנסים פה. אז שוב, מי שרוצה- שיגיב פה, או ישלח הודעה בפרטי, אני אנסה ממש לארגן את זה (למרות שאני בדרך כלל לא מהמארגנות..), כי אני ממש ממש רוצה להיות שם. מספיק רציני? ;)
 

vc15

New member
רציני מאוד!! 2 אנשים בדוק באים!! אני וחבר..

מפה אני רוצה ביקוש!!! חייבים לארגן 15!!
 
הנה אתם כבר 4. מי עוד?

כשתגיעו ל 10 איש ותפרסמו מאיפה יוצאת ההסעה, תראה שיגיעו 15. אבל עד אז צריך למצוא עוד 6 אנשים, בטח יש כאן עוד 3 בפורום שיגיעו עם עוד חבר.
 

Gur21

New member
לפי מה שאני הבנתי מהם

צריך לשלוח שם ומספר כרטיסים לשריין ומשלמים במקום
 
אולי גם כרטיס אשראי, תוקף ות.ז?

מה זאת השטות הזאת? אפשר לחשוב שיהיה מוצף שחייבים לקנות מראש.... בהופעה האחרונה ברידינג, כשהיו רק פחות מ 600 כרטיסים, אנשים קנו כרטיסים ממש לפני ההופעה בלי לחץ. אז בצאלים? כמו שזה נראה עכשיו אני היחיד מהפורום שבא בכלל...
 

shaylev69

New member
היו קצת יותר קודם כל וחוץ מזה

אני כנראה אבוא רק עדיין לא ידוע איך או עם כמה חברה
 

vc15

New member
אם מישהו יוצא מאזור המרכז..

שיכתוב לי ת'טלפון בפרטי ואני מוכן לשלם דלק!.. אני וחבר.. יעני 2 מקומות ושנינו משלמים כמה שצריך!!! אני חייב ללכת ופשוט אין איךךךךךך!!! מי שיוצא עם רכב שיכתוב בפרטי!!
 

שבקי

New member
מחפש טרמפ מאזור תל אביב

יכול להיות שבסוף אני יסתדר אבל אם לא,אז אני יצטרך טרמפ.
 
למעלה